Wat je even kwijt wilt #11

bedankt voor de steun iedereen!

Ik ben eindelijk thuis, eindstand: iemand met een gebroken arm en iemand met een gescheurde broek (waren beide ongelukken, het was niemand zijn schuld). Ik ben kapot

Voor de rest alleen maar gehoord dat ik het goed deed/gedaan heb :blush:

2 likes

@hollyday nog 3 nachten. Zit er vooral mee omdat ik overdag niet goed kan slapen vanwege een schreeuwende dwergpapagaai :joy:

@anon65516664 dat ligt een beetje aan de patiëntjes die ik heb. Ik ben kinderverpleegkundige. Je mag de flesjes geven wel overnemen en het troosten haha

1 like

Sterkte! Er is een nachttopic, misschien zijn er nog andere FF’ers met nachtdiensten.

1 like

Zo, ik lig in bed #rocknroll

3 likes

Wat lief!

Jaaaa was wel leuk! :blush::blush:

Van 11 tot 7 gewerkt en het ging zoo goed :blush: ik ben helemaal kapot maar voel me ook echt voldaan
En het was super leuk

5 likes

Alleen als het een rustige nachtdienst met slaap en forum mogelijkheden is

1 like

Was net bij een heel lekker restaurant maar we hebben meer dan een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht en toen kwam het en was het ook nog gedeeltelijk verkeerd waardoor we weer 20 min moesten wachten op de rest… en we kregen geen borden. Bediening was wel heel vriendelijk maar zo kut. Mijn vriend kan dan ook echt niet meer gezellig zijn van irritatie. Dus toetje maar bij de mc gehaald

1 like

Oh dit ding maakt me echt pissig. Dat is echt ontworpen puur voor het vermaak van mensen zonder rekening te houden met het dier en hoe die zich voelt in een kleine ruimte zonder mogelijkheid zich veiliger te voelen.

3 likes

Wanneer je op een 80s party bent en er een optreden is met een nummer uit de 00s… Heh.

6 likes

Ik zit op het station op de trein te wachten maar jeetje de wind waait er dwars doorheen dus het is echt tyfuskoud

Dat beestje id zo bang. Super zielig!

1 like

Mijn vader zei vandaag aan de telefoon dat hij afgeleid was van ons gesprek omdat mijn moeder probeerde hem uit te kleden ??!??!?!?!?!??!?! omdat zijn broek nu nog mee kon in de was die ze ging draaien hahahahha gelukkig moesten ze zelf ook lachen

22 likes

Dan is A Star is Born die film waarin ze speelt met Bradley Cooper best het kijken waard in de bios :smiley:

1 like

Ik ben toevallig naar beiden geweest en ze waren allebei geweldig. Bohemian Rhapsody omdat Rami Malek Freddy ontzettend goed neerzet en de rest ook geweldig is gecast en de chemie tussen Gaga en Bradley was ook geweldig.

1 like

Omg dat is echt een heel mooi lied quantum back down oké

8 likes

Ik was naar Glow en elk jaar vind ik het best wel tegenvallen. Zo ook vanavond. Bij drie dingen dacht ik ja wel leuk gedaan en voor de rest vooral pijn aan mijn poten en een hekel aan mensen gekregen.

5 likes

Same! Vond het een jaar of 3 geleden echt gaaf en hoop elk jaar weer dat ze een groot project zoals die oosterse markt opzetten, maar elk jaar worden de projecten minder :slightly_frowning_face:

1 like

Net Crazy Rich Asians gekeken en nu heb ik emoties :cry:

4 likes