Wat je even kwijt wilt #11

Met een tandenborstel ( niet meer gebruiken om te poetsen uiteraard haha) of een schoon mascara borsteltje, met daarop een beetje haarlak glad strijken bijvoorbeeld.

1 like

Ik vind het zo leuk om door te klikken op wikihow. Vandaag zijn we beland bij:

8 likes

Ohh waardeloos is dat he! Gelukkig is je haaruitval nu gestopt. Bij mij was er niks tegen te doen, alleen hopen dat ze gauw lang genoeg waren zodat ze weer bij de rest van je haar pasten. Haarlak heb ik wel geprobeerd maar dat hielp vaak maar eventjes.

1 like

Ik doe een haarband in als ik een staart heb. Gel helpt ook. Bij langhaar valt het bij mij niet super op omdat ik krullen heb. Dus voor lang haar heb ik geen tips!

1 like

De haring/oliebollenman vroeg aan mijn vriend waar ā€œzn meissieā€ was, omdat hij me al zo lang niet gezien heeft. Zo schattig.

24 likes

CodeĆÆne is mijn wondermiddel bij hoesten. Als je keelpijn hebt ervan is trachitol ook fijn, verzacht het een beetje.

1 like

Dat dit liedje niet rijmt maakt het ook gewoon nog erger

2 likes

Omg ik ga over twee weken naar Tom Walker :man_dancing:

3 likes

Ik ben even het Sinterklaasjournaal van afgelopen 5 dagen aan het bingewatchen. Ik kan het iedereen aanraden

9 likes

Leuk, weekendje bij m’n moeder. Minder leuk: bijna weer terug zijn op je kamer en bedenken dat je portemonnee nog thuis ligt. Mag ik even 3 uur (1,5 heen en 1,5 terug) voor omreizen. Joe.

2 likes

Maandag is altijd mijn zondag en ik kan niet wachten, iedereen zeikt op elkaar op werk vandaag

Ben nu heel benieuwd wat jullie allemaal voor ideeƫn hebben haha

2 likes

Heeeel naar haha. Goede oplossing wel :blush:. Mijn moeder gaat letterlijk op het perron staan zodat ik in dezelfde trein kan blijven die weer doorgaat, iets minder gezellig haha

2 likes

En verkleed gaan als naakte man?

3 likes

OkƩ ik weet ff niet wat ik moet doen en zou heeeel graag wat advies willen.

Ik ben bezig met een visa om in Israƫl te verblijven maar dat is allemaal nog niet in orde momenteel. Met een standaard toeristenvisum wat ik nu heb mag je max 6 maanden in totaal per jaar hier blijven. Nu zit ik net aan de 6 maanden.

Ik ga woensdag naar huis en zou dan begin december terug komen. Maar nu heb ik net te horen gekregen dat ik bij terugkomst in december waarschijnlijk geweigerd zal worden omdat de 6 maanden zijn overschreden. Vanaf 1 januari mag ik gewoon weer het land in en begint de periode van 6 maanden opnieuw. Mijn huidige visum is nog geldig tot januari dus in principe mag ik hier wel nog blijven tot dan (tenzij ik dus het land nu verlaat).

Nu heb ik twee opties:

Optie 1: ik blijf hier tot half december en ga dan naar huis voor de feestdagen en kom gewoon 1 januari terug zonder problemen. Hierdoor mis ik wel mijn oma’s 80e verjaardagsfeestje (wat ik in eerste instantie sowieso eigenlijk later apart zou vieren met haar maar mijn tante wou per sĆ© dat ik naar het feestje kwam omdat ze anders niemand heeft om mee te praten). Dan moet ik wel m’n familie nog drie weken extra missen.

Optie 2: ik ga gewoon naar huis woensdag en kom pas in januari terug. Ik zal m’n vriend dan dus 1,5 maand niet zien. We zijn in die periode ook 4 jaar samen en hadden dan een weekendje weg geboekt maar dat moeten we dan annuleren. Mijn verjaardag en zijn verjaardag kunnen we dan ook niet samen vieren. Maar ik ben dan wel op m’n oma’s feestje. Ik ben dan dus 6 a 7 weken bij m’n ouders thuis.

Wat zouden jullie zelf doen??

• Optie 1
  • Optie 2

0 stemmers

Ik heb nu optie 1 gestemd, maar het hangt er voor mij een beetje vanaf wat je oma er van vindt ook. Want ik neem aan dat je naar haar verjaardag zou gaan voor haar, niet voor je tante.

2 likes

Heel eerlijk zou ik bij mijn omaatje willen zijn. Klinkt misschien hard maar ik denk dat je nog heel lang bij je vriend kunt zijn en minder lang bij je oma.

@Diamonds

3 likes

Ja hier vind ik ook wat voor tez eggen.

1 like

Ja dat denk ik dus ook wel… alleen kan ik misschien net zo goed 2 weken later met haar uit eten gaan. Lastig want ik wil er echt graag bij zijn.

1 like

Ik denk wel dat haar 80e verjaardag een bijzondere dag is voor haar die ze graag met jou erbij zou willen vieren. Later uit eten is dan toch net weer iets anders

1 like