Wat je even kwijt wilt #12

Het weekend is gewoon te kort, ik heb niet genoeg tijd om uit te rusten. Kijk zo uit naar 1.5 week vakantie aan het eind van de maand. :persevere:

1 like

Huh kruidvat heeft wel scrubs toch? Ik heb er iig altijd eentje van hun eigen merk en ze hebben ze geloof ik ook van Kneipp en Dove. Misschien een groter filiaal proberen?

Gisteren weer John Wick gekeken. En ik moet toch altijd huilen bij die scène waar die gast de pup van John Wick vermoord. En dat daarna de scène komt dat het hondje met al z’n kracht naar hem is geschuifeld en daar is dood gegaan. :sob:
Terwijl John bewusteloos op de grond lag.

6 likes

Zaterdagavond iets besteld bij Weekday en het is er nu al :cheer::cheer: Wow zo chill

We hebben op werk binnenkort kerstviering en de dress code is foute kersttrui. Ik heb geen foute kersttrui en ik ga ook zeker m’n geld niet verspillen aan iets wat ik maar een keer draag.

4 likes

Vandaag mijn laatste werkdag bij de friettent hoezeee :tada:

4 likes

Ik zit in hetzelfde schuitje, gatverdamme hee. Heb elk uur meegemaakt op de klok. Succes!

Zou ik ook niet doen. misschien kun je gewoon een kerstslinger om je nek hangen ofzo.

Zat ik ook aan te denken inderdaad. Had ook al wat rondgevraagd in m’n vriendenkring of ze nog iets hebben liggen.

Jij ook sterkte vandaag!

1 like

Kennen jullie die scenes uit flodder? Muziek kei hard terwijl ze aan auto’s sleutelen, autobanden verspreid door de voortuin en zooi overal?
Zo ziet de straat er hier nu ook uit (gebrek aan voortuin). Autoband midden op de weg en stoep (lekker veilig ook). Auto half op de weg. Gereedschap all over en de meest wanstaltige muziek ooit die keihard door de speakers dreunt. En dat in de stromende regen. Als ze boven iets gedronken of gegeten hebben gooien ze de verpakking vaak op het plat dak. Er liggen handdoeken van hun op de stoep(?!). koekoek

4 likes

Jaaa dit is het ergste wat ik ooit in een film heb gezien :sob:

Spiegel op je trui plakken!

20 likes

En jij kijkt erop de hele dag? En dat in de stromende regen, ik snap het niet!
Bovendien zou ik me kapot ergeren aan die muziek.
Sterkte! Hoe vinden de andere buren het?

Ik zie het alleen vanaf de slaapkamer want er zit nog een huis tussen. En soms, zoals nu, als ze hier voor de deur aan het klooien zijn. De muziek is niet altijd maar wel regelmatig en altijd overdag voor op straat. Maar kan er weinig aan doen. Buren vinden het ook niks. Tis hier een hele rustige buurt (nja was, tot sommigen hier kwamen wonen). Nu gebeuren er dus zulke dingen. Parkeerplaatsen worden in beslag genomen door zo te parkeren dat ze alle plek hebben maar anderen er net niet tussen kunnen. Keihard racen in een straat waar kinderen spelen. Maar als je er iets van zegt krijg je een grote bek of je wordt bedreigd. Ze wonen hier blijkbaar via gemeente (alleen Sjakie mist nog,). Die weet er ook van maar het lijkt net of ze niks durven te doen.
Maar toen iemand zelf een feestje had en dat netjes had vermeld was het meteen oorlog want de “flodders” vonden dat er rekening met elkaar gehouden moest worden :joy: Toen iemand zei dat het dus wel heel ironisch was voor hun om dat te zeggen ontstond er bijna een knokpartij.

Jaaaaa. Mijn hart breekt weer als ik eraan terug denk. :sob: ook echt zo’n rot begin.

Sorry @Mhysa moest het kwijt. :frowning_face:

1 like

Ja ik keek online en toen zag ik 8 resultaten. Ik ga altijd naar 1 op loopafstand en die is klein tot medium maar een andere vind ik te druk en voel ik me helemaal naar. Ik kan anders wel bestellen.

Voor m’n vaders verjaardag wil ik een boek van Yuval Harari geven, maar twijfel tussen ‘Homo Deus’ en ‘21 lessen voor de 21e eeuw’.

Welke is leuker/beter? Hij houdt ervan om zich op te winden over politiek en alles wat in het nieuws gebeurd haha.

Ik heb een leren broek aan op werk en steeds als ik naar de koffie automaat of toilet loop hoor je mijn broek heel erg kraken en iedereen op kantoor kijkt steeds op :slightly_smiling_face:

18 likes

Weet iemand een goede site waar je online medicatie kan kopen? Ik moet echt mijn oude pil terug hebben want word ziek de nieuwe die ik nu heb