Wat je even kwijt wilt #12

ik ga NU de badkamer schoonmaken

3 likes

Pff ik heb net gebeld en daar moet ik dan altijd zo van bijkomen omdat ik zo’n telefoonangst heb, voel me zo’n aansteller.

2 likes

Ik noem mezelf altijd gewoon schoonmaakster :woman_shrugging: Maar doe het wel als bijbaan, misschien dat fulltimers er anders tegenaan kijken. Leuk dat het zo goed beviel!

@Zilver is helemaal niet gek hoor! Volgens mij ken ik meer mensen met telefoonangst dan zonder

2 likes

Vanmorgen contract getekend. In 3 maanden is er zóveel veranderd: huis verkocht, nieuwe baan. Ben zo benieuwd naar 2019

38 likes

Oh getver wat een stomme benaming ja. Die ben ik gelukkig nog niet tegengekomen :sweat_smile:

1 like

Omg dit klinkt als het pakketpunt waar ik ook weleens kom. Precies hetzelfde! Ook zo’n klapmongool (of dezelfde? Is het zo’n aftandse telefoonzaak?)

Waarom medewerkster :sob: stond ook echt een man achter de balie.

6 likes

Oh daar heb ik nog nooit een pakketje opgehaald. Als ik er ooit kom laat ik het weten haha!

Verdomme, mn harde schijf is dus wel volledig gecrasht en er was niks te redden. Vaarwel, al mn bestanden van de afgelopen vier jaar

1 like

Gefeliciteerd Lieve @August
Het is je zo gegund! Heb nog aan je gedacht vanmorgen :heart:

1 like

Ik vind dit wel de leukte tijd van het jaar om te werken. Mega veel bedrijven hebben dan taart, koekjes/speculaas, krentenwegge, oliebollen en weet ik veel wat nog meer. Zo lekker :heart_eyes:

3 likes

Vanavond worden voor het eerst boodschappen thuisbezorgd. Op een of andere manier heb ik er zin in :joy: Voelt wel heel luxe trouwens.

7 likes

Waaaaaaaar is dit??? Ik wil ook :grin:

2 likes

Tivoli! Is van serious request

1 like

Wat leuk zeg! En dankjewel voor je reactie. Ik bedacht me twee seconden nadat ik het gepost had, dat ik het ook prima zelf had kunnen googlen :sweat_smile: . Dat is een goede besteding van je onverwachte vrije dag!

https://www.forumfeminarum.nl/t/what-are-you-really-wearing-today/296

13 likes

Niks over de Hema hè :angry:

Yes ik heb er een! Een wacom intius pro medium. Rib uit mijn lijf maar was het meer dan waard. Zou sowieso geen ander merk dan wacom kiezen, want de rest is echt crappy.
Vond zelf dit artikel heel handig om te kiezen: http://cameratico.com/guides/how-to-choose-wacom-pen-tablet/

Staat in uitgelegd hoe je keuzes kunt maken etc en wat belangrijk is. Ik heb zelf jarenlang twee tekentablet gehad van het formaat small, maar dat is zo veel minder relaxed dan de medium formaat nu. Je kan veel gedetailleerder tekenen.

Het grote verschil tussen een pro variant en een niet pro is de drukgevoeligheid van de pen, die is een stuk gevoeliger bij de pro, de extra knoppen die je hebt en de gum op de pen (gigantisch luxe maar zo hoef ik niet elke keer de gumtool aan te klikken maar alleen mn pen om te draaien). Maar goed er zijn mensen die arguen dat je boven ene bepaalde level geen verschil meer merkt in druk gevoeligheid. Pro heeft overigens wel tilt sensitiviy en de normale niet. Door de tilt sensitiviteit krijg je effecten zoals bij een echt potlood als je die heel plat houdt. Deze site legt dat goed uit ook: https://sweetmonia.com/Sweet-Drawing-Blog/intuos-vs-intuos-pro-comparison-what-are-the-differences-between-the-two-and-which-one-can-one-help-you-create-better-art/

De niet pro variant is nu overigens in de aanbieding bij de coolblue voor 150 ipv 200, terwijl die pro rond de 380 kost. Dus de vraag is, is het het waard? Voor mij wel, maar ik freelance waarbij ik dat ding gebruik, voor een beginner is het misschien een overkill. Mocht je meer willen weten, let me know! Heb echt al 12 jaar een tekentablet dus redelijk ervaren.

1 like

Omg thank you! ( hoe Amerikaans was die zin…) maar ik zocht overal van die gel pads omdat ik altijd mn hiel kapot schaaf in nieuwe schoenen. Maar inlegkruisjes is ook een goed idee!

1 like

Hahaha geen probleem! En jazeker, heb er vet veel zin in :grin: