Ik zou vandaag met iemand naar de stad en film gaan, maar dat gaat niet door. En nu verveel ik me. En ik wil niet alleen, want daar heb ik dan ook geen zin in. 
Ja vaak is dat over na een keer wassen
Ik ga vandaag naar de ah met de duurzaamheids- kadokaart. Iemand tips voor producten die echt de moeite waard zijn?
Als jij het leuk vindt, moet je gewoon gaan toch? Niets sneus aan
Gewoon gaan, zoveel mensen en kinderen. Niemand weet dat jij daar alleen staat.
Dit vind ik ook! Doen wij nu ook. Mijn vriend is de status van de bitcoins aan het bekijken en daar over aan het klagen en ik lees het forum. Prima zo.
Ah, zo leuk! Niks werkt zo verbroederend als samen dezelfde dingen afzeiken. Ik vind tradities/rituelen die je als stel samen hebt trouwens het toppunt van romantiek
.
Maar… was het leuk?
Planning:
- aankleden
- wandelen naar de winkel
- boek vandaag uitlezen
- nieuwe serie zoeken en kijken
- nagels lakken
- maskertje kopen en op doen
Heerlijk zo een verwendagje!
Hahahaha fantastisch
Omg heb opeens geld van de eindafrekening van de woningbouw ontvangen. Heb nu keuzestress wat ik ervan wil kopen 
Ik wil eigenlijk ook echt graag gaan kijken maar vind het ook een beetje raar in m’n uppie haha. Ik vond de hele sinterklaastijd vroeger zooo leuk en gezellig en ik mis dat echt. Er komen echt allemaal nostalgische gevoelens los als de sint weer in het land is haha.
Omg jongens het is 2 graden en ik zag net iemand op SANDALEN
Ik weetniet of je Outlander al hebt gekeken maar anders raad ik je die serie aan.
Ik heb me zo verkeken op de prijs van een goede (grote) kerstboom met lichtjes erin. €329!!! Drie honderd (!) 29 euro. Stom
Per bos, gaat niet op gewicht
Ahh we hebben zoveel cheap ass dingen gehaald bij de aldi. Sambal voor 25 cent enzo. En ook koffie siropen. En vrijdag ga ik lekker cheap een koffiezet apparaat en melk opschuimer halen. Mijn gierige hartje is helemaal blij.
Hahahaha Mn kat schrok net heel erg van me en toen deed ie ipv een miau een soort kwaak als een eend en nu is ie boos dat ik m uitlag.