Wat je even kwijt wilt #12

Leuke concertavond gehad (de laatste 2 nummers geskipt want die zijn minder) en de trein stond direct klaar om te vertrekken. Perfecte timing :sunglasses:

Zolang het rijdt is er geen probleem

Althans, das mijn mening

1 like

Doet je lamp het gewoon?

1 like

Ik heb een nieuwe stofzuiger besteld die morgen wordt bezorgd, heb er echt zo veel zin in om morgen te gaan stofzuigen.

Ik ben zo volwassen aan het worden. :unamused:

5 likes

Ik had dat ook als ik altijd de boodschappen moest doen voor op het werk. Heb daarna mn baas kunnen overtuigen dat we voortaan bij de Appie bezorgsserivce moesten gaan bestellen.

1 like

Zo creepy! Hahaha ik zou me rot schrikken in eerste instantie

3 likes

Ik snap ineens het probleem van een kat op schoot. Mijn been slaapt maar ze ligt zo lief.

2 likes

Hahaha hilarisch :joy::joy:

1 like

Zou ook een prima begin van een horrorfilm zijn, die foto, hahaha

2 likes

Ik post eigenlijk nooit mee in dit topic, dus het voelt een beetje gek om zo hier ineens te gaan ranten, maar ik moet het echt even ergens kwijt.

Ik ben eigenlijk altijd gepest geweest, en was altijd een makkelijk doelwit voor kutopmerkingen etc. Mensen hadden nooit vertrouwen in mij dat ik iets kon, en werd nooit serieus genomen. Nu is het zo dat dit al een jaar of 10 terug is, ik op werk een goede functie heb, en het gaat allemaal prima. Ben best zeker van mezelf, en voel me echt gelukkig. Maar vandaag was het zo dat ik echt belachelijk werd gemaakt door verschillende klanten op werk, echt groepen jongens van mijn leeftijd die me nadeden, en me zelfs filmden. Heb echt geen idee hoezo en waarom, maar ik voel me nu zo kut? Heb altijd wel een klein beetje een minderwaardigheids gevoel gehad, van waarom zou iemand mij leuk vinden, maar dat stop ik vaak weg, en voel me dan vrijwel gelijk weer zelfverzekerd. Maar vandaag voelde dit eigenlijk als bevestiging? Dat het na al die jaren nog steeds zo is dat IK degende ben die ze belachelijk maken. Mijn collega is door het lint gegaan, en wilde ze zelfs het gebouw uit laten zetten, terwijl ik juist heel rustig was en bleef. Maar waarom ik? Waarom straal ik iets uit dat mensen denken dat ik een kneusje ben? Wat is het? Ben ik lelijk? Ben ik dik? Ben ik dan toch een simpele ziel? Ben nu echt in staat om een beugel te nemen, mijn tattoo ff eerder te laten zetten, zonnebankje en wat eyeliner op flikkeren. Voel me echt een hoopje prut nu. Echt waarom, waarom ben ik nog steeds een makkelijk doelwit, HOEZO? Echt, wat superkut dit. Ik heb trouwens gelijk 30 peptalks gekregen van mensen om mij heen, maar niks hielp. Moest gelijk denken aan het feit dat ik zelfs in een club niet eens aandacht krijg van mannen (niet dat ik dat oh zo graag wil, maar beetje bevestiging krijgen zal leuk zijn) Echt gooodver wat een rotdag.

3 likes

Ow! Dat scheelt! Dan is dat stuk plastic vast niet belangrijk geweest. Tenzij je koplamp ineens vol water loopt

1 like

Ik ga schapen verlossen in Wales eind februari :grin: :sheep:

20 likes

Wat ontzettend kut zeg. Vind het lastig een reactie op te geven, maar wil je even een virtuele hug geven :two_hearts:.

Wij vonden het juist een beetje tegenvallen eigenlijk! Het was een beetje vlak en de sfeer voelde ook wat negatief, misschien door het ontbreken van interactie met publiek? Desondanks wel goed vermaakt hoor!

Ah, wat een nare kerels zeg. En ik heb inderdaad ook vaak last dat een rare opmerking blijft hangen - ookal staan daar 100 positieve comments tegenover.

Ontopic: Ik heb vandaag 12 uur non stop onderzoek gedaan voor mijn nieuwe artikel. Ik ben net weer geland.

2 likes

Ik heb weinig met Miley Cyrus maar ik vind dit wel een lekker liedje.

4 likes

Herkenbaar :grimacing:. We kunnen het!!

Pffff wat een kutnacht. Onze konijntjes vechten opeens met elkaar, dus we hadden ze apart in het hok gezet. Een op de bovenverdieping en de ander onder en we hadden het afgesloten. Is het konijn toch op de een of andere reden boven gekomen en waren ze dus vannacht om 2u weer aan het vechten. Gelukkig werden we er wakker van. Ik sliep echt net toen en daarna vrijwel niet meer geslapen, steeds maar opletten of ik nog wat hoorde. Gaat een lange dag worden.

Ooh zo vreselijk naar, wat een eikels die jongens heb je se op canera staab vanuit je werk? Dan zou ik aangifte doen.

Verder…verander niet omdat dit gebeurd is.
Kijk eens waar je nu staat, wat je hebt gedaan en bereikt!
Daar mag/moet je heel trots op zijn!
Je bent perfect zoals je bent, eyeliner,zonnebank en beugel zijn leuk, maar als persoon; blijf vooral wie je bent!

Oh bleh ik wil zo graag slapen, zou me bijna ziek melden. Maar dat doe ik niet maar tochhhh.