Kankeren is een ouderwets woord in het Nederlands wat betekent ontevreden mopperen. Dus heeft niks met de ziekte te maken.
Wat heftig voor jullie. Veel sterkte, ik hoop dat het allemaal goed gaat
@Chan bedoel je misschien van die kleine bakkerskruidnootjes? Al hebben die ook een platte onderkant, maar zijn wel boller!
Ik heb rode wijn laten vallen op mijn acne sjaal en ik ben lowkey dronken dus dat merk ik morgen pas
Ze zeggen dat witte wijn helpt maar zal dat nog even na googelen als ik jou was
Ik lig in bed en realiseerde me opeens dat ik iets wat aan de muur tegenover me hangt heel scherp kon zien. Mijn eerste gedachte was OMG HET IS EEN WONDER MN OGEN ZIJN BETER GEWORDEN!!1! Dat ik mn lenzen was vergeten uit te doen bedacht ik daarna pas
@hanson ik heb vandaag een aangepaste versie van dit recept gemaakt en iedereen vond het heel lekker. Heb gezegd dat ik het ‘ongeveer’ zelf heb bedacht haha, want uitleggen werd te ingewikkeld.
Mocht je het willen weten: heb de salade gemaakt zonder chilipoeder, mango en komkommer en met echte knoflook ipv poeder, en krokante kipschnitzels gebakken met paprika en chilipoeder en peper en zout. En gewoon met chilisaus die ik had, pittige. Was heel lekker!
Ik ben met vriendinnnen maar heb steeds het gevoel dat ze ‘over’ me heen praten ofzo
Ik werd daar ook elke keer wel iets banger van als er weer een winkel in de buurt van de supermarkt waar ik (vooral avonden) werkte was overvallen. Helemaal geen rare gedachte en juist vervelend om zelf dingen niet in de hand te hebben
Ik voel me best slecht en een vriend van mn huisgenoot/vriend of kennis van mij merkte dat terwijl we even zaten te borrelen vanavond, en hij appte me net dat ik m altijd kan bereiken als ik ergens over wil praten, ZO lief!
Ik stap zo in het vliegtuig voor een lange vlucht en voel me zo schuldig indien ik aan de uitstoot denk. Ik ben ook van plan om geen intercontenintale vluchten meer te maken in de toekomst (tenzij het echt niet anders kan). In het vervolg meer met de trein Europa verkennen in de toekomst!
Ik heb best wel veel spierpijn in mijn bovenbenen en ik snap niet zo goed waarom?
Shittie heb tijdens seks op mijn bril gelegen nu is ie scheef
@Alicante @Indolence Ik heb nog niet gekeken bij de bakker. Ga ik morgen even doen
@Sax Ja, pepernoten lijken op foto’s altijd vierkanter. Maar wat ik bedoel zijn echt ronde nootjes en lichter van kleur dan kruidnoten
Donderdag gingen we naar de kinderboerderij met Mn nichtje. We hadden geen kinderwagen mee en moesten haar dragen. Ging prima. Gisteren had ik ineens dikke spierpijn in Mn bovenarmen en ik dacht huh? Toen besefte ik me dat het kwam omdat ik een kind van net 1 jaar heb gedragen, vandaag is het nog erger. Ik voel me zo’n kneus
Ik baal soms zo van mezelf als ik heb gedronken. Dan ga ik dingen roepen die ik niet had moeten/mogen zeggen en dan word ik de volgende dag met een kutgevoel wakker omdat ik dan denk dat bepaalde mensen boos op me zijn of zullen worden. Like today, nu kan ik niet meer slapen Get overrrrr it.
Willen jullie duimen dat vandaag een beetje vlot gaat?
Er is een groot evenement op m’n stage en ik ben verantwoordelijk voor veel dingen, heb veel stress en ook amper kunnen slapen vannacht. Ik ga zooo blij als het avond is
Veel succes vandaag. Je kan het!
Hartje voor herkenning.
Mocht je willen, er is ook een topic voor singles.
Het leed dat single zijn heet-topic