Wat je even kwijt wilt #11

Ik vind het heel lief en goed dat je hier überhaupt over nadenkt, dat is al een stap die bij veel mensen mist!

1 like

Ohja dat was ik. Had ik wel gelijk in .

1 like

Ik kom vandaag het huis niet uit als het niet nodig is.
Sint komt aan hier in de stad oftewel, lekker chillen in bed met de fluffy

4 likes

Ohja Sint komt… oh ik haaaat het als hij in het dorp komt.

Wacht.
Woon jij ook in de buurt?

Haha nee maar hij komt overal vandaag toch?

2 likes

Ik denk dat de Sint in heel veel steden aan komt vandaag. Bij mij in ieder geval ook haha!

@anon39978576 @George
Ooooo dacht al!
Ik woon dus in Zaanstad :expressionless:

3 likes

Iets teveel gedronken vannacht :sob: en over anderhalf uur werken. Kut. Eigen schuld

1 like

Ik zou vandaag met iemand naar de stad en film gaan, maar dat gaat niet door. En nu verveel ik me. En ik wil niet alleen, want daar heb ik dan ook geen zin in. :sweat_smile:

Ja vaak is dat over na een keer wassen

1 like

Ik ga vandaag naar de ah met de duurzaamheids- kadokaart. Iemand tips voor producten die echt de moeite waard zijn?

Als jij het leuk vindt, moet je gewoon gaan toch? Niets sneus aan

9 likes

Gewoon gaan, zoveel mensen en kinderen. Niemand weet dat jij daar alleen staat.

4 likes

Dit vind ik ook! Doen wij nu ook. Mijn vriend is de status van de bitcoins aan het bekijken en daar over aan het klagen en ik lees het forum. Prima zo.

1 like

Ah, zo leuk! Niks werkt zo verbroederend als samen dezelfde dingen afzeiken. Ik vind tradities/rituelen die je als stel samen hebt trouwens het toppunt van romantiek :smiling_face_with_three_hearts:.

5 likes

Maar… was het leuk?

2 likes

Planning:

• aankleden
  • wandelen naar de winkel
  • boek vandaag uitlezen
  • nieuwe serie zoeken en kijken
  • nagels lakken
  • maskertje kopen en op doen :hugs:
9 likes

Ik kwam gister maar niet in slaap, sowieso nog 1.30 zien worden, om vervolgens nadat ik eenmaal sliep non-stop wakker te worden, waardoor ik nog haast geen oog dicht heb gedaan. Was blij dat het zaterdag was, onder het mom van; dan slaap ik 's ochtends wat langer door, maar dat lukte natuurlijk niet… :roll_eyes: Wel langer blijven liggen ook al was ik dus vroeg wakker, maar ben nu dus al een poos op en voel me nog steeds een zombie. Haat het om m’n weekend zo te beginnen.

1 like

Heerlijk zo een verwendagje!

2 likes