Wat je even kwijt wilt #12

Storytel gaat een audioboekversie van mijn debuut produceren en ik mag zelf een deel inspreken, zo cool. :heart:

62 likes

Bah wat naar, beterschap! En iets voedzaams drinken (zoals een smoothie), werkt dat beter of rustiger voor je maag?

1 like

Hahahah perfecte reactie

3 likes

Blijft onrustig. Vanmorgen een halve appel en 2 Maiswafels rustig gegeten, maar pijn wordt dan alsnog heftiger. Heel vervelend want ‘durf’ niets meer te eten, smoothie is misschien wel een goede. Heb ik elk geval voor morgen een afspraak staan bij de huisarts.

Ik heb nu ook deze, voelt als iets minder moeite dan zo’n filterapparaat, maar is nog steeds meer moeite ran een senseo vrees ik :tongue:

2 likes

Bah! Had echt zo’n nare ervaring in een winkel net. Ik wilde mijn bestelling ophalen, want ik had een mailtje ontvangen dat hij binnen was. Werd ik door iemand geholpen die hem niet kon vinden en tegen me zei dat hij er nog niet was. Pas toen ik aangaf dat het mailtje dat ik liet zien het ophaalbewijs was ging ze de manager erbij halen. Die had mijn pakketje zo gevonden en hij gaf ook aan die medewerker aan dat ik die mail niet kon krijgen zonder dat het pakketje in de winkel gescand was.
Voelde me echt als een dom kind behandeld.

haha. ook jouw muzieksmaak stelt mij voor verrassingen.

1 like

Ik vind het stom dat ik nog geen gordijnen kan ophangen in mijn computerkamertje… Dit is juist de enige kamer nog waar mijn pa een beetje moet zagen dus dat is niet handig. :pensive:

Oh en hoe meer ik goed in mijn huis kijk hoe meer dingen ik zie die eigenlijk nog wel moeten gebeuren (een keer). Ik snap ineens wel waarom het een tijdje duurt voor een huis echt af is.

1 like

Ik vind het zo vies als iemand mijn telefoon heeft geleend om te bellen. Als ik die dan terug krijg zit er altijd vies plakkerig oorzweet aan van ongewassen oorschelpen. IEUW!

7 likes

Heel laat maar gefeliciteerd!!!

1 like

Mag je niet zelf met een onderzoeksvraag/voorstel komen? Dat is bij ons meer gebruikelijk eigenlijk.

probeer deze… enige die iets uithaalde bij mij. niet fijn om te doen hielp wel.

2 likes

Zou ik heel graag willen luisteren! Hoe heet jouw boek als ik vragen mag? Ben benieuwd!

1 like

De witte kamer! Geen idee wanneer hij online komt hoor. Waarschijnlijk ga ik zelf aan het eind van het jaar al inspreken, maar wanneer de stemacteur er tijd voor heeft weet ik dan weer niet.

2 likes

Ik zeg net tegen een collega dat iets heel veel extra werk oplevert en nu vraagt hij “hoeveel werk dan”?
Ik ben hier veel te recalcitrant voor en hoef ook helemaal geen verantwoording naar hem af te leggen. Ik heb echt zin om te reageren “zoals ik al zei HEEL VEEL EXTRA WERK”. Verwacht hij dat ik m’n uren voor hem ga bijhouden ofzo, hou eens op.

10 likes

Dank je wel! Ik sla de naam op en dan zie ik hem wel verschijnen!

2 likes

Ik zit echt niet goed in mijn vel vandaag. Helaas heb ik er de laatste weken weer meer last van; en de laatste dagen dus best erg. En het liefst wil ik het vermijden door tv te kijken of kerstcadeautjes te kopen, maar uiteindelijk ga ik me daar natuurlijk niet beter door voelen.

Wattt dat klinkt echt veel te veel als onnodig zeg.

In mijn geval is het iets dat een bureau voor ons zou gaan doen, maar tijdens mijn vakantie is blijkbaar een contract ondertekend waar dat ene dingetje niet in is meegenomen. Of ik het dan niet kan doen. Ehhh nee. Kan ik net zo goed aan hem vragen.

De helft van de afdeling hier is ziek. Maar er lopen er nog een paar rond die zich ook niet goed voelen. Gaat lekker hier -___-.

Op maandag 24 dec zit ik hier maar met 3 man van de 25. Ik wil wat lekkere hapjes maken. Wat zou handig zijn?