Wat je even kwijt wilt #11

Ik ben pas net op een verjaardag (moest eerst werken) maar iedereen is al dronken en aangeschoten. De een schreeuwt nog harder dan de ander. Man man hoe kom ik hier zo snel mogelijk weer weg. :roll_eyes: Deze oma kan dit echt niet meer aan.

1 like

Succes. T lijkt me drama als je niet kan slapen na een nachtdienst. Zelf slaap ik juist dan heerlijk.

1 like

Deze avond wordt alleen maar beter en beter!

Ik ben alleen thuis en besloot om cinnastix te bestellen bij dominos. Gelijk 2 porties gedaan. Bezorging duurde wat lang, maar ik was allang blij dat ik m’n stix kreeg.

Kreeg net ineens een mail dat ze langer dan 30 min over de bezorging hadden gedaan en dat ik ter compensatie de volgende keer GRATIS CINNASTIX krijg. Helemaal blij natuurlijk.

Krijg ik 5 min later hetzelfde mailtje…met een andere code!

Sorry, ik word gewoon heel gelukkig van (gratis) eten :sweat_smile:

59 likes

Menstruatie met goede timing en zonder klachten

goals

5 likes

Woon jij in een andere tijdzone? :stuck_out_tongue:

1 like

Haha, inderdaad. Ik ben zelf enorm moe, dus het komt maar heel traag binnen.

Waar woon je dan? US of Canada ofzo?

Ik ben zo dom. Wordt wakker van de menstruatie pijn, zoek me suf naar aleve feminax. Krijg ik niet gevonden dus pak maar advil, terwijl ik weet dat dat amper werkt. Vind ik 5 min later die aleve feminax maar die mag ik nu dus niet meer innemen, lekker creperen van de pijn vandaag :+1:t3:

Mag dit in een spoiler?

2 likes

Ik ben zo onrustig sinds 4 uur en heb allemaal hele rare dromen :roll_eyes: en heel veel honger dus ik ga denk ik maar wat eten en dan weer proberen te slapen

Update: lekker boterhammen gemaakt, wat fruit en lekker warme thee. Even een uurtje serie kijken en dan weer proberen te slapen

Ik denk dat ik zo druk in m’n hoofd ben door alle nieuwe indrukken op het werk

Sinds wanneer kan ik niet meer uitslapen??

1 like

Ik ben gister weer naar de sportschool geweest en nu heb ik spierpijn in m’n kont. Kom maar door met die bubble butt

2 likes

Gister zo’n heerlijke avond gehad met m’n vriend! :heart: eigenlijk niks bijzonders gedaan maar voelde zo fijn haha

3 likes

Ohhh echt! Wist wel dat het allebei NSAIDS zijn maar dacht advil ibuprofen en aleve feminax iets anders als werkzame stof. Maar kan ik dus straks na 6 uur i.p.v. nieuwe dosis advil die aleve feminax pakken? Lief trouwens dat je op mijn post reageert!

1 like

Ik kon eindelijk lekker uitslapen en ik had me er zo op verheugd en nu heb ik vet slecht geslapen en uitslapen lukt ook niet. Irritant, nu zo maar ontbijten en hardlopen

1 like

Zo een heerlijk gevoel om nu in m’n schone studiootje te kunnen ontbijten. Was opgevouwen, afgestoft, stofgezogen, bed verschoont en meteen in de was gedaan en alles terug op de juiste plek gezet. Nu onbezorgd grey’s kijken :heart_eyes:

6 likes

Ik lig al een paar dagen ziek in bed en vandaag dacht ik: ik ga er gewoon weer uit. En nu heb ik helemaal ontbeten en gedoucht en nu denk ik ja… maar wat ga ik nu doen??? Wil ook nog niet naar buiten want ben daar nog te ziek voor maar ik verveel me zo :rage:

1 like

Iets opruimen/ misschien wel kort stukje buiten wandelen/ nagels lakken? ā€œNuttigā€ bezig zijn maar wel rustig? :blush:

1 like

Even naar buiten gaan als je dik ingepakt is goed voor je.
Er is nog niemand ziek geworden van frisse lucht.

2 likes

Ja oke dat is wel waar :’)

@GroenTakje goede ideeƫn, dankjewel! :slight_smile:

Dankje!! Ga ik nu lekker over op de feminax :grin:

1 like