Wat je even kwijt wilt #12

Ik heb echt geen zin om me hierover weer te gaan verdedigen, dit forum bestaat uit meer dan alleen mijn posts. Je kunt me vast op negeer zetten, dus doe dat dan maar. Sommigen posten veel over hoe kut ze zich voelen of hoe moeilijk het op hun werk is, zo gaat dat nu eenmaal

10 likes

Natuurlijk mag je posten wat je wilt, maar je vraagt vaak om advies/zegt dingen over eten die in combinatie met elkaar best ongezond klinken. Bijvoorbeeld je druk maken om een chocoladereep en cheesecake, en het continu koud hebben. Mensen zijn bezorgd om je, maar op uitgesproken bezorgdheid lijk je niet echt te reageren, naast dat dat soort berichten best triggerend kunnen zijn. Dat vind ik ook niet helemaal fair naar de mensen die deze triggers juist proberen te ontwijken door bijvoorbeeld niet in het “Strak in je kerstpak”-topic te kijken.

Dus als je regelmatig dingen post over afvallen/sporten/het koud hebben/niet teveel willen eten moet je er eigenlijk niet raar van opkijken als mensen daarop reageren uit bezorgdheid of irritatie. Staat je natuurlijk vrij om daar mee te doen wat je wilt, maar als je dat soort reacties niet wilt kun je het misschien beter niet (hier) posten

9 likes

He gadver ik zit me echt zorgen te maken. Ik postte laatst immers dat het condoom stuk was gegaan en toen heb ik de MAP gehaald.

Maar nu zit ik te denken
 wat als op dat moment mijn eisprong gaande was. Of 1 dag daarna al. Ik lees namelijk dat de MAP inderdaad de eisprong uitstelt maar ja, niet als dat proces al gaande was.

Vooral omdat ik heb uitgerekend dat ik echt rond die dag mn eisprong zou hebben (heb een vrij regelmatige cyclus). Echt kut. Wou dat we weer 2 weken verder waren zodat ik een test kon doen.

Maar ik zĂ­t vaak helemaal niet op die adviezen te wachten. Ik zit in dit topic omdat ik dingen kwijt wil en 9 van de 10 keer hoef ik er niet eens reactie op. Inmiddels is duidelijk dat mensen door mij getrifferd kunnen worden (zegt meer over hen dan over mij) en die mensen kan ik adviseren mij op negeer te zetten. Jammer dat mensen wel mogen posten dat ze lekker naar de Mac gaan of dat ze weer niet naar de sportschool gaan want geen zin, maar ik word toch ook niet boos op die posts? Leven en laten leven, alsjeblieft

12 likes

Maar hoe doe/deed je dat dan als er gewerkt moet worden? Dan ben je toch niet altijd al om 5 uur thuis om te eten?

Dankjulliewel allemaal!
Ook @Krabsalade gisteren in het andere topic en @flopsyunicorn vanmorgen :heart:

Ik had vorige week wat gevoeld in mn borst en gisteren bij de huisarts. Die wist vrijwel zeker dat het niks was, maar toch ff controle bij het ziekenhuis. En het was idd niks gelukkig. Maar ik was wel jn paniek. Nu niet meer gelukkkig.

48 likes

Wat onwijs fijn dat het meteen onderzocht is en dat het niks is !! Hopelijk kan je nu lekker ontspannen en tot rust komen!

1 like

Oh en sorry voor alle paniekberichten gisteren

1 like

Als ik post dat ik vandaag 2 big macs heb gegeten in plaats van naar de sportschool staat het jou vrij om daar op te reageren wat je daar van vindt, en ik kan dan zelf beslissen of ik daar iets mee wil. Als ik absoluut geen reactie wil zou ik t ook niet moeten posten, en andersom geldt hetzelfde.

Ik ga je ook niet vertellen wat je wel en niet moet doen, leef en laten leven inderdaad, maar probeer denk ik vooral te beredeneren waarĂłm er zo op je gereageerd wordt af en toe
En het is trouwens volgensmij niet mogelijk om users te negeren

2 likes

Jeetje wat vervelend. Kan je niet geruststellen denk ik maar hoop voor je dat de twee weken snel over zijn en je gewoon lekker ongesteld word :wink:
(Ow ja je ongesteldheid kan een beetje door de war zijn door de map, dus als die er niet meteen is is het (nog) geen reden tot paniek)

1 like

Hiermee impliceer je juist dat ik niet alles kan posten wat ik zou willen

2 likes

En aan het kwijtraken van je gevoel voor humor :yum:

7 likes

Dankjewel! Ik hoop het ook. Zo stom om af te moeten wachten. Ja ik heb ook gelezen dat je menstruatie wat later kan zijn dan normaal. Dus heb me al voorgenomen om daar niet zo gefocust op te zijn. Maar mocht het toch raak zijn, dan zit er over 2 weken pas genoeg hcg in mn urine om te testen. Dus we wachten geduldig (ahum) af :stuck_out_tongue:
Ik zal wel een update posten over twee weken haha

Vet gepikeerd?

Nee juist wel toch, alleen als je echt niet wil dat mensen erop reageren dat je t dĂĄn beter niet kunt posten

5 likes

Je bent geen aansteller. Ik begrijp je helemaal. Kan me voorstellen dat hij het moeilijk vindt je te zien via social media.

Knuffel :heart:

1 like

Je kunt helaas geen mensen op negeer zetten.

3 likes

Ah dat is idd schrikken! Gelukkig is het niks.

1 like

Fijn ik dacht ik maak een afspraak met de energiewacht omdat mijn verwarmingen wat vaag doen
 Komen ze maandag tussen 12 en 6 en ik woon er dus nog niet. Bleeeeegh wat saai.

Ik had geen verf meer haha, had een halve pot laten vallen. :see_no_evil: Ik moet volgend jaar toch de kozijnen een keer doen dus dan neem ik de kast ook wel weer mee.