Wat je even kwijt wilt #12

Oh bleh ik wil zo graag slapen, zou me bijna ziek melden. Maar dat doe ik niet maar tochhhh.

Ik ben echt toe aan kerstvakantieā€¦ Ik ben er ook echt aan toe om mijn vriend weer te zien, gelukkig ga ik over 2 dagen naar hem toe! Maar ik merk dat ik een beetje klaar ben met werk, ik wil in mā€™n bed blijven liggen vandaag en uitrusten en verder niks. Gelukkig werk ik thuis vandaag, geen reistijd en ik kan wat relaxter mā€™n werk indelen.

2 likes

Zoā€™n hoofdpijn :sob: maar wel heerlijk geslapen

Nog 4 dagen werken deze week, daarna alleen nog de 27e en 28e en dan pas weer 7 januari :heart_eyes:

11 likes

Pffff zo kut geslapen, ik heb ieder uur voorbij zien komen :sob::sob:

Ik heb dus sinds deze week Spotify premium en het was echt zoā€™n goede keuze. Wat een verademing zonder die reclame

13 likes

Ah ik nog 10 dagen werken en dan twee weken vrij, kan niet wachten.

3 likes

Ik mag weer gaan werken na 2.5 weken thuis.

Grr wtf ik ben altijd redelijk vroeg op het station, zag mn trein stapte in. Blijkbaar vertrok ie van een ander spoor en zit ik dus in de volgende trein? Heb echt totaal niks doorgehad haha, zo moe ben ik. Ach ja.

Ik kan op maandag sporten (nu vertrekken) maar ik ga liever woensdag en vrijdag. Kan deze week toevallig op meer tijden i.p.v. alleen maandag en nu voel ik me soort van ā€œschuldigā€ dat ik niet ga terwijl ik in principe wel zou kunnen. Ik zou natuurlijk ook maandag, woensdag Ć©n vrijdag kunnen gaan!!!
En ik heb nooit zin maar als ik er eenmaal ben vind ik het leuk.
Kijk ik hoef niet te gaan maar als ik wel ga is dit irritante gevoel tenminste weg.

Ik ben zo moeee en ongesteld en echt geen zin in deze lange werkdag. Zo jammer dat ik geen kruik in mā€™n labjas kan stoppen ofzo.

Er liep hier iemand in een hamster kerst trui op kantoor. Persoonlijk vind ik dat best vroeg.

8 likes

Ik ben al een week aan het kwakkelen met keelpijn etc. Maar nu heb ik buikgriep :sob::sob::sob:

Was gisteravond bij The Prodigy en heb nu 15+ blauwe plekken, schoen kapot, telefoonscherm gebroken maar hey was 't waard. Denk ik.

10 likes

Wow ik heb gewoon bijna niet geslapen vannacht. Ik wou dat dat een reƫle reden was om thuis te blijven maar helaas zit ik al met een duf hoofd op mijn werk.

Ik las een hamster in een kersttrui

7 likes

Heeft iemand een tip voor een goede en betaalbare bodyscrub? Ik kocht het wel eens bij the waxing company maar ik vind dat toch wel vrij prijzig en doe er niet zolang mee. Heb nu er 1 van Hema maar dat vind ik niet wat en zelf maken doe ik ook liever niet. Het viel me op dat Kruidvat niet 1 bodyscrub heeft?

Ja zo chill!! Ik wist op een gegeven moment gewoon die reclames uit mā€™n hoofd, premium is echt 1000x fijner.

3 likes

Jaaa echt hĆØ! Vooral ook op mobiel, je kunt gewoon je afspeellijst aanpassen en je hoeft niet per se te shuffelen
Het was nu ā‚¬0,99 voor 3 maanden dus ik dacht ik sla mā€™n slag :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ben in het ziekenhuis met mn moeder voor haar ogen. Lenzen zijn troebel ofzoā€¦
Komt er een man op ons aflopen met een behoorlijke zaakje .

Zegt zeā€¦ ik zie misschien troebel maar dat zie ik wel zitten

Heb geen idee hoe ik dit moest opvatten maar moest keihard lachen

36 likes