Wat je even kwijt wilt #12

Say what. Hoe kun je nou twee maanden niks kunnen afspreken?

4 likes

Herkenbaar. Ik heb periodes dat ik veel met het geloof bezig ben en dan helemaal niet. Heeft ook te maken met de situatie waarin ik me op dat moment bevind. Als ik bijvoorbeeld heel verdrietig ben zoek ik mijn toevlucht in het geloof en als ik happy ben zet ik liever muziek of serie op.
Seks voor het huwelijk mag ook niet, ik doe het wel. Waardoor ik me extreem schuldig voelde in het begin en dus de rest (bidden) ook maar liet. Maar ik ben tot het besef gekomen dat het een het ander niet hoeft uit te sluiten. Ik geloof dat het vanuit binnenuit moet komen en geloof is meer dan aantal x per dag bidden.

Ja ze heeft het wel erg druk. Maar het voelt nu een beetje alsof ik/wij al bij voorbaat aan de kant worden geschoven. Als het januari zou worden, zou ik dat echt wel begrijpen. Of als ze toch af moet zeggen, als blijkt dat ze het toch niet gaat halen icm andere verplichtingen. Maar goed.

Ja ziek is ziek! Je hebt op alle manieren geprobeerd je af te melden. Die vergadering komt ook echt wel goed zonder jou.

1 like

Dit klinkt goed! Wat voor paprika gebruik je?

Tokkies gonna tokkie :woman_shrugging:t2:

16 likes

Ik vind die opmerking van jou anders ook wel een beetje gek :’) De klant zou toch niet de dupe moeten zijn van personeelstekort.

2 likes

Nee ik werk met liefde voor jouw uitkering. :roll_eyes:

8 likes

Hahahaha mooi dat jij dit zegt ( in combinatie met je naam).

5 likes

Ik heb mezelf ook volgeboekt tm eind januari. Vind ‘n scriptie dit moment even wat belangrijk dan de rest van mijn sociale leven. Is toch vrij normaal op bepaalde momenten in je leven?

Hm, ja, maar ik vind het dan toch vreemd als je dat al voor twee maanden van tevoren weet dat het hem niet wordt. December kan ik wel begrijpen, die maand is altijd druk, maar verder zit iemand toch niet al elke dag volledig vol? Ik weet niet wat ze willen gaan doen en hoe ver iedereen moet reizen, maar met z’n allen een keer ergens eten hoeft niet zoveel tijd te kosten. Dan heeft ze dus haar prioriteiten anders liggen. Dat mag natuurlijk, maar ik snap best dat het dan vervelend is voor anderen als je pas in februari/maart iets af kan spreken (en dat niet eens nog vast wil leggen). Dan zou ik wel een beetje iets hebben van, nou dan hoeft het niet meer.

Ik zou dan niet passief agressief worden naar iemand, maar ik zou er zelf wel minder moeite in steken als iemand anders er -schijnbaar- ook geen moeite in wil steken.

2 likes

Zuid Limburg?
Of zijn deze types universeel?

Ik snap het ergens ook wel, ik heb zelf ook enorm drukke periodes gehad. Maar ik vind het wel erg jammer dat er dan geen initiatief wordt genomen om alvast iets voor na die drukke periode af te spreken. Geen enkel voorstel of iets. En ook omdat we elkaar sowieso alweer een aantal maanden niet hebben gezien. Maar goed, zal vanzelf wel weer komen denk ik.

Jaaaa! :woman_facepalming:

1 like

ben sinds kort zzp-er en moet nu voor het eerst factureren maar ik voel me echt als een kleuter van 4 die de schijn een beetje probeert op te houden haha, geen idee wat ik doe

6 likes

Als je gaat zeuren terwijl je ziet dat er niet veel mensen zijn. En dat de mensen die er zijn hun best doen kun je van mij ook een sneer verwachten. Al helemaal als je zeurt dat je uitkering te laag is.

8 likes

Werk een weekend in een winkel en je zal nooit meer aardig kunnen zijn tegen een zeurend monster. Oke fake aardig wel haha. Maar ik vind de opmerking van @oprah meer een " oh als je vind dat er te weinig mensen zijn kom je toch gezellig helpen" dan een ga werken luie tokkie.

6 likes

Oh ik vind dat puberaal gedrag. Als je in een winkel werkt weet je dat je met (zeikende) klanten te maken krijgt dus dan kun je je best inhouden.

Maar ik vond die opmerking van die klant ook raar ja, maar die kwam pas erna.

3 likes

Snap wat je bedoelt. Maar ik zie dat toch anders. Ja de klant is koning maar je hoeft niet alles te pikken en mag soms best een opmerking terug maken. In the end zijn we allemaal mensen en het winkel personeel hoeft ook niet kut behandelt te worden omdat het hun werk is.

Haha maar dacht je dan serieus dat toen jij zei “joh, we hebben genoeg vacatures openstaan” dat iemand dan zegt oh ja goed dat je het zegt, ga gelijk solliciteren. :joy:

2 likes