Oh dat zit toevallig in de buurt mijn nieuwe huis haha, kan daar wel even kijken binnenkort. Thanks.
Oh nee mn huisgenoot komt net thuis met z’n vriendin, dat wordt seksen straks
Ja zo durft ie het niet te noemen maar het is wel zo. Ze is een heel stuk jonger dan hij en ze krijgt nog zakgeld (2,50 per week). Ze doen niks, behalve sporten samen (en seks hebben). En chicken tonight en pannenkoeken eten.
Zakgeld?! Is ze meerderjarig?
Ik wou net zeggen, so many questions!!
Nee😞 wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte <3
Ja dat wel haha (nog niet heel lang though)
Wat verdrietig Sterkte!
Ik lig in bed klaar voor de nacht. Was afgelopen 2 nachten uit, vanochtend om half 5 thuis en om half 11 weer aan het hardlopen. Ik viel continu in slaap net op de bank dus straks hopelijk lekker 10 uur slapen want morgen gaat voor de laatste keer mijn wekker om 5 uur
Maar waarom krijgt ze dan nog zakgeld?! (Echt 2.50?) Waarom werkt ze niet? Haha soooo many questions
Ja goeie vraag. Volgens mij werkt ze niet omdat ze op hoog niveau sport naast studie maar weet ik niet zeker.
Wat moet je ook met 2,50 per week.
Lang sparen voor een grote uitgaaf haha.
Ja een tijdje terug had ze een mok gekocht in Disneyland voor mijn huisgenoot, die dingen zijn vet duur… dat dus
Oke nu hou ik op met flauw doen, het is best een lieve meid hoor maar gewoon zooo jong.
Ooh nee dat is flink balen, zacht uitgedrukt.
Mag je wel nog herkansen?
Heb je al feedback gekregen ?
Wat rot! Kan me voorstellen dat dat echt naar is.
Heb je nog de kans om een en ander te corrigeren? En is je duidelijk wat er nog verbeterd aan moet worden?
Het is nu even kut, maar hij komt echt af, hoor!!
Ik las dit en dacht wow, wat productief voor een zondag! Maar toen bedacht ik me dat ik vandaag de resten van het kleine feestje dat ik gisteren hier had heb opgeruimd en schoongemaakt, heb afgewassen, mijn bed heb verschoond, was heb gedraaid en opgehangen, en 2,5u door het bos heb gewandeld, dus ik ben zelf ook best productief geweest. Dus schouderklopjes voor ons allebei
Wat kut, knuffel!
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen bij Woonnet Haaglanden? Ik krijg sinds gisteren al de melding dat ik het later opnieuw moet proberen, terwijl ik op een woning had gereageerd waarvan de deadline gisteren was