Pff dit is nou echt non-nieuws.
Ze hebben hier op het werk dingen veranderd aan de toegang. Nu doen de nieuwe poortjes het niet, die het wel zouden moeten doen. Maar dit is precies wat ik had voorspeld dus ik vind het wel grappig.
De hoofdpoort doet het gewoon, maar dat is voor heel veel mensen wel een omweg.
Yeah ik heb straks ook eindelijk een koelkast. Wat gaat dat fijn zijn zeg⦠Meer ruimte hebben dan 1 plankje haha. Hoop alleen dat ik hem kan afrekenen? Had gekozen voor pinnen bij de de deur namelijk.
Ik heb een regendouche hahaha misschien daardoor, zie wel wat, maar niet optimaal.
op gevoel maar ik ben zelfs met zicht fucking scheef dus ik kan dit soort dingen niet, dus meestal probeer ik mān benen scheren maar niet eens. Soms doe ik het in de wasbak, dat vind ik eigenlijk makkelijker.
Ik heb morgen weer rijexamen
Ik zou mijn collega graag een appje willen sturen, want haar vriend gaat op uitzending vandaag voor drie maanden, alleen ik weet niet wat?
Wat is gepast om te sturen?
Wie wil zijn lievelingssaladerecept met mij delen?
Rucola slamelange, kaas, tomaat, komkommer, slasaus.
Spinazie als basis is echt mijn favoriet. <3
Slamelange met ruccola, penne (afgekoeld), kip in kleine blokjes, zongedroogde tomaatjes, zachte geitenkaas, pijnboompitjes en een dressing van groene pesto met een beetje citroensap, zout en peper.
Oh wauw de panty van H&M bevalt echt goed. Hij voelt ook heel zacht aan.
Wou chocolade pepernoten kopen bij de plus. Heb hele jaar nog niks gekocht, waren ze er niet meer!!! Vorige week lagen ze nog in zon 1 euro bak. Ben weer net te laat
OMG IK HEB EEN APPARTEMENTJE. BEN HYSTERISCH
JEZUS. Echt mijn droom gewoon
Gefeliciteerd!!! Ik voel je blijdschap! Heb je echt heel goed gedaan! Respect
Ik heb afgelopen weekend een vintage Burberry trenchcoat gevonden voor superweinig geld en ik had hem vanochtend aan en het was zoān goed begin van mān dag.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!!
yesss ik heb de naam van mān nieuwe collega kunnen achterhalen en hij is nu op werk en hij keek heel erg toen ik langsliep en ik ben nu getrouwd
Ik wou met een klein groepje vriendinnen afspreken, maar een van de vriendinnen kan door drukte pas in februari/maart. Dat is al vervelend, maar nu wil ze ook nog niks plannen voor dan. Beetje jammer vind ik dat.
Een andere vriendin is zwanger maar is echt mega voorzichtig met alles. Ik ben zelf iemand die erg secuur en voorzichtig is met belangrijke dingen, maar hoe zij zich gedraagt, gaat mij zelfs te ver. Ik vind het best lastig, ook omdat ik haar zo helemaal niet ken. Natuurlijk moet zij doen waar zij zich goed bij voelt, maar toch.