Wat je even kwijt wilt #12

Samenvatting

18 likes
Samenvatting

15 likes
Samenvatting

image

11 likes

The grinch is echt een leuke film.
En verder was het echt super gezellig!

4 likes
Samenvatting

15 likes
Samenvatting

Where yo memes at?

8 likes

Deze vind ik nog steeds zo Leuk, die blije bakkes van die vrouw

1 like

Zou het nu doen. Anders zit je er morgen ook nog de hele dag mee in je hoofd.

1 like

Huh, mijn oma weet wie Banksy is???

Zeg maar echt de persoon??!!!?:face_with_raised_eyebrow:

10 likes

Deze zaterdagavond is kut en mijn woningjacht ook. Einde bericht.

Misschien ligt het aan mij, maar het valt me op dat je buiten je admin rol best vaak berichten naar de juiste topics stuurt of binnen de perken probeert te houden, en dat vind ik persoonlijk meer afdoen aan de sfeer op het forum dan gewoon een interactie even op zn beloop laten gaan. Zoals hierboven worden de berichten zelfs supernetjes in spoilers geplaatst, dan is het toch niet vervelend dat ze hier staan ipv in het meme topic?

8 likes

@monkeyslut Ik ga toch naar Florence + The Machine! Zo blij! Zit weer helemaal in haar liedjes afgelopen week.
St. Jude is wel sprekend nu.

Kaartjes gaan trouwens best rap, heb via ticketswap een ticket gekocht want dan had ik een beter plekje. Wel meer geld dan originele prijs maar ok. Lesson learned voor volgende keer, gewoon kopen als tickets in verkoop gaan :stuck_out_tongue:

4 likes

Vanavond met vriendinnen gegeten en 1 vriendin had tiramisu gemaakt (my fave), was veel te veel dus kregen allemaal een stuk mee naar huis voor familie enzo hihihihahaha rara wie heeft dat stuk net in haar eentje naar binnen zitten werken?:raising_hand_woman:t3:‍♀

9 likes

Dat is in totaal 2x eerder voorgekomen, toevallig 2x achter elkaar. Waarvan er één keer expres gespamd werd om te kijken hoe lang het zou duren voordat een moderator zou reageren.

2 likes

Dan ligt t aan mij!

1 like

Ik had zoveel nieuwe indrukken tijdens mijn avonddienst dat ik niet eens meteen kan slapen nu ik thuis ben. Normaal ben ik binnen een halfuur al vertrokken. Ik ga voor morgen maar geen wekker zetten om te sporten :sob:

Ik ga trouwens stuk om die slechte woordgrappen, hou daar echt van haha.

Bleurgh, ik word daar ook zo strontchagerijnig van, die focus op uiterlijk. En wat je zegt, mensen die telkens aan je moeten vragen of je afgevallen/aangekomen bent. Echt wat boeit jou dat -_-…

Daarom vind ik die I Weigh campagne van Jameela Jamil waar mensen hun gewicht definieren en delen aan de hand van hun eigenschappen en de dingen die ze bereikt hebben:

3 likes

ik ben al sinds 4 uur wakker en nu ben ik opgestaan en aan het ontbijten maar was vergeten dat het forum zo uit de lucht gaat dus ga me echt mega vervelen :cry:

Lekker op zondagochtend om 06:00 wakker en net lag het forum er natuurlijk uit haha, maar welcome back I guess? :blush:

Ooooh wat fijn dat er nu bovenin staat in welk topic je zit :heart_eyes:

26 likes