Wat je even kwijt wilt #11

Gewoon al lekker opzettten als je daar zin in hebt of maak er meer een herfstboom van :smiley:

1 like

Daarnet ging ik een kaart kopen voor m’n moeders verjaardag, maar er bestaan dus kaarten van een meter ofzo!! Uiteraard heb ik die gekocht, inclusief kartonnen ā€˜envelop’. We hebben met alle genodigden een gemeenschappelijk kado en morgen gaan we het eeeeeeindelijk geven, ik ben zooo slecht in verrassingen… Ben benieuwd wat ze er van vind :grin:

3 likes

Er is vandaag personeelsfeest maar ik heb vakantie dus ik had zoiets van: nee ik wil even niet met werk bezig zijn ook al is het gezellig en niet echt werk werk.
Vorig jaar gingen er ook niet veel collega’s maar nu gaat iedereen… Dus heb nu wel een beetje fomo eigenlijk.

1 like

Vind ik wel, ik hoef mijn haar maar 2x per week te wassen omdat het zo lang schoon blijft, heb ik met andere shampoos niet. Misschien ligt het aan het type haar?

Is hier misschien iemand die me advies zou willen geven wat betreft speciaalbiertjes? M’n vriend is er gek op en zou hem graag wat nieuwe biertjes willen halen!

Bierverhaal

Hij is gek op IPA en blond biertjes, maar is niet zo heel erg van de zwaardere trippeltjes en donkere bieren.
Ik zoek wat lekkere nieuwe biertjes voor hem.

Welke hij sowieso lekker vind:

• La Chouffe
  • La Chouffe IPA
  • Brand IPA
  • Heineken
  • Affligem Blond
  • La Trappe
  • Franciskaner (of zoiets)
  • Corona

Nu zoek ik gepaste biertjes voor het seizoen, welke niet te donker zijn maar wel passen bij z’n smaak. Hij houdt ook niet heel erg van bockbier.

Ik geniet echt zo van de Sinterklaastijd. Alle films aan het kijken die op tv zijn haha.:joy:

3 likes

Ik ga vanavond naar een feestje in het dorp waar ik ben opgegroeid, waar waarschijnlijk bijna alle mensen van mijn middelbare school komen, die ik de afgelopen 7 jaar succesvol heb weten te vermijden. Let’s embrace the awkwardness.

Maar ik heb dus ook wel weer zin om even mijn neus te laten zien (als in, hallo ik ben nu geen lelijke puber meer), mensen te kijken en hopelijk te tongen met de DJ (ook een oude schoolgenoot).

22 likes

Hahaha en was het verder wel leuk?

2 likes

Brew dog dead pony IPA
Paulaner weizen
Texelse Skuumkoppe
Vedett (heeft ook een IPA)
Jopen uit Haarlem (zijn verschillende soorten)

2 likes

Ik ben aan het zoeken naar een huisje voor mezelf en heb vandaag al een aantal makelaars gebeld, hoewel ik t doodeng vind/vond toch gedaan.

Ook nog in een lingeriewinkel een bh gekocht (ook altijd een groot ding).

Dus 2 ā€˜spannende’ dingen gedaan vandaag :roll_eyes:
Best goed toch?

Van de rest van mn plannen is vandaag weinig terecht gekomen, maar nagels lakken staat straks nog wel op de planning :heart_eyes:

37 likes

Blijkbaar niet. Mijn zwager heeft z’n zoontjes als Piet verkleed en is de stad in gegaan…blijkt dat Sint en Piet morgen pas komen :joy:

4 likes

Ja hallo het is een oude man he. Hij is vandaag langs de belangrijkste plekken gegaan en morgen de rest.

3 likes

Ik ga sinds eergister helemaal kapot van de kou omdat ik nog niet gewend ben me warm aan te kleden. Vandaag helaas te koud gekleed en te lang hierin buiten geweest en nu krijg ik het niet meer warm. Hopelijk werkt de snert zometeen en warm ik daar wat van op.
Ik zie ook gewoon veel meiden in panty’s. Hoe dan?!?

misschien kun je zelf proberen oliebollen te bakken?

1 like

Paar jaar geleden droeg ik 2 huidskleurige panty’s onder m’n zwarte, was warm maar zat niet zo lekker haha

1 like

Ik krijg mailtjes als iemand me heeft getagd. Hoe leuk is dit? ā€œHallo met mij!ā€ :heart:

@anon39978576

14 likes

Dan zit je alsnog vast aan je huis inderdaad. Moet je binnen bepaalde tijd dan op je werk zijn @prikkelbaar?

Ik heb het zo vreselijk koud. Kan niet wachten om even lekker in bad te gaan.

Ja maar alleen als @anon39978576 je tagt toch! Ik raakte er helemaal door in de war

Ja klopt alleen bij haar, heel veel mensen hebben hun echte naam er staan. Weet niet of ze dat weten…

Oh no, er zijn zoveel heerlijke Spaanse vegetarische gerechten en restaurants in Madrid! Hopelijk heb je toch een leuke tijd gehad daar, ik vind het zo fijn daar