Wat je even kwijt wilt #12

Ik ben volgende week onverwachts een dag vrij doordeweeks en nu kan ik naar de voorleesmiddag van Carry Slee en De Jeugd van Tegenwoordig :tada:

14 likes

Nee. Eentje zag ik maandag op de tennisles en die heeft ook niet gevraagd hoe het was. Ze stuurde me wel 1 woord vrijdag op mijn verjaardag: gefeliciteerd. Dus ze wist wel dat het was

Vriendin die ik al vanaf mn geboorte ken heeft sinds haar 16de continu vriendjes gehad. Het langste wat ze single is geweest is 4 weken.
Ze heeft in april haar relatie van 5,5 jaar beƫindigd en woont nu samen met haar zoontje van 4 samen.

Ze kwam na 2 weken al bij me dat ze weer aan het daten was met een jongen die ze kende van vroeger .
Daarna kwam ze met ja die ene zie ik nog wel maar ik ga morgen wat met die andere drinken daar ging ik vroeger ook een tijdje mee.

We zijn inmiddels 4-5 jongens verder en nu zit ze op tinder want de vrijgezelle jongens van vroeger zijn op .
Laat ze me foto’s zien van jongens van 23 tot 29 jaar terwijl we zelf 30 zijn …

Ook koppelde haar moeder haar aan een fysiotherapeut die rugby speelt waar ze ook helemaal verliefd op is.

Iedere dag krijg ik wel appjes met
Wat een mooie jonge! Oh deze vind ik zo mooi.

Ik weet niet hoe lang ik dit nog aan kan.:weary:

6 likes

Ja, dit vind ik ook altijd erg vervelend en ik snap het ook niet zo goed.
Ik vier niet zo vaak feestjes, deels niet omdat ik het te veel gedoe vind en deels ook omdat ik bang ben dat er niemand komt. Hoewel ik wel weet dat ik een aantal vriendinnen heb die sowieso komen. Een aantal jaar geleden heb ik wel mijn afstuderen gevierd en dat was superleuk, maar toen waren er ook best wat mensen waarvan ik had verwacht dat ze wel zouden komen die zonder bericht niet kwamen. Misschien dat mensen ook wel eens denken: oh, ik ben niet zo belangrijk dus ik word vast niet gemist? Dat idee heb ik ook wel eens op een verjaardag van iemand die ik niet supergoed ken. Then again, ik zeg wel af. En sinds mijn afstudeerfeest merkte ik hoe leuk ik het vond als mensen gewoon even langskwamen, ook al waren dat niet mensen die ik direct had verwacht dat ze ook echt zouden komen (niet mijn beste vrienden). En sindsdien probeer ik ook altijd tenminste even langs te gaan, ook al heb ik misschien eigenlijk niet zo veel zin. Meestal wordt het wel leuk en als het niet leuk is kan ik ook na een uurtje weer weg en heeft iemand wel een goed gevoel.

2 likes

Als er nou een soort Black Mirror-achtige app bestond waarop jij de inzet van deze sollicitanten zou kunnen raten…

2 likes

Pardon? andere hebben het over jouw snor? Dat vind ik echt raar. Ik zou het alleen harsen als je er zelf laat van hebt!

1 like

Was mijn sleutels kwijt. Zaten ze nog in de deur… De krantenjongen was het ook opgevallen, want hij had het op de krant geschreven in plaats van ze door de brievenbus te mikken :joy:

6 likes

Worden dat soort dingen nog doorgegeven aan het uwv, vanuit bedrijven eigenlijk? Ik vind dit echt erg.

OkĆ© mijn zenuwen zijn weer 100 % terug waarom kan ik er niet gewoon chill in gaan…

Waar ben je zenuwachtig voor?

Rijexamen nr 6šŸ˜‘

1 like

@August heel veel succes!!!

2 likes

@August succes!!!

2 likes

Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Heel veel succes!

1 like

@August ik duim voor je!!

Help ik ben op zoek naar een nummer, het heeft wat weg van dit nummer: https://www.youtube.com/watch?v=m7b8hitvfoE
Met dat geneurie, een beetje een gevoelig/triest nummer. Verder dan dat kom ik niet…

Edit: gevonden!! https://www.youtube.com/watch?v=8U4ETW2fqL4

1 like

Wat is het toch fijn om een glimlach te ontvangen van mensen in de trein. Ondanks dat ik chagrijnig was vanochtend, een glimlach doet toch wel iets :hugs: Dus ik glimlach voortaan ook maar wat meer haha

13 likes

Heeft iemand de reclame van de Staatsloterij gezien van dit jaar?
Zo mooi. :cry:
Maar ik ben wel een sentimentele sok als het over dieren gaat.

1 like

Haha in Black Mirror loopt eigenlijk altijd slecht af, maar ik denk dat het best interessant zou zijn als dit gemonitord zou worden. En niet direct negatief of positief voor jou, meer om uitkeringstrekkerij te voorkomen.

Ik heb een echt zandloperfiguur en alles kruipt altijd naar boven in m’n taille. Dat zou met deze unit wel heel snel heel vervelend worden :expressionless:

ik vind het stom dat handbal op ziggo extra wordt uitgezonden.