Wat je even kwijt wilt #12

Hier ook niet…

Ik lig met mega hoofdpijn in bed. Hele dag niks aan de hand, maar moest eerder weg van werk, want controle bij bestralingsarts. Alles prima (of ja, aan dr pijn kunnen zij niks doen. Dus mee leren leven), maar toen ik terug naar de auto liep viel er toch weer een heleboel spanning van me af. Terwijl ik geen zenuwen had of niks.

Dus ik ben maar naar huis gegaan (zou anders toch nog maar een 3 kwartier kunnen werken, na schooltijd).

En nu dus hoofdpijn.
Het is dat ik over een uur bij de fysio mpet zijn, anders was ik gaan slapen…

1 like

Omg Ik fietste langs Sylvana Simons. Maar ze was aan de telefoon en met een cameraploeg dus ik durfde niks te zeggen. #fangirl

7 likes

Je vindt mij zeker ook niet leuk genoeg HÈ :woman_shrugging::woman_shrugging:

(Grapje he❤)

Lief! Ga als ik van de fysio kom gewoon lekker eten maken en in bed opeten.
Houd niet van sport :sweat_smile: maar netflix is ook prima.

Had nog wel wat werk mee naar huis genomen. Dat laat ik in mijn tas zitten hoor. Morgen weer.

Ennn foto als je kerststukje af is :heart_eyes:

@Lentex sterkte en verwen jezelf maar goed nadat je bij de fysio bent geweest. En fijn om te horen dat alles bij de controle verder goed was.

1 like

Ik heb net in een moment van zwakte mijn ikea adventskalender opengemaakt tot en met het vakje van 17 december :roll_eyes: was wel lekker

13 likes

EN JAMIE DAN?! :rage:

Ughhh volgens mij roep ik het over me af ofzo dat vreemden me laten schrikken. Ik zat net op de fiets en aan mijn kant van de weg liepen er drie meiden van een jaar of twintig in tegengestelde richting. We kwamen elkaar dus tegemoet. Vlak voordat we elkaar passeerden zei het meisje aan de straatkant ‘Ik heb echt zin om…’ ‘… DIT te doen!’ En bij het woord ‘dit’ riep ze ineens heel hard en sprong ze met haar armen wijd met één been op de straat, vlak voor mijn fiets dus.

Sowieso schrok ik me echt dood (ik moet zeggen dat ik ook wel makkelijk schrik omdat ik soms ontzettend in mijn eigen bubbel kan zitten), maar het was ook fucking gevaarlijk. Ik week ineens uit en het was een straat zonder apart fietspad, dus als er net een auto of bus voorbij was gekomen zou ik daar voor terecht zijn gekomen.

Ze begonnen alledrie ook echt hysterisch te lachen. Ik ben nog even teruggefietst om te vragen waarom ze dit deden, maar ze lachten me alleen maar harder uit en het meisje wat het had gedaan deed alsof ze ineens gebeld werd. De andere twee riepen toen nog iets van dat ik niet tegen hen mocht praten omdat zij het niet gedaan hadden.

Echt zoo kinderachtig, maar ik vind het ook heel irritant van mezelf dat ik me door zoiets stoms en kinderachtigs helemaal kut kan gaan voelen.

6 likes

Klinkt super lekker. Ik heb nog een aangebroken granaatappel liggen die ik eigenlijk vanavond wilde eten maar ik wil graag een salade met gerookte kip. Daar past dat niet zo lekker bij he? En ik wil ook graag olijfjes, maar die zal ik los meenemen want het kan dat hij dat niet lekker vindt

Ik snap dat je je daar kut door voelt. Wat een vreselijk kinderachtige actie. En dan ook nog lacherig reageren… Je zou zeggen dat je je op die leeftijd wel wat beter weet te gedragen. Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeur. Ik hoop dat je het snel van je af kan zetten.

3 likes

Lijkt mij wel een lekkere combi hoor, die granaatappelpitten met gerookte kip! Dat zurige breekt het zoute/rokerige.

3 likes

Gebruikt er hier iemand Adobe Spark??? sos hoe maak je een afbeelding kleiner, kan het nergens vinden en lees alleen maar dat het niemand lukt haha

Hij belde mij net op met wat er nou aan de hand was. Politie bleek een melding te hebben gehad van mannen die foto’s aan het maken waren van goederenwagons. Daar kwamen ze dus af met zwaailichten en sirenes, m’n vriend en zijn maat werden toegeschreeuwd dat ze hun handen uit hun zakken moesten halen, stil moesten staan en werd ook vet erg afgeblaft. Een van die agenten ging ook dreigen dat ze opgepakt zouden worden, als ze niet zouden stoppen met die bijdehante antwoorden, die volgens mij niet eens zo bijdehand zijn (ja die 2 zijn een irritante combinatie, maar mijn vriend is al een keer bijna neergeschoten voor niks). De boze agent bleef maar doorgaan met boos doen en uitlokken terwijl mijn vriend en zn vriend niks strafbaars deden? Vind dit echt shocking joh, wtf.

Dus.
Ik keek voor de lol achter gesloten deuren terug, zie ik ineens een oude klasgenootje van de middelbare school mee doen :joy::joy:
Piste bijna in mijn broek van t lachen.

Bel ik de afdeling orthopedie krijg ik eerst een keuzemenu die uberzacht staat om vervolgens te horen: U BENT BELLER NUMMER 10, zo hard dat zelfs een dove het nog kan horen.
En ik kan pas 10 januari terecht😑

8 likes

Wat ontzettend kinderachtig en dat nog op die leeftijd. Ik snap dat je je rot voelt daarover, maar ik vind het goed van je dat je nog terug ging om verhaal te halen, daar kan je trots op zijn!

1 like

De huisarts heeft propranolol 10mg voorgeschreven voor mijn rijexamen maar ik vind het een beetje spannend om te slikken… ervaringen hier??

Voel me opeens even in een bleh-stemming :frowning_face:

1 like

Dus zijn kerstcadeau wordt een koptelefoon? :wink:

1 like

Oké heb t ingenomen en zo rijles dus kan t meteen uitproberen

1 like