Wat je even kwijt wilt #11

Ik ben gister weer naar de sportschool geweest en nu heb ik spierpijn in m’n kont. Kom maar door met die bubble butt

2 likes

Gister zo’n heerlijke avond gehad met m’n vriend! :heart: eigenlijk niks bijzonders gedaan maar voelde zo fijn haha

3 likes

Ohhh echt! Wist wel dat het allebei NSAIDS zijn maar dacht advil ibuprofen en aleve feminax iets anders als werkzame stof. Maar kan ik dus straks na 6 uur i.p.v. nieuwe dosis advil die aleve feminax pakken? Lief trouwens dat je op mijn post reageert!

1 like

Ik kon eindelijk lekker uitslapen en ik had me er zo op verheugd en nu heb ik vet slecht geslapen en uitslapen lukt ook niet. Irritant, nu zo maar ontbijten en hardlopen

1 like

Zo een heerlijk gevoel om nu in m’n schone studiootje te kunnen ontbijten. Was opgevouwen, afgestoft, stofgezogen, bed verschoont en meteen in de was gedaan en alles terug op de juiste plek gezet. Nu onbezorgd grey’s kijken :heart_eyes:

6 likes

Ik lig al een paar dagen ziek in bed en vandaag dacht ik: ik ga er gewoon weer uit. En nu heb ik helemaal ontbeten en gedoucht en nu denk ik ja… maar wat ga ik nu doen??? Wil ook nog niet naar buiten want ben daar nog te ziek voor maar ik verveel me zo :rage:

1 like

Iets opruimen/ misschien wel kort stukje buiten wandelen/ nagels lakken? “Nuttig” bezig zijn maar wel rustig? :blush:

1 like

Even naar buiten gaan als je dik ingepakt is goed voor je.
Er is nog niemand ziek geworden van frisse lucht.

2 likes

Ja oke dat is wel waar :’)

@GroenTakje goede ideeën, dankjewel! :slight_smile:

Dankje!! Ga ik nu lekker over op de feminax :grin:

1 like

Ahhh ik ging net heel even de livestream kijken van de sinterklaasintocht in Amsterdam, wordt net een van de kleutertjes uit mijn stageklas geinterviewd! Zo schattig

11 likes

En ik zie alleen maar roetveegpieten en it makes me very happy.

21 likes

De zon schijnt echt super fel door mijn gordijnen en ik baal want ik wil graagnaar buiten, hardlopen, genieten van dit weer maar ik heb een teringkater

1 like

Maskertje en uitgebreid douchen is zo fijn he :heart_eyes:
En zometeen lekker ergens lunchen met mn beste vriendin.
En morgen weer even gezond doen :innocent:

6 likes

Is volgens mij de drukste dag van de hele week

1 like

Ik heb veel horror en thriller series gekeken en dan heb ik nergens last van. Nu kijk ik Sabrina en heb ik ineens dromen over heksen… misschien ks het een teken en heb ik ergens mn Zwarte doop gemist.

6 likes

Ik heb vorige week een nieuwe outfit gekocht en ik was er helemaal blij mee. Afgelopen week ook al een keer gedragen en nog steeds prima. Nu trek ik het net weer aan en kijk ik eens goed in de spiegel maar ik lijk echt een tientonner in deze outfit. In m’n hoofd zag het er zo anders uit :frowning_face:

Ik heb dit ook alijd rond deze periode. Zweer dan bij Bisolvon!

1 like

ik doe een thuiscursus Frans maar ik vind het zo fijn om wat nieuws te leren. Ik heb minors op school maar dat stelt echt niets voor dus dit is ideaal zo.

6 likes

Ik ben al bijna 9 jaar niet meer ongesteld geweest dankzij de Mirena. Soms vraag ik me echt af of dit wel gezond is maar internetz zegt dat dit kan :woman_shrugging:t4: