Ik voel me best slecht en een vriend van mn huisgenoot/vriend of kennis van mij merkte dat terwijl we even zaten te borrelen vanavond, en hij appte me net dat ik m altijd kan bereiken als ik ergens over wil praten, ZO lief!
Ik stap zo in het vliegtuig voor een lange vlucht en voel me zo schuldig indien ik aan de uitstoot denk. Ik ben ook van plan om geen intercontenintale vluchten meer te maken in de toekomst (tenzij het echt niet anders kan). In het vervolg meer met de trein Europa verkennen in de toekomst!
Ik heb best wel veel spierpijn in mijn bovenbenen en ik snap niet zo goed waarom?
Shittie heb tijdens seks op mijn bril gelegen nu is ie scheef 
@Alicante @Indolence Ik heb nog niet gekeken bij de bakker. Ga ik morgen even doen
@Sax Ja, pepernoten lijken op fotoās altijd vierkanter. Maar wat ik bedoel zijn echt ronde nootjes en lichter van kleur dan kruidnoten
Donderdag gingen we naar de kinderboerderij met Mn nichtje. We hadden geen kinderwagen mee en moesten haar dragen. Ging prima. Gisteren had ik ineens dikke spierpijn in Mn bovenarmen en ik dacht huh? Toen besefte ik me dat het kwam omdat ik een kind van net 1 jaar heb gedragen, vandaag is het nog erger. Ik voel me zoān kneus 

Ik baal soms zo van mezelf als ik heb gedronken. Dan ga ik dingen roepen die ik niet had moeten/mogen zeggen en dan word ik de volgende dag met een kutgevoel wakker omdat ik dan denk dat bepaalde mensen boos op me zijn of zullen worden. Like today, nu kan ik niet meer slapen
Get overrrrr it.
Willen jullie duimen dat vandaag een beetje vlot gaat?
Er is een groot evenement op mān stage en ik ben verantwoordelijk voor veel dingen, heb veel stress en ook amper kunnen slapen vannacht. Ik ga zooo blij als het avond is
Veel succes vandaag. Je kan het!
Hartje voor herkenning.
Mocht je willen, er is ook een topic voor singles.
Het leed dat single zijn heet-topic
Ik vind het heel lief en goed dat je hier überhaupt over nadenkt, dat is al een stap die bij veel mensen mist!
Ohja dat was ik. Had ik wel gelijk in .
Ik kom vandaag het huis niet uit als het niet nodig is.
Sint komt aan hier in de stad oftewel, lekker chillen in bed met de fluffy
Ohja Sint komt⦠oh ik haaaat het als hij in het dorp komt.
Wacht.
Woon jij ook in de buurt?
Haha nee maar hij komt overal vandaag toch?
Ik denk dat de Sint in heel veel steden aan komt vandaag. Bij mij in ieder geval ook haha!
Iets teveel gedronken vannacht
en over anderhalf uur werken. Kut. Eigen schuld