Wat je even kwijt wilt #12

Dit kan je ook tegen de psycholoog zeggen; dat je er gefusteerd van wordt en tegenop ziet. Daar kunnen ze ook mee verder.

Ik zat ooit bij een psych die een bepaalde behandeling wilde doen of wilde dat ik bepaalde boeken las, toen zei ik nee, dit werkt niet/wil ik niet en zijn we een andere kant op gegaan wat ik veel chiller vond en beter werkte.

1 like

Heb ik ook vrij snel aangegeven maar werd niks mee gedaan
 Word er heel koppig van maar m’n eigen gedrag frustreert me dan ook weer.

Ik word heel droevig van je ava! Denk dat ik ongesteld moet worden ofzo.

HAHA, die ene jongen in first dates is een oud klasgenootje van de middelbare school. We hadden bepaalde vakken samen :joy:

1 like

@Evi-lena de 1e! Geweldige outfit/rok

2 likes

Oh jammer, bij mij gingen ze erop door: ‘wáárom werkt het dan niet voor je; wat vóel je dan’, maargoed misschien is het bij jou anders. Maar ik zou zeggen voel je vooral niet schuldig dat je een opdracht niet wil doen/wil lukken. Het is geen tentamen die je moet halen en gwn lekker je eigen tempo:)

1 like

Ik snap het heel goed, toen ik in het buitenland zat had ik precies hetzelfde.
Daar is toch precies je Erasmus voor: uit je comfort zone getrokken worden en weer even helemaal ‘resetten’ ergens anders.

Ik zou zeggen voor in NL: meld je aan voor een FF blind date :sunglasses:

2 likes

@Evi-lena Ik vind de eerste outfit echt grweldig. Als het een chique borrel is zou ik echt die doen. De tweede vind ik ook heel leuk maar simpel tegenover de eerste outfit.

2 likes

Ik ben ook een heel droevig persoon :frowning:

1 like

Ik heb mijn kerst-outfit bij de Coolcat besteld (biecht) en word er helemaal nostalgisch van omdat ik daar vroeger ook altijd mijn kerstmaaltijd-outfit mocht uitzoeken van mijn moeder.

Kwam het tegen via Wehkamp anders was ik er zelf nooit terecht gekomen denk ik, haha.

12 likes

Nieuw-zeeland toch? Wat ga je precies doen? Heb heter half mee gekregen. Leuk in ieder geval. Ga je ook de jongen van de vorige keer weer zien?

1 like

Haha tĂ© herkenbaar. Ik had bij eentje een nogal luguber verhaal bedacht en toen kwam uit (de hele test overigens) ‘cry for help’ haha :sweat_smile:

1 like

Omg @Barbie iets voor jou?

4 likes

Het ging hier laatst over algemene kennis en ik voelde me onwijs aangesproken, ik heb vrij weinig algemene kennis volgens mij. Geschiedenisfeitjes, bekende films die iedereen kent, beroemde personen, ik vergeet het allemaal. Ik wil dus iets doen om dat op te krikken want ik vind het zelf ook stom. Nu kijk ik veel documentaires en lees wel langere artikelen, maar dat gaat dan vaak al om dingen waar ik wel wat van weet omdat ik er geĂŻnteresseerd in ben, ik bedoel dus echt meer de oppervlakkige, algemene dingen die iedereen lijkt te weten behalve ik haha.
@Zemraluani had laatst zo’n website gedeeld met quizjes maar sorry daarvoor ben ik echt te dom haha of ik heb niet goed gezocht op de website dus ik oefen daar nu maar mijn topografische kennis :p.Maar heeft iemand nog andere tips misschien? Quizjes, spelletjes, you name it :nerd_face:

1 like

Omg dit is elke dag! Ik ga meteen terugkijken :nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face:

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Hahaah Ohjaaa Guus en Meeuwis hahaha. Hoe gaat het daarmee.

1 like

Ik vind het een prachtige jurk! Dump je vriend. Weg met die fashion loze lul haha.

26 likes

Hahaha ik heb iig geleerd dat een bruingeel kapsel dat er niet uitziet en droog is aan de onderkant: melkboerenhondenhaar heet :joy:
@Rozecoupeschaar misschien een leuk feitje voor jou

3 likes

Maar dan hoef je ook niet meer naar het Kerstdiner! :joy:

3 likes