Hahahaha fantastisch
Omg heb opeens geld van de eindafrekening van de woningbouw ontvangen. Heb nu keuzestress wat ik ervan wil kopen
Ik wil eigenlijk ook echt graag gaan kijken maar vind het ook een beetje raar in m’n uppie haha. Ik vond de hele sinterklaastijd vroeger zooo leuk en gezellig en ik mis dat echt. Er komen echt allemaal nostalgische gevoelens los als de sint weer in het land is haha.
Omg jongens het is 2 graden en ik zag net iemand op SANDALEN
Ik weetniet of je Outlander al hebt gekeken maar anders raad ik je die serie aan.
Ik heb me zo verkeken op de prijs van een goede (grote) kerstboom met lichtjes erin. €329!!! Drie honderd (!) 29 euro. Stom
Per bos, gaat niet op gewicht
Ahh we hebben zoveel cheap ass dingen gehaald bij de aldi. Sambal voor 25 cent enzo. En ook koffie siropen. En vrijdag ga ik lekker cheap een koffiezet apparaat en melk opschuimer halen. Mijn gierige hartje is helemaal blij.
Hahahaha Mn kat schrok net heel erg van me en toen deed ie ipv een miau een soort kwaak als een eend en nu is ie boos dat ik m uitlag.
Uitlag?
Ah Fak het is uitlach hè?
Sorry ben net wakker
Kappers afspraak staat, na de kerst ga ik weer blond / zilver / grijs / assig JAAAA!
Wilde begin of half dec nog voor de kerst maar zat vol, nadeel van een populaire kapper hebben. Maar zo blij, eindelijk weer sinds mijn extensions eruit zijn!
Grafisch ontwerpers; wat vragen jullie ongeveer voor het maken van een nieuw logo voor een bedrijf/stichting?
Mijn vriend is gevraagd een logo te ontwerpen, maar hij wil even peilen wat hij er voor moet vragen. Mag ook via PM!
Dit wordt mijn eerste post hier, na maanden lurken. Dit is net zo spannend al dan niet spannender dan een sollicitatiegesprek.
Nee joh.
Welkom!
Leuk dat je mee komt posten. Welkom!
Ik heb net mijn pro-zwarte piet en anti-buitenlanders oom ontvolgd op Insta en gemute (geen zin in vragen bij ontvrienden) op Facebook.
Ik ga nooit in discussie want ik weet dat het 0 nut heeft omdat hij te racistisch is en ik te weinig overtuigingskracht heb en ik ben er gewoon te lui voor om dan toch die strijd aan te gaan dus het voelt heel laf, maar ja, nu hoef ik er niet in ieder geval niet steeds tegenaan te kijken.
Ik wil graag in het members only topic meeschrijven maar het aantal posts gaat tergend langzaam omdat de meeste topics die mij interesseren MO zijn en ik niet random wil spammen Nog even volhouden…
Dat we naar de buitenwereld voor schut staan als we zeggen dat we een feestdag hebben waarbij een lange witte man op een boot aankomt in Nederland met zwarte hulpjes die al het zware werk voor hem doen. Gezien het koloniale verleden en de combinatie van het hebben van een feestdag waarbij sporen van slavernij nog te zien zijn komen we er niet meer mee weg.
Ik weet niet of dit hét argument is hoor. Voortschrijdend inzicht is ook zeker een goede.