felce azzurra mn lievelings
die kocht ik vroeger altijd op vakantie in Italië haha
Jaaa zo lekker hè? Moest nadat ik de wasverzachter ervan ontdekte wel van mezelf kiezen of ik douchegel/handzeep OF wasverzachter ervan wilde want echt ALLES in ons huis rook ernaar, haha. Maar het ruikt voor mij echt naar schoon, fris en welkomend ofzo haha en ik ken niemand die er niet van houdt (zelfs mijn vriend die echt alles te zoet, te fris of te zwaar vindt). 
haha ja snap ik! een beetje te veel wordt het dan. ik heb nu deze douchegel trouwens, die vind ik ook echt zo lekker
die koop ik altijd in van die grote flessen zodat ik er het hele jaar mee kan doen hahaha
Heerlijk al 2 uur voor de wekker wakker geworden. En dadelijk lekker werken
Als je het voor de bubbels doet zou ik eerder cava nemen dan prosecco. Cava is in principe gewoon Champagne uit een andere regio. Prosecco slaat veel sneller plat, dus als het om de bubbels gaat… Sowieso cava > prosecco.
Ik heb ook issues in de trein. Iedereen praat zo luid en zit zo breed. Maar dat ligt aan mij, i know. Bijna mag ik er uit
Ah zo irritant. Van het weekend lag er een man in de sauna te snurken. Die kwam binnen, ging liggen en na een minuut begon het feest. Ga toch weg joh
Op de fiets stoepen of op de stoep fietsen?
Ik drink nog steeds vertrouwd Senseo
omg mag haha. Maar het smaakt echt niet meer. Dusss ik wil een ander koffiezetapparaat. Maar wie wat hoe? Het moet me ook geen 100de euro’s gaan kosten, dus iemand tips?
Ja die heb ik ook nog ergens in de kast, maar ik ben de enige koffiedrinker in huis.
Een nespresso of dolce gusto aparaat vind ik ook altijd lekker! Weet alleen niet wat die tegenwoordig kosten. Wij hebben een dolce gusto voor de snelle koffie en gewoon filterkoffie voor als er meer mensen zijn of we meer tijd hebben.
Ja het is meer dat ik lui ben
. Wil gewoon het Senseo concept. Knopje duwen en koffie klaar haha
Ik vind koffie altijd zo’n raar woord eigenlijk
vooral als je het vaak achter elkaar zegt. Koffie, koffie, koffie, koffie, koffie, koffie, koffie
Het heeft hier gevroren en alles buiten ziet er zo mooi uit. En nu ga ik wandelen <3
Precies! Prosecco is vaak zo zurig en lijkt helemaal niet op champagne. Goede prosecco is vast lekker, maar die vind je hier nauwelijks.
Maar @BiloxiParish jij komt toch ook vaak in Duitsland? Je kunt ook een fles sekt kopen. Daar heb ik ook wel eens een champagnepudding mee gemaakt. Ging prima.
Ja klopt. Ben van de week nog geweest maar totaal vergeten om naar sekt te kijken 🤦🏼 heb wel andere drank gehaald maar dat dus niet haha. Maar dan haal ik hier wel een fles cava. Thanks voor de tip in ieder geval!
Weer z’n last van mijn buik/maag. Ik moest echt wat eten, maar dan wordt het erger. Morgen maar echt langs de dokter 
Oh, dat zou mij oolk enorm storen! 
Bij mij ook. Als ik iemand hoor snurken word ik echt gek. Ga er dan ook (onbewust) nog meer op letten en dan wordt het nog erger haha. Als ik nog moet slapen en iemand snurkt naast me dan wil ik diegene ook echt uit bed trappen. Ga dan ook echt neus dicht knijpen bij diegene of duwen. Ergste is nog dat ik een keer iemand wakker rammelde omdat ie echt heeeel hard snurkte en toen zei ie “ja ik weet het”. Draaide zich om en snurkte nog harder door 
Ik ben echt smoor verliefd op mn melk opschuimer.