Wat je even kwijt wilt #11

Ik heb trouwens zo’n hekel aan The Chainsmokers. Dan komt er een liedje voorbij op Spotify en wil ik het skippen, blijkt het altijd van hen.

6 likes

Vanavond nothing but thieves :metal:t3:

En een kindloze avond en nacht woehoe

4 likes

@SpeedOfSound Gefeliciteerd!

1 like

Dankje!

1 like

Same, hetzelfde geldt bij mij voor Imagine Dragons en Kensington. Jammer dat het zoveel op de radio komt.

9 likes

Haha ja Imagine Dragons ook. Verder ben ik heel makkelijk als het toch maar achtergrondmuziek is maar die twee… :rage:

5 likes

Ik ga nu even Kensington luisteren want ik weet niet eens of ik daar iets van ken.

Edit: oooooh die muzikale aids.

14 likes

Alweer twee nachten op rij goed geslapen. Ik voel me zoveel beter :slight_smile:

5 likes

@SpeedOfSound Gefeliciteerd!!:tada::tada::birthday:

1 like

Pathogene exchange tussen lemurs en mensen!

1 like

Wafels eten met Jason Momoa lijkt me toch best bijzonder haha

1 like

Ik ben het rooster voor mijn team (of ja waarin ik werk) aan het maken. Wat een gepuzzel.

Iemand tips voor een goede agenda/planner met ruimte voor notes zonder al die stomme quotes? Ik begin volgend jaar met een postmaster opleiding naast mijn werk en wil dus alles een beetje goed kunnen plannen en overzicht houden.

Door creatief omgaan met ingrediënten voor een kaasfondue waren we gister op stroopwafel gekomen, maar het is werkelijk waar best een lekkere optie! Nooit verwacht :grinning:

Moleksine! Of iig dat design, linkerpagina is dan week agenda en de rechter pagina is een blanco vel voor notities
Zo dus;

1 like

Ja deze! Het enige wat bij mij echt werkt voor plannen is weekoverzichten. Op de notitiepagina zet ik vaak to do lists of dingen die ik die week moet onthouden. Heel leuk al die planners met toeters en bellen maar ik heb gewoon iets functioneels nodig. Afspraken enzo zet ik trouwens ook in mijn iCal zodat ik altijd op mijn telefoon kan checken wanneer ik ergens verwacht word/afspraken met mensen kan maken.

1 like

De melk is op en ik heb zo’n godsgruwelijke zin in pannekoeken…

Dit kan nog jaren duren. Zeker voordat het gestabiliseerd is.

4 likes

Ja totdat het een serieuze vraag wordt wie zo lang op mijn hond kan passen… :sweat_smile:

Omg er zijn maandag ongeveer 35 mensen op de afdeling aanwezig als ik taart wil trakteren voor mijn afscheid. Wordt een dure grap :disappointed_relieved: