Denk dat UWV daar niet zo veel mee kan.
Je kunt mensen verplichten om te solliciteren, anders verliezen ze hun uitkering, maar je kan ze moeilijk verplichten om serieus te solliciteren. Lijkt me zo moeilijk te controleren. Denk anderzijds dat als jij blij bent met je uitkering, het niet zo moeilijk is om die te behouden door alleen maar solliciteren voor de vorm. Je kan inderdaad makkelijk voorkomen dat je aangenomen wordt om bij motivatie aan te geven dat je niet wilt, maar dat je moet. En soms snap ik het best. Voor bijvoorbeeld een alleenstaande moeder is het vaak financieel meer aantrekkelijk om in de bijstand te zitten met toeslagen e.d. dan om te werken. En ik vind het ook altijd rottig om te horen dat sommige mensen werken en dan nét boven een bepaalde grens zitten waardoor ze toeslagen niet meer krijgen en die dus minder overhouden dan mensen die niets doen.
Ik kan me zelf niet goed voorstellen waarom je helemaal niet zou willen werken en de hele dag thuis zou zitten (zou gek worden) maar ik besef me anderzijds ook wel dat ik in een luxepositie zit. Ik kan werk doen wat ik leuk vind en waarmee ik ook goed verdien en ik heb leuke collegaâs waardoor het ook sociaal voor mij een rol vervult. Kan me voorstellen dat de motivatie minder is als je werk moet doen wat je niet leuk vindt, en waarmee je ook al niet goed verdient.
Ik weet niet hoe het bij het UWV zit. Maar ik weet wel dat er soms naar de gemeente een terugkoppeling wordt gedaan hoe een sollicitatie is verlopen. De gemeente kan ook je sollicitatiebrieven bij jou opvragen. Mensen worden soms ook gekort op hun uitkering als de gemeente vindt dat ze zich niet hebben gehouden aan hun sollicitatieplicht (of als ze niet serieus zijn geweest bij een sollicitatiegesprek).
Ugh. Ik dacht altijd dat ik wel goed met geld kon omgaan, maar ik ben van een studenten inkomen naar een vaste baan gegaan en het lukt me gewoon niet om te sparen. Ughhh.
mijn schoonouders hebben geen kanaal 406 dat is een extra pakket dat je moet kopen.
Ja kijk via het account van mijn schoonouders.
Ja ik vind hem ook leuk, dat hondje is zo schattig. Maar wel echt zielig dat hij dan denkt dat ie weg moet
Ja, dat vind ik ook. Ik weet dat het film is maar zit er dan toch mee.
Jongens⊠IK HEB MIJN RIJBEWIJS GEHAALDđ±. O MY GOD EINDELIJK. Er valt echt 4500 kg van mijn schouders. Echt bedankt voor jullie lieve woorden elke keerâ€
Wat fijn!! Gefeliciteerd!!
Wat goed! Gefeliciteerd!!
Dar staat op de verpakking! Meestal iets van 12M of 24M ofzo, wat betekent dat je hem 12 of 24 maanden kan bewaren. Maar om eerlijk te zijn kijk ik daar nooit naar, ik heb sommige flesjes al jaren en die zijn nog prima. Net als bij eten gewoon goed je ogen en neus gebruiken.
Staat meestal op de verpakking! Maar ik gebruik alles gewoon zolang het nog okee ruikt.
Heb voor vanavond met een vriend afgesproken in Den Haag. We zien elkaar zo ongeveer 2 keer per jaar omdat we beide dramatisch slecht zijn in vriendschappen onderhouden maar het is iedere keer weer gewoon VET gezellig
Wat fijn!!! Super goed gedaan, gefeliciteerd!
Misschien heeft een van hen jou wel met secret santa?
Ik heb mijn beste (en enige) kerstcadeau al gekregen dit jaar! Ik hoorde gister dat mijn huisgenoot tot na kerst op vakantie is. Yaaaaassssssss
Gefeliciteerd!!
Ik was gister op zoooân leuk en gezellig feestje, het feestje was zoân chaos (echt meer dan mn hele leven bij elkaar). Ieder uur aftellen, zoals bij oud & nieuw, ieder uur confetti, ieder uur champagne love it
Ik vind eigenlijk wel dat het verplicht moet zijn om serieus te solliciteren. Anders kun je die plicht toch net zo goed afschaffen. Het is toch ook gewoon te controleren? Ik ben hier misschien wel heel hard in hoor, maar ik vind het belachelijk dat sommige mensen anderen laten opdraaien voor hun kosten, hun handje lekker ophouden en dan ook nog zeuren dat ze zo weinig krijgen.
Jeeeee ben zo blij voor je! Gefeliciteerd en veel rij plezier!
Jaaa wat fijn! Gefeliciteerd!