Wat je even kwijt wilt #12

Moeilijk te geloven dat ik morgen ga verhuizen. Morgenvroeg gaat mijn vader nog vloer leggen en het is dan nog niet helemaal af. En ik heb ook niet alle gordijnen hangen maar ik wil over. :joy:

5 likes

nog 4 uur 53 min en 26 sec, ik zit nu op 72%

ik wil er ook nog het feestpakket bij downloaden maar heb het even gehad voor vandaag

2 likes

Haha ahw uitgerekend het feestpakket. Internet be like: denk je is fissa?! Niet dus.

7 likes

Ik zit zo lekker op de bank nu. Het stormt buiten maar hier is het lekker warm, met de verwarming aan en een dekentje op de bank. Kerstverlichting aan, extra (geur)kaarsen aan. Lekker behaaglijk binnen. Ik houd van deze kneuterigheid.

7 likes

Bluh…het gaat ineens heel slecht met mijn vader.
Ik voel me zo kut :disappointed_relieved:

Hey @Prikkelbaar hoe is het eigenlijk met jou? Heb het één en ander meegekregen van je situatie. Je vriend werkt nu toch een week bij zijn nieuwe baan?
Laat het even weten als je liever niet hebt dat dit hier staat :slight_smile:

Hoezo op zijn tinder gekeken? Had hij gewoon tinder tijdens jullie relatie dan :no_mouth:

Wat moeilijk joh. Ik kan je niet echt advies geven. Heb geloof ik wel goede berichten langs zien komen van andere FF-ers. Hoop dat je daar iets aan hebt/mee kunt. Dat je weet wat je moet doen is in ieder geval al één, ik hoop dat het je snel lukt om de volgende stap te zetten.

1 like

Ik zat op een Montesori school dus basis weet ik wel, maar echt niet het complete verhaal…

1 like

Waarom zit ik altijd met van die pareltjes in de stilteruimte die hard overleggen of de muziek zo hard zetten dat ze net zo goed zonder oordopjes kunnen studeren?

Afgezien van de engel die het haar verteld, weet ik dit wel haha! Maar ik ben sowieso een slecht voorbeeld want ben zonder enig geloof opgevoed.

Ja dit had ik dus ook.

En het is wel 13gb en mijn laptop heeft niet super veel ruimte.

Mijn download duurt nog 40 minuten… ik ben geinfluenced door het forum.

1 like

Heerlijk een jetlag. Hele nacht wakker geweest. :expressionless:

Edit: ohja, het is hier 7 uur later lol

1 like

Ik loop stage en heb daarnaast ook een bijbaan (dus werk 6 dagen in de week) en ik heb van school een opdracht gekregen, maar heb zoveel spijt dat ik deze middag iets ben gaan doen. Heb nu ook 0 concentratie en zondag avond is de deadline en heb ik werk van 14.00/22.00. Ik voel nu al dat ik het niet af ga krijgen.

Toch erg dat jij daar rekening mee moet houden, gaat helemaal nergens over.
Maar haar muziek gaat zelfs door mijn muziek (oordopjes) door… het staat echt heel hard haha. Maar ben al van plek verschoven naar verder weg (waar ik het nog steeds hoor o.o) dus durf er niks van te zeggen hahah.

Edit: omg er is stilte. Misschien heeft ze het door :relaxed:

Haha ik moet vaker klagen op het forum, het duurde namelijk al een half uur en nu ineens rust :relaxed:.
Dankjewel iig!! :nerd_face::books:

1 like

Nog iemand het heavy weight tournament van Glory aan het kijken? Vanaf het begin van de 1e ronde van de finale lijkt er wat mis te zijn met de hand of arm van Saddik, maar hij gaat gewoon door met één hand. Slaat ie ondanks dat ie maar met één hand vecht Adegbuyi gewoon in diezelfde ronde al KO :stuck_out_tongue: Knap hoor! Ben wel benieuwd wat er nou uiteindelijk was met die hand.

Te weinig tijd voor mezelf gehad/genomen deze week. Ben ff helemaal op

1 like

Heb je wel nog een rustige zondag om bij te komen?

En deze is ook wel mooi vind ik

https://www.bol.com/nl/p/misfit-ray-activity-tracker-met-leren-bandje-rosegoud-grijs/9200000061480573/?suggestionType=typedsearch&bltgh=s4JYZ8-OPs4LPM9NUWZJEA.lmH2sWfhOYfWB5V4DN5CRQ_0.13.ProductPageUrl