Ik ben pas net op een verjaardag (moest eerst werken) maar iedereen is al dronken en aangeschoten. De een schreeuwt nog harder dan de ander. Man man hoe kom ik hier zo snel mogelijk weer weg. Deze oma kan dit echt niet meer aan.
Succes. T lijkt me drama als je niet kan slapen na een nachtdienst. Zelf slaap ik juist dan heerlijk.
Deze avond wordt alleen maar beter en beter!
Ik ben alleen thuis en besloot om cinnastix te bestellen bij dominos. Gelijk 2 porties gedaan. Bezorging duurde wat lang, maar ik was allang blij dat ik mān stix kreeg.
Kreeg net ineens een mail dat ze langer dan 30 min over de bezorging hadden gedaan en dat ik ter compensatie de volgende keer GRATIS CINNASTIX krijg. Helemaal blij natuurlijk.
Krijg ik 5 min later hetzelfde mailtjeā¦met een andere code!
Sorry, ik word gewoon heel gelukkig van (gratis) eten
Menstruatie met goede timing en zonder klachten
goals
Woon jij in een andere tijdzone?
Haha, inderdaad. Ik ben zelf enorm moe, dus het komt maar heel traag binnen.
Waar woon je dan? US of Canada ofzo?
Ik ben zo dom. Wordt wakker van de menstruatie pijn, zoek me suf naar aleve feminax. Krijg ik niet gevonden dus pak maar advil, terwijl ik weet dat dat amper werkt. Vind ik 5 min later die aleve feminax maar die mag ik nu dus niet meer innemen, lekker creperen van de pijn vandaag
Mag dit in een spoiler?
Ik ben zo onrustig sinds 4 uur en heb allemaal hele rare dromen en heel veel honger dus ik ga denk ik maar wat eten en dan weer proberen te slapen
Update: lekker boterhammen gemaakt, wat fruit en lekker warme thee. Even een uurtje serie kijken en dan weer proberen te slapen
Ik denk dat ik zo druk in mān hoofd ben door alle nieuwe indrukken op het werk
Sinds wanneer kan ik niet meer uitslapen??
Ik ben gister weer naar de sportschool geweest en nu heb ik spierpijn in mān kont. Kom maar door met die bubble butt
Gister zoān heerlijke avond gehad met mān vriend! eigenlijk niks bijzonders gedaan maar voelde zo fijn haha
Ohhh echt! Wist wel dat het allebei NSAIDS zijn maar dacht advil ibuprofen en aleve feminax iets anders als werkzame stof. Maar kan ik dus straks na 6 uur i.p.v. nieuwe dosis advil die aleve feminax pakken? Lief trouwens dat je op mijn post reageert!
Ik kon eindelijk lekker uitslapen en ik had me er zo op verheugd en nu heb ik vet slecht geslapen en uitslapen lukt ook niet. Irritant, nu zo maar ontbijten en hardlopen
Zo een heerlijk gevoel om nu in mān schone studiootje te kunnen ontbijten. Was opgevouwen, afgestoft, stofgezogen, bed verschoont en meteen in de was gedaan en alles terug op de juiste plek gezet. Nu onbezorgd greyās kijken
Ik lig al een paar dagen ziek in bed en vandaag dacht ik: ik ga er gewoon weer uit. En nu heb ik helemaal ontbeten en gedoucht en nu denk ik ja⦠maar wat ga ik nu doen??? Wil ook nog niet naar buiten want ben daar nog te ziek voor maar ik verveel me zo
Iets opruimen/ misschien wel kort stukje buiten wandelen/ nagels lakken? āNuttigā bezig zijn maar wel rustig?
Even naar buiten gaan als je dik ingepakt is goed voor je.
Er is nog niemand ziek geworden van frisse lucht.
Dankje!! Ga ik nu lekker over op de feminax