Wat je even kwijt wilt #11

Blijkbaar niet. Mijn zwager heeft z’n zoontjes als Piet verkleed en is de stad in gegaan…blijkt dat Sint en Piet morgen pas komen :joy:

4 likes

Ja hallo het is een oude man he. Hij is vandaag langs de belangrijkste plekken gegaan en morgen de rest.

3 likes

Ik ga sinds eergister helemaal kapot van de kou omdat ik nog niet gewend ben me warm aan te kleden. Vandaag helaas te koud gekleed en te lang hierin buiten geweest en nu krijg ik het niet meer warm. Hopelijk werkt de snert zometeen en warm ik daar wat van op.
Ik zie ook gewoon veel meiden in panty’s. Hoe dan?!?

misschien kun je zelf proberen oliebollen te bakken?

1 like

Paar jaar geleden droeg ik 2 huidskleurige panty’s onder m’n zwarte, was warm maar zat niet zo lekker haha

1 like

Ik krijg mailtjes als iemand me heeft getagd. Hoe leuk is dit? “Hallo met mij!” :heart:

@anon39978576

14 likes

Dan zit je alsnog vast aan je huis inderdaad. Moet je binnen bepaalde tijd dan op je werk zijn @prikkelbaar?

Ik heb het zo vreselijk koud. Kan niet wachten om even lekker in bad te gaan.

Ja maar alleen als @anon39978576 je tagt toch! Ik raakte er helemaal door in de war

Ja klopt alleen bij haar, heel veel mensen hebben hun echte naam er staan. Weet niet of ze dat weten…

Oh no, er zijn zoveel heerlijke Spaanse vegetarische gerechten en restaurants in Madrid! Hopelijk heb je toch een leuke tijd gehad daar, ik vind het zo fijn daar

Hee ik hoop trouwens niet dat je het vervelend opvatte hoor, zo is het allerminst bedoeld! Vond het gewoon zo geweldig hoe de verschillende vormen van dezelfde traditie voor de een in de ene vorm doodgewoon is en de andere vorm voor de ander. Juist vanwege jouw oprechte verbazing om “Amerigo” <3 en dat voor jullie “Slecht-Weer-Vandaag” een volkomen logische naam is, en voor de Nederlanders precies andersom, wij waren daar weer van in de war, zo mooi hoe iedereen zo gewend is aan zulke tradities hahah. Ik vind de naam van jullie paard dus wel veel creatiever en vertederender :slight_smile: Maar ik hoop niet dat je het gevoel hebt dat ik je belachelijk maak ofzo want dat bedoel ik helemaal niet maar oprecht sorry als wel! <33

2 likes

Ik had een vvvkaart met 250 euro geloof ik. Is bijna allemaal aan thuisbezorgd opgegaan hehe (bestelde eerst nooit eten)

4 likes

Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar mijn darmen doen weer stom nu ik bij mijn moeder heb gegeten. Pffff. Dit keer was het geen opbak shoarma maar een halve kip.

Bijna verhuisd, vanavond voor ‘t eerst niet meer in m’n oude huis. BEN KAPOT wat kan een mens een zooi verzamelen in 4 jaar?!?!

6 likes

Weet iemand of je cinnastixx ook zonder pizza mag kopen bij Domino’s? Op de app en de site staat dat je alleen een bijgerecht mag nemen bij een pizza, maar ik wil alleen cinnastix. Goddamn cravings :sob:

1 like

Heb ik voor mezelf een berg vreten (nasi moksi, loempia’s, gebakken banaan en pangsit) besteld, is mijn kater dusdanig flink dat ik letterlijk na een hap nasi en 2 loempia’s geen eten meer kan zien. Ga nu bouillon drinken en hopen dat ik me over 2 uur beter voel anders heb ik voor niks eten besteld.

Maar dan is mijn vader morgen wel heeeeeel blij.

Ja zeker. Was het zeker waard. Optijd naar bed en morgen weer fris en fruitig haha

1 like

Kei lief!

1 like

Lief!

1 like

Ah wat lief! Zal ze vast goed doen!

1 like