Wat je even kwijt wilt #11

Hee ik hoop trouwens niet dat je het vervelend opvatte hoor, zo is het allerminst bedoeld! Vond het gewoon zo geweldig hoe de verschillende vormen van dezelfde traditie voor de een in de ene vorm doodgewoon is en de andere vorm voor de ander. Juist vanwege jouw oprechte verbazing om “Amerigo” <3 en dat voor jullie “Slecht-Weer-Vandaag” een volkomen logische naam is, en voor de Nederlanders precies andersom, wij waren daar weer van in de war, zo mooi hoe iedereen zo gewend is aan zulke tradities hahah. Ik vind de naam van jullie paard dus wel veel creatiever en vertederender :slight_smile: Maar ik hoop niet dat je het gevoel hebt dat ik je belachelijk maak ofzo want dat bedoel ik helemaal niet maar oprecht sorry als wel! <33

2 likes

Ik had een vvvkaart met 250 euro geloof ik. Is bijna allemaal aan thuisbezorgd opgegaan hehe (bestelde eerst nooit eten)

4 likes

Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar mijn darmen doen weer stom nu ik bij mijn moeder heb gegeten. Pffff. Dit keer was het geen opbak shoarma maar een halve kip.

Bijna verhuisd, vanavond voor ‘t eerst niet meer in m’n oude huis. BEN KAPOT wat kan een mens een zooi verzamelen in 4 jaar?!?!

6 likes

Weet iemand of je cinnastixx ook zonder pizza mag kopen bij Domino’s? Op de app en de site staat dat je alleen een bijgerecht mag nemen bij een pizza, maar ik wil alleen cinnastix. Goddamn cravings :sob:

1 like

Heb ik voor mezelf een berg vreten (nasi moksi, loempia’s, gebakken banaan en pangsit) besteld, is mijn kater dusdanig flink dat ik letterlijk na een hap nasi en 2 loempia’s geen eten meer kan zien. Ga nu bouillon drinken en hopen dat ik me over 2 uur beter voel anders heb ik voor niks eten besteld.

Maar dan is mijn vader morgen wel heeeeeel blij.

Ja zeker. Was het zeker waard. Optijd naar bed en morgen weer fris en fruitig haha

1 like

Kei lief!

1 like

Lief!

1 like

Ah wat lief! Zal ze vast goed doen!

1 like

Teleurstelling: nieuwe nagellak gekocht en opgedaan, maar hij stinkt echt enorm. Niet eens naar nagellak, maar echt heel vies.
Ik hoop maar dat als ik zometeen mijn handen was het minder is…

Wie wilt mijn nachtdienst van vannacht overnemen? Ik wil nieeeet. Ik wil lekker onder mijn dekentje op de bank blijven liggen.

2 likes

Ach. Hoeveel nachten moet je nu nog werken?

Heb net best een leuk iemand naar links geswipet op Tinder omdat ie Wesley heet :’) Wordt echt wat met mijn dateleven zo maar ga niet daten met een Wesley

25 likes

Ik heb net gegourmet met een gezin daar Nederland gevlucht is, ze wisten niet wat ze meemaakte. Zo leuk!

36 likes

Ik heb een verjaardag maar heb geen zin en ook nog geen cadeau… Zit ook zo lekker op de bank films te kijken. Moet. nu. aanstalten. maken.

1 like

Oh lieve Ella zo komt het helemaal niet over voor mij haha, maak je geen zorgen! Ik vind het juist super leuk dat ik je heb doen lachen :two_hearts:

2 likes

Ik heb echt zo’n leuke dag en een goed humeur terwijl ik genoeg studiedingen heb om over te stressen, maar opeens heb ik vertrouwen dat het allemaal wel goed komt ofzo. Ik heb buiten de deur gestudeerd vandaag en daar geluncht en best productief geweest en thuis lekker gegeten en nu ben ik een kerstfilm aan het kijken (heb er denk ik al 6 gekeken dit jaar, hoop dat er tegen kerst nog weer nieuwe op Netflix komen haha). En morgen ongeveer dezelfde planning, echt leuk.

4 likes

Ik vroeg mijn moeder of ze ook aynil kijkt, appt ze: “nee ik kijk nu NL1 maar we gaan zo Netflixen
Mijn dirty mind slaat gelijk op hol

14 likes

Ik ben zo brak vandaag echt niet te doen. Mn hoofd bonkt nog steeds als een gek terwijl ik helemaal niet zo veel gedronken heb gisteren. Denk ik. Pokébowl besteld om semi gezond te doen maar die is gelukkig door het restaurantbgeannuleerd dus nu vette vega shoarma met extra kaas.

3 likes