Niks over de Hema hè
Yes ik heb er een! Een wacom intius pro medium. Rib uit mijn lijf maar was het meer dan waard. Zou sowieso geen ander merk dan wacom kiezen, want de rest is echt crappy.
Vond zelf dit artikel heel handig om te kiezen: http://cameratico.com/guides/how-to-choose-wacom-pen-tablet/
Staat in uitgelegd hoe je keuzes kunt maken etc en wat belangrijk is. Ik heb zelf jarenlang twee tekentablet gehad van het formaat small, maar dat is zo veel minder relaxed dan de medium formaat nu. Je kan veel gedetailleerder tekenen.
Het grote verschil tussen een pro variant en een niet pro is de drukgevoeligheid van de pen, die is een stuk gevoeliger bij de pro, de extra knoppen die je hebt en de gum op de pen (gigantisch luxe maar zo hoef ik niet elke keer de gumtool aan te klikken maar alleen mn pen om te draaien). Maar goed er zijn mensen die arguen dat je boven ene bepaalde level geen verschil meer merkt in druk gevoeligheid. Pro heeft overigens wel tilt sensitiviy en de normale niet. Door de tilt sensitiviteit krijg je effecten zoals bij een echt potlood als je die heel plat houdt. Deze site legt dat goed uit ook: https://sweetmonia.com/Sweet-Drawing-Blog/intuos-vs-intuos-pro-comparison-what-are-the-differences-between-the-two-and-which-one-can-one-help-you-create-better-art/
De niet pro variant is nu overigens in de aanbieding bij de coolblue voor 150 ipv 200, terwijl die pro rond de 380 kost. Dus de vraag is, is het het waard? Voor mij wel, maar ik freelance waarbij ik dat ding gebruik, voor een beginner is het misschien een overkill. Mocht je meer willen weten, let me know! Heb echt al 12 jaar een tekentablet dus redelijk ervaren.
Omg thank you! ( hoe Amerikaans was die zin…) maar ik zocht overal van die gel pads omdat ik altijd mn hiel kapot schaaf in nieuwe schoenen. Maar inlegkruisjes is ook een goed idee!
Hahaha geen probleem! En jazeker, heb er vet veel zin in
Mn broer komt zo met zn vriendin en haar moeder en broertje bij Mn ouders eten waar ik nu dus ook ben .
Ik vind die mensen echt vreselijk… incl de vriendin van Mn broer …
Ze wonen overigens in het buitenland dus ik zie ze amper maar toch is het een ergernis .
Ze nemen ook altijd van die kak cadeaus mee die altijd meteen in de prullenbak belanden als ze weg zijn.
Ik ben hier uit fatsoen voor mn ouders en mn broer maar van mij hoeft deze act niet .
Ik bood mijn collega vanmiddag een stukje chocolade aan van mijn (toen nog niet aangebroken) Tony chocoladereep, vervolgens trekt hij de halve reep uit mijn handen met de woorden ‘lekker chocolade, ik pak de helft’
Ik neem aan dat die collega op staande voet is ontslagen?
Mijn collega en ik hebben als regel dat als we te laat zijn, we eten kopen voor elkaar en het liefst niet gezond. Vandaag waren we beiden te laat en hebben we voor elkaar een oliebol gekocht (en toen nog eentje)
Helaas Ik was echt van mijn apropos gebracht hoor…oude snoeperd, die man.
Ohh die stemming voor of tegen Theresa May, dat doen ze blijkbaar anoniem. Ik weet niet zoveel over haar maar lijkt me echt naar als er ineens toch massaal tegen gestemd wordt. Een soort expeditie robinson
Vind het eigenlijk ook wel stoer dat het een vrouw is die aan het roer staat van de Brexit.
Staat overigens volledig los van m’n inhoudelijke mening over haar koers maarja.
Ja vind ik ook. Ze is ook best uitgesproken daar hou ik ook wel van.
Weet iemand of supermarkten kleine flesjes - niet al te dure- champagne verkopen? Heb het nodig voor een toetje met kerst maar een grote fles gaat niet op. Of zou een bruis wijn of cava of iets dergelijks ook kunnen? Wordt een soort van cheesecake in kleine glaasjes. Drank wordt dan verwarmd met slagroom en witte chocola en daarna gemengd met roomkaas.
Gall en Gall heeft het volgens mij wel maar die hebben we hier niet in de buurt
Leeft diegene nog?
Hema!
@kali @TheOne thanks! Dan ga ik van de week even bij de hema kijken. Die hebben we hier wel haha. En anders inderdaad prosecco. Lijkt me ook niet dat het heel erg veel uit maakt. Zal anders vantevoren even probeersel maken. Niet dat ik mensen half vergiftig met kerst haha
Graag gedaan! Dacht deel gewoon alles wat ik mee genomen heb in mn keuze!
Misschien niet het beste antwoord voor je portomonnee; maar als je het kan missen zou ik voor een pro gaan! Je koopt het maar een keer en als je het veel wilt gebruiken zijn de knoppen/pen/tilt sensitivity echt fijn!
Gatver ik had het zó druk vandaag. Bellen mailen en mensen aan mijn bureau. Allemaal dingen waar ik niet aan toe kwam en moesten gebeuren. Ik ben morgen vrij en heb nu maar even doorgewerkt zodat ik met iets meer rust vrijdag weer kan werken. Pfff.
En toen werd de pizza koud