Wat je even kwijt wilt #12

Ik wil me straks voor het eerst in mijn leven ziekmelden op mijn werk maar ik durf echt niet

Wat vervelend! Wat ben ik dan blij met mijn afhaalpunt. Allemaal leuke aardige vrouwen achter de balie. Gewoon je naam en huisnummer zeggen is voldoende.

Nee gelukkig niet. Punt is een beetje dat ik mijn vaste groepje ben kwijtgeraakt, dus dat vanzelfsprekende wat jij nog hebt dat heb ik niet meer. Ik ken mijn huidige vrienden allemaal max 1,5 jaar dus we moeten allemaal nog moeite doen om elkaar te zien en anders bloed het dood

Ik heb een tijdje een uitkering gehad om mijn salaris aan te vullen tot bijstandsniveau en toen ik de uitkering stop zette kreeg ik een brief met allemaal papieren die ik moest aanleveren (contract nieuwe werkgever/oude werkgever,salarisstrookjes etc.) en dat ben ik dus vergeten :upside_down_face: en nu willen ze dat ik mijn hele uitkering terug ga betalen. Zo overdreven omdat ze van iedere maand dat ik uitkering ontving ook mijn salarisstrookje heb doorgestuurd dus ze weten dat ik er recht op had. En nu moet ik een bezwaar brief gaan opstellen en zo geen zin in die bureaucratie van de gemeente

1 like

Ik denk dat ze het heel moeilijk vindt om het eerste contact te leggen omdat zij denkt dat je nog steeds boos bent.

Ik zie haar nog elke maandag op de tennisles (we hebben met zijn 2en les) maar ze gaat elke keer met de bus dus we fietsen nooit meer samen en ze gaat me tijdens de les ook uit de weg. Waarschijnlijk vindt ze dat ik sorry moet zeggen, omdat ik heb laten weten dat ik het niet vind kunnen dat ze me meerdere keren achterelkaar heeft afgezegd omdat ze ziek is. Ik heb gezegd dat ik vind dat ze dan geen afspraak met mij moet maken en mij niet alleen voor die tennislessen moet laten opdraaien als we van te voren duidelijk hebben besproken dat we dit met zijn 2en zouden doen.
Zij blijft volhouden dat ik niet snap hoe zij zich voelt en hoe het is om die ziekte te hebben, en dat klopt ook want ik heb die ziekte niet.

Kort en om: we blijven in rondjes praten en ik ben helemaal klaar met haar.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je iemand ā€œvergeetā€ terug te appen. Voelt dan een beetje alsof je niet belangrijk genoeg bent ofzo. Maar zal wel aan mij liggen ook deels, want ik vergeet sowieso nauwelijks iets :stuck_out_tongue:

Dat je het te druk hebt om terug te appen kan ik nog wel inkomen, maar dan kun je toch 's avonds of als je op de wc zit even door je app lijst scrollen en antwoorden.

7 likes

Dit heb ik ook gehad en is echt zwaar kut. Ik hoop dat het bij jou goed uitpakt en dat je niets hoeft terug te betalen.

Ik ga zometeen tegen de fysio zeggen dat ik geen vervolgafspraak wil en ik vind het veel te spannend. Had ik eigenlijk 2 afspraken geleden al willen doen, maar durfde niet. Mijn klachten zijn ook verre van over, maar heb niet het idee dat dat nog gaat gebeuren. Zonde van m’n sessies :sweat_smile:

Ja ik twijfel er eigenlijk niet aan, ik moet alleen bewijzen dat ik de laatste maand beneden bijstandsniveau zat qua salaris. Moest jij wel terug betalen? :frowning:

Ja heel erg dat ze een ziekte heeft maar ze had eerlijk moeten aangeven dat dit best een struikelblok kon zijn ivm verplichting elke week tennissen. Of heeft ze dat wel aangegeven vantevoren?

Ben een motivatiebrief aan het schrijven voor een winterschool, ik ben alleen zo slecht in mezelf ophemelen en redenen verzinnen waarom juist ik de ideale candidaat ben :grimacing:

Ik las hier laatst iets over een inlegkruisje gebruiken bij het inlopen van je schoenen dus als je die in huis hebt kan je dat ook nog proberen haha

2 likes

Ik heb aangegeven dat ik liever niet met zijn 2en met haar in een groep wilde tennissen omdat ze altijd afzegt. Toen heeft ze me verzekerd dat ze op maandag altijd fit is en op tijd van werk kon dus dat dit absoluut geen probleem zou zijn. Vervolgens zei ze in tijd van 4 lessen 2x af, waardoor ik 2x alleen les had :unamused: Na haar 2e afzegging heb ik haar dus opgebeld en gezegd dat dit exact is wat we van te voren hadden besproken en dat ze mij had beloofd dat dit niet ging gebeuren. Toen werd zij boos op mij dat ik haar niet begreep

2 likes

Rembrandt?? Daar zijn ze ZO onaardig!

Wat fijn dat ā€˜t zo goed bevalt! Wat doe je nu? En wat heb je gestudeerd?

Je kan ook schrijven over wat je hoopt te leren en wat je er zo interessant aan vindt! Ik vind het altijd veel leuker om te lezen als mensen daarop focussen.

1 like

Nu ben ik benieuwd welke haha!

1 like

Ik heb echt geen zin meer. Ben zo lonely, heb alleen maar stomme dingen te doen. En er wordt ook niet gebeld ofzo. Joejoe.

1 like

Doo jouw post krijg ik gewoon zin om schoon te maken ;D

3 likes