Wat je even kwijt wilt #11

Wanneer je op een 80s party bent en er een optreden is met een nummer uit de 00s… Heh.

6 likes

Ik zit op het station op de trein te wachten maar jeetje de wind waait er dwars doorheen dus het is echt tyfuskoud

Dat beestje id zo bang. Super zielig!

1 like

Mijn vader zei vandaag aan de telefoon dat hij afgeleid was van ons gesprek omdat mijn moeder probeerde hem uit te kleden ??!??!?!?!?!??!?! omdat zijn broek nu nog mee kon in de was die ze ging draaien hahahahha gelukkig moesten ze zelf ook lachen

22 likes

Dan is A Star is Born die film waarin ze speelt met Bradley Cooper best het kijken waard in de bios :smiley:

1 like

Ik ben toevallig naar beiden geweest en ze waren allebei geweldig. Bohemian Rhapsody omdat Rami Malek Freddy ontzettend goed neerzet en de rest ook geweldig is gecast en de chemie tussen Gaga en Bradley was ook geweldig.

1 like

Omg dat is echt een heel mooi lied quantum back down oké

8 likes

Ik was naar Glow en elk jaar vind ik het best wel tegenvallen. Zo ook vanavond. Bij drie dingen dacht ik ja wel leuk gedaan en voor de rest vooral pijn aan mijn poten en een hekel aan mensen gekregen.

5 likes

Same! Vond het een jaar of 3 geleden echt gaaf en hoop elk jaar weer dat ze een groot project zoals die oosterse markt opzetten, maar elk jaar worden de projecten minder :slightly_frowning_face:

1 like

Net Crazy Rich Asians gekeken en nu heb ik emoties :cry:

4 likes

Ik ben pas net op een verjaardag (moest eerst werken) maar iedereen is al dronken en aangeschoten. De een schreeuwt nog harder dan de ander. Man man hoe kom ik hier zo snel mogelijk weer weg. :roll_eyes: Deze oma kan dit echt niet meer aan.

1 like

Succes. T lijkt me drama als je niet kan slapen na een nachtdienst. Zelf slaap ik juist dan heerlijk.

1 like

Deze avond wordt alleen maar beter en beter!

Ik ben alleen thuis en besloot om cinnastix te bestellen bij dominos. Gelijk 2 porties gedaan. Bezorging duurde wat lang, maar ik was allang blij dat ik m’n stix kreeg.

Kreeg net ineens een mail dat ze langer dan 30 min over de bezorging hadden gedaan en dat ik ter compensatie de volgende keer GRATIS CINNASTIX krijg. Helemaal blij natuurlijk.

Krijg ik 5 min later hetzelfde mailtje…met een andere code!

Sorry, ik word gewoon heel gelukkig van (gratis) eten :sweat_smile:

59 likes

Menstruatie met goede timing en zonder klachten

goals

5 likes

Woon jij in een andere tijdzone? :stuck_out_tongue:

1 like

Haha, inderdaad. Ik ben zelf enorm moe, dus het komt maar heel traag binnen.

Waar woon je dan? US of Canada ofzo?

Ik ben zo dom. Wordt wakker van de menstruatie pijn, zoek me suf naar aleve feminax. Krijg ik niet gevonden dus pak maar advil, terwijl ik weet dat dat amper werkt. Vind ik 5 min later die aleve feminax maar die mag ik nu dus niet meer innemen, lekker creperen van de pijn vandaag :+1:t3:

Mag dit in een spoiler?

2 likes

Ik ben zo onrustig sinds 4 uur en heb allemaal hele rare dromen :roll_eyes: en heel veel honger dus ik ga denk ik maar wat eten en dan weer proberen te slapen

Update: lekker boterhammen gemaakt, wat fruit en lekker warme thee. Even een uurtje serie kijken en dan weer proberen te slapen

Ik denk dat ik zo druk in m’n hoofd ben door alle nieuwe indrukken op het werk

Sinds wanneer kan ik niet meer uitslapen??

1 like