Aah balen haha. Ik ben nu ook niet zo lekker (ziek is een te groot woord in mijn geval) en heb dus ook totaal geen eetlust. Terwijl ik normaal echt een rupsje nooitgenoeg ben. Maar dacht dus precies hetzelfde: als ik nou nog wat afval omdat ik amper wat eet dan zit er nog een voordeel aan mezelf zo bleh voelen.
Ja, leuk! Ik wil zeker nog eens afspreken!
Ik ga op weg naar huis frietjes halen en ben me er enorm op aan ât verheugen 
Omdat het hier al de hele dag over frietjes gaat, kan ik natuurlijk niet anders dan ook friet (oorlog) halen vanavond!
@Moskou sowieso optie 2, dit lijkt ook onwijs op mijn situatie. Zo groot woon ik, momenteel 2.5 jaar, in een jaren 30 woning. Overigens geen hoogslaper: zit die erin gebouwd? Daar zou ik geen fan van zijn haha
Inmiddels komen, zoals je zelf ook zegt, de muren wel een beetje op me af maar ik ben vooral ZO blij dat ik hier woon. Toplocatie, en ik houd maandelijks echt een flink bedrag over om te sparen en leuke dingen te doen. Want naast je kale huur komt er zo nog 350 bij aan vaste lasten, juist als je naar de toekomst kijkt en zou willen kopen, denk ik dat nu meer sparen een goed idee is. Juist in het kader van eigen geld moeten hebben bij een koophuis
Pasta carbonara is echt het gerecht waarbij ik elke minuut tijdens het eten switch tussen hmm heerlijk en ugh hier word ik misselijk van. 
Update: ben toch weer gezwicht voor de kapsalon. Doet mijn naam iig eer aan!
hoe kun je dat nou vergeten? haha
Mijn kat is helemaal van slag door het verhuizen, zo sneu.
zeer zeer ernstig
Come on je kan het!!! Je hebt heel de avond nog En je hebt er al super veel voor gedaan dus het komt vast wel goed morgen 

Ik zag vanmiddag deze mini docu van Zapp echt gebeurd. Het is een programma over kinderen en gericht op kinderen. Het ging over jongens van 13-15 (denk ik?) die dansen. Ik vond het zo stoer van die jongens om zo met deze docu tegen het pesten in te gaan!
Bleh ik ben bij een concert (alleen) maar voel me helemaal niet lekker. Durf niet middenin het publiek te gaan staan want ik ben bang dat ik dan flauwval. Maar wil ook niet weg want dat is vet zonde van het kaartje 
ik heb optie 1 gedaan omdat ik in je verhaaltje over optie 2 hoor: âoud, gehorig, muren komen langzaam op me afâ
ik ga echt voor comfort, dus vandaar optie 1 haha
ik was ook vet nieuwsgierig hiernaar: je groeit tot max 300 pm. iedere maand dus een verhoging of hoe moet ik dit lezen?
ik moet voor morgen mijn vakantievoorkeuren voor 2019 opgeven op het werk
ik heb dit al gevraagd, maar hoe moet ik dat nu al weten?? ik heb nog niks gepland en ik kan voor mezelf ook niet bepalen nu in welke maand ik nou toe zou zijn aan vakantie
kan iemand tips geven?? of hoe jij het zelf een beetje inschat?
Ik moest dat bij mijn vorige werk ook, ik deed altijd maar wat om ze tevreden te stellen, en ging dan in het jaar zelf gewoon schuiven. Weet niet of dat een optie is?
Bedankt voor alle lieve berichtjes gister n.a.v. mijn moeder. Twee heel emotionele maar heel fijne dagen thuis gehad, even afwachten hoe nu verder, ook gek hoe zoân bericht je totaal kan overdonderen en anderhalve dag later al wat âgewendâ is. Ze doet het allemaal heel knap, mijn lieve vadertje ook.
Ben Outlaw King aan het kijken, maar ik ben te invested in de Schotse geschiedenis en ben tussendoor constant dingen aan het googlen en het is ZO VEEL
Thanks! Nee ik ga elke periode van een paar maanden een beetje omhoog in bruto salaris per maand en over 2 jaar verdien ik dan (opgebouwd in kleinere stappen) 300 euro pm meer.