Wat je even kwijt wilt #11

Ik snap alleen de discussie over voc-kruiden niet? Maar heb mij daar ook niet in verdiept

Ja maar dan kan nooit meer een bekende voor piet spelen want dan word je herkend!!1!

Slimme kinderen herkennen je alsnog wel. Had ik als klein meisje namelijk ook. Je hebt genoeg verhuurbedrijven of collega’s die het doen.

(Ik ben tegen zwarte Piet maar dit is de reactie die ik altijd hoor over roetveegpiet)

De VOC is natuurlijk het toonbeeeld van het imperialisme wat ons land zo groot heeft gemaakt in de gouden eeuw. Wat mensen uit voormalig nederlands indie volgens mij steekt is dat VOC-kruiden als een soort unique selling point gezien worden nu, terwijl het voort komt uit extreme onderdrukking van de inheemse bevolking daar. Daarnaast wordt de zwarte piet discussie wel onder de loep genomen, en word parallel daaraan ineens een pepernoot met voc kruiden gelanceerd als marketing.

1 like

Het Ketelhuis in Strijp-S!

1 like

Aah zie dat wist ik nog niet, is er geen andere benaming voor die kruiden? Ze heten in het Engels vast anders!

Ik heb je een pm gestuurd!

1 like

Wat een nacht, wat een nacht. Zo’n mega dikke kater heb ik al heel lang niet meer gehad.

3 likes

De Burger (maar vaak wachttijd), Indonesia, Mangiare (op de Kleine Berg)!

1 like

Ik heb gister m’n haar gewassen met dure John Frieda shampoo en conditioner en nu is m’n haar gewoon direct vet? Gatverdamme.

Waarom moet ik altijd huilen als ik een aflevering van Planet Earth kijk? :roll_eyes:

2 likes

Apparently not :woman_shrugging: Doei €20

De laatste staat zie ik steeds vaker bedrijven in mn feed op facebook die ik dan zogenaamd leuk vind. Komt me 0 bekend voor dus klik elke keer op ‘vind ik niet meer leuk’.

Hoe kan dit want ik weet zeker dat ik die bedrijven niet zelf ‘geliked’ heb. Of zijn dit de zogenaamde bedrijven die volgers kopen?

De grote vraag nu: was het het waard?

1 like

Ik zoek blanco , subtiel versierd of roze kaartjes waar een wens/boodschap op geschreven kan worden.
Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen?

Ik heb al vanalles bekeken op google maar tot nu toe zonder resultaat.

Heb je al bij de action gekeken? Hier hebben ze een vrij groot schap met allemaal spul voor het maken van kaarten en daar zitten ook blanco kaarten bij. Weet niet of je zoiets bedoelt?

Edit: dit soort dingen hebben ze, ik dacht dat ze ook enkele kaarten hadden maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen

1 like

Misschien zoeken op brief papier.

1 like

@Bubbless @anon39978576 ik ga eens kijken. Op briefpapier heb ik net even gezocht, is een goede optie als ik bij de action niets vind!

2 likes

Waarschijnlijk hebben ze ooit een pagina overgenomen die jij ‘leuk vond’. Of die veranderd.

1 like