O ja met zo’n reistijd is 't al een stuk lastiger… En wat een drukte zeg, vind het knap dat je dat allemaal doet.
Ik erger me altijd kapot aan veel van die reacties op nujij, maar toch blijf ik het soms lezen omdat het ook wel weer vermakelijk is. Iedereen is zo verbitterd daar joh, nu over zo’n pinstoring van vanochtend ‘daarom betaal ik alles contant! Niets is meer veilig tegenwoordig!!!’
Jemig wat haat ik mezelf. Ik heb vandaag tegen een kind gezegd “Of we bellen je moeder” (Ik was lichtelijk geïrriteerd want ze was mega brutaal en deed niet mee, terwijl ik mijn tijd investeerde van haar.
Is haar moeder overleden. Wist ik natuurlijk niet. Maar jezus WAAROM zeg ik dat dan ook. Ben er al de hele dag misselijk van.
Ja de reistijd tussen mij en vriendinnen is meestal wel bijna een uur (enkele rit), dus dat vind ik dan zonde van hun tijd ook haha.
Haha en als ik in een halfuur kook en eet, is het niks culinairs hoor. Een snelle pasta, rijstmaaltijd of agv is in 20 minuten wel gekookt en in 10 minuten opgegeten
Als je dat niet wist, moet je echt niet boos zijn op jezelf hoor! Ik snap wel dat dat echt heel naar voelt, maar je wist het niet. Heb je het aan het kind kunnen uitleggen?
Ja ik denk nu idd dat ze er misschien bindend/zeggen/relevent old mee bedoelen. Heb ook nog deze zin gevonden
‘‘Negative events that are more brand diagnostic as they relate to the brand’s core associations have a stronger negative effect on brand evaluations’’
Dus hun hypothese is eigenlijk (uit de eerdere tekst): mensen die een strong connection hebben met de brand, zullen bij een negatieve gebeurtenis eerder zorgen voor een beter brand evaluation
Wel een stevige, ik eet het meestal als bijgerecht bij een stukje vis:
- komkommer
- avocado
- olijfjes
- mozzarella
- granaatappel pitjes
Ik zit al twee dagen ziek thuis en heb zo’n schuldgevoel erover. Terwijl ik wel echt oprecht ziek ben. Maar tegen collega’s heb ik het gevoel dat ik moet overdrijven hoe ‘erg’ het is, dat het anders niet geloofwaardig is
@Woodkid @HvO Thanks allebei! Ze barstte niet in huilen uit. Ik was slechts extra instructie aan het geven, dus ken haar en de klas niet. Ze bleef wel even brutaal en de echte leerkracht zei dat ze ook wel die fout aan het begin van het jaar maakte, dat stelde me wel ‘gerust’. Het is gewoon een lastig iets.
Geleerd hiervan dat ik dat echt niet meer moet zeggen, want je weet nooit de achtergrond van een leerling. Blech. Proberen los te laten voor nu
Gadver m’n vriend heeft zo’n playstationgeval gekocht. Eerst reed hij in het spel alleen maar op een paard rond, prima, maar nu is het steeds een takkeherrie omdat er geschoten moet worden. En als dat mislukt, wordt er veel gescholden. Echt, wat een kutding in de woonkamer.
Ik ben ook al jaren BHV-er maar bij ons geen extra salaris helaas
Mijn huisgenoten zijn de komende 2 weken allemaal weg dus ik heb gewoon het hele huis voor mezelf. Hoe chill is dat
Ik zit nu in het hockey honk, dochterlief heeft nu training
Maar man! Kunnen ouders ook een keer niet zeiken!
Ik heb op mijn werk wat kerstversieringen opgehangen voor de kerstborrel die we morgen hebben, waaronder van die goedkope glitterballen. Vraagt een mannelijke collega (denk kaal, twee meter lang en twee meter breed) aan mij of ik slingers heb opgehangen ‘want heel mijn gezicht zit onder’. Ik vraag ‘onder wat?’. Zijn antwoord:
‘Spikkeltjes’.
Ik vind het schattig.
Het is weer zo ver, m’n vriend heeft de politie weer op zijn dak gehad en dat enkel omdat er een donkere vriend van hem erbij was. Wij twee doen regelmatig hetzelfde (ze waren foto’s aan het maken van goederentreinen op openbaar terrein) en dan gebeurt er niks. Maar o wee als er iemand bij is met een andere huidskleur, dan zijn de rapen gaar!!!
Ik krijg maandelijks 10 euro voor mijn extra verantwoordelijkheden als BHV-er… Daar doe je het ook niet voor dus, maar het is wel iets.
haha ik hoop het! Thanks!!!