Wat je even kwijt wilt #12

Mn broer komt zo met zn vriendin en haar moeder en broertje bij Mn ouders eten waar ik nu dus ook ben .
Ik vind die mensen echt vreselijk… incl de vriendin van Mn broer …

Ze wonen overigens in het buitenland dus ik zie ze amper maar toch is het een ergernis .
Ze nemen ook altijd van die kak cadeaus mee die altijd meteen in de prullenbak belanden als ze weg zijn.

Ik ben hier uit fatsoen voor mn ouders en mn broer maar van mij hoeft deze act niet .

1 like

Ik bood mijn collega vanmiddag een stukje chocolade aan van mijn (toen nog niet aangebroken) Tony chocoladereep, vervolgens trekt hij de halve reep uit mijn handen met de woorden ‘lekker chocolade, ik pak de helft’ :joy::sob:

3 likes

Ik neem aan dat die collega op staande voet is ontslagen?

7 likes

Mijn collega en ik hebben als regel dat als we te laat zijn, we eten kopen voor elkaar en het liefst niet gezond. Vandaag waren we beiden te laat en hebben we voor elkaar een oliebol gekocht (en toen nog eentje)

29 likes

Helaas :sob: Ik was echt van mijn apropos gebracht hoor…oude snoeperd, die man.

Ohh die stemming voor of tegen Theresa May, dat doen ze blijkbaar anoniem. Ik weet niet zoveel over haar maar lijkt me echt naar als er ineens toch massaal tegen gestemd wordt. Een soort expeditie robinson

6 likes

Vind het eigenlijk ook wel stoer dat het een vrouw is die aan het roer staat van de Brexit.

Staat overigens volledig los van m’n inhoudelijke mening over haar koers maarja.

2 likes

Ja vind ik ook. Ze is ook best uitgesproken daar hou ik ook wel van.

2 likes

Weet iemand of supermarkten kleine flesjes - niet al te dure- champagne verkopen? Heb het nodig voor een toetje met kerst maar een grote fles gaat niet op. Of zou een bruis wijn of cava of iets dergelijks ook kunnen? Wordt een soort van cheesecake in kleine glaasjes. Drank wordt dan verwarmd met slagroom en witte chocola en daarna gemengd met roomkaas.
Gall en Gall heeft het volgens mij wel maar die hebben we hier niet in de buurt

Leeft diegene nog?

3 likes

Hema!

1 like

Ik ging pizza eten met @syntagma en dat was lastig want ze liet me telkens lachen.

12 likes

@kali @TheOne thanks! Dan ga ik van de week even bij de hema kijken. Die hebben we hier wel haha. En anders inderdaad prosecco. Lijkt me ook niet dat het heel erg veel uit maakt. Zal anders vantevoren even probeersel maken. Niet dat ik mensen half vergiftig met kerst haha

1 like

Graag gedaan! Dacht deel gewoon alles wat ik mee genomen heb in mn keuze!
Misschien niet het beste antwoord voor je portomonnee; maar als je het kan missen zou ik voor een pro gaan! Je koopt het maar een keer en als je het veel wilt gebruiken zijn de knoppen/pen/tilt sensitivity echt fijn!

1 like

Gatver ik had het zó druk vandaag. Bellen mailen en mensen aan mijn bureau. Allemaal dingen waar ik niet aan toe kwam en moesten gebeuren. Ik ben morgen vrij en heb nu maar even doorgewerkt zodat ik met iets meer rust vrijdag weer kan werken. Pfff.

En toen werd de pizza koud :cry:

1 like

Ik heb er twee, een Intuos van Wacom en een van Huion om mee te nemen. Beiden zijn heel chill in het gebruik (ik gebruik ze voor werk). De Huion is alleen een fractie van de prijs van een Wacon dus die zou ik je eerder adviseren.

1 like

De eerste is wat meer opvallend (leuk!) de tweede is wat meer standaard maar staat je ook goed! Als je geen zin hebt om op te vallen zou ik de tweede doen en anders de eerste.

4 likes

Die eerste is echt prachtig!

2 likes

Moest vandaag bij de psycholoog een “thematic apperception test” doen en werd echt ontzettend gefrustreerd. Rot lekker op met je vage tekeningen die ik een betekenis moet gaan geven en “”“wat ging eraan vooraf”", maar goed is vast deel van het probleem.

1 like