Wat je even kwijt wilt #11

Ahhh ik ging net heel even de livestream kijken van de sinterklaasintocht in Amsterdam, wordt net een van de kleutertjes uit mijn stageklas geinterviewd! Zo schattig

11 likes

En ik zie alleen maar roetveegpieten en it makes me very happy.

21 likes

De zon schijnt echt super fel door mijn gordijnen en ik baal want ik wil graagnaar buiten, hardlopen, genieten van dit weer maar ik heb een teringkater

1 like

Maskertje en uitgebreid douchen is zo fijn he :heart_eyes:
En zometeen lekker ergens lunchen met mn beste vriendin.
En morgen weer even gezond doen :innocent:

6 likes

Is volgens mij de drukste dag van de hele week

1 like

Ik heb veel horror en thriller series gekeken en dan heb ik nergens last van. Nu kijk ik Sabrina en heb ik ineens dromen over heksen… misschien ks het een teken en heb ik ergens mn Zwarte doop gemist.

6 likes

Ik heb vorige week een nieuwe outfit gekocht en ik was er helemaal blij mee. Afgelopen week ook al een keer gedragen en nog steeds prima. Nu trek ik het net weer aan en kijk ik eens goed in de spiegel maar ik lijk echt een tientonner in deze outfit. In m’n hoofd zag het er zo anders uit :frowning_face:

Ik heb dit ook alijd rond deze periode. Zweer dan bij Bisolvon!

1 like

ik doe een thuiscursus Frans maar ik vind het zo fijn om wat nieuws te leren. Ik heb minors op school maar dat stelt echt niets voor dus dit is ideaal zo.

6 likes

Ik ben al bijna 9 jaar niet meer ongesteld geweest dankzij de Mirena. Soms vraag ik me echt af of dit wel gezond is maar internetz zegt dat dit kan :woman_shrugging:t4:

Met een tandenborstel ( niet meer gebruiken om te poetsen uiteraard haha) of een schoon mascara borsteltje, met daarop een beetje haarlak glad strijken bijvoorbeeld.

1 like

Ik vind het zo leuk om door te klikken op wikihow. Vandaag zijn we beland bij:

8 likes

Ohh waardeloos is dat he! Gelukkig is je haaruitval nu gestopt. Bij mij was er niks tegen te doen, alleen hopen dat ze gauw lang genoeg waren zodat ze weer bij de rest van je haar pasten. Haarlak heb ik wel geprobeerd maar dat hielp vaak maar eventjes.

1 like

Ik doe een haarband in als ik een staart heb. Gel helpt ook. Bij langhaar valt het bij mij niet super op omdat ik krullen heb. Dus voor lang haar heb ik geen tips!

1 like

De haring/oliebollenman vroeg aan mijn vriend waar ā€œzn meissieā€ was, omdat hij me al zo lang niet gezien heeft. Zo schattig.

24 likes

CodeĆÆne is mijn wondermiddel bij hoesten. Als je keelpijn hebt ervan is trachitol ook fijn, verzacht het een beetje.

1 like

Dat dit liedje niet rijmt maakt het ook gewoon nog erger

2 likes

Omg ik ga over twee weken naar Tom Walker :man_dancing:

3 likes

Ik ben even het Sinterklaasjournaal van afgelopen 5 dagen aan het bingewatchen. Ik kan het iedereen aanraden

9 likes

Leuk, weekendje bij m’n moeder. Minder leuk: bijna weer terug zijn op je kamer en bedenken dat je portemonnee nog thuis ligt. Mag ik even 3 uur (1,5 heen en 1,5 terug) voor omreizen. Joe.

2 likes