Wat je even kwijt wilt #12

Tot hoelaat is het geoorloofd om bij de buren aan te bellen voor een pakketje die ze vandaag hebben aangenomen voor mij? Ben nu al elk uur aan het aanbellen daar want ik wil m’n pakketje maar tot hoe laat kan ik met deze onzin doorgaan?

Ik heb vanmiddag eindelijk weer mijn warme truien en mijn sjaals tevoorschijn getoverd en met mijn nieuwe favo wasmiddel en allerlekkerste wasverzachter ooit gewassen, dit is echt een hoogtepuntje van de week, zo fijn. <3

6 likes

Kom er net vandaan en ze waren nog steeds niet thuis haha. @HvO ga dan gewoon om 22 uur nog een keer proberen. Ben ook chagrijnig want ongesteld dus vrees dat andere mensen me dan net wat minder boeien. :sweat:

Lees nu je edit. Maar ja wilde het vanavond eigenlijk al hebben want het is een shampoo voor m’n haar en mn haar is nu al een pakje boter dus wil zoooo graag mn haar wassen hahah

1 like

Ik doe vaak kersenjam als vulling voor chocolade cupcakes, heerlijk! Misschien ook een idee voor een chocoladetaart?

2 likes

Lol same. Maar @Rozevarken hebben die mensen geen licht ofzo waar je aan kunt zien of ze thuis zijn? Dit lijkt me voor jou ook goed frustrerend, ik zou al chagrijnig zijn op dit moment.

Heb je bepaalde interesses? Of via het forum of een sportteam? Maar wat fijn dat je via Erasmus zulke leuke vrienden hebt gemaakt!

Ik heb toen ook echt goede vriendschappen gemaakt, maar er is vooral 1 meisje waar het super mee klikt en ik ga binnenkort(2,5 jaar na erasmus) weer met haar op vakantie.

Het is echt wel mogelijk om mensen aan te trekken die beter bij je passen, maar naar mijn mening moet je daar vooral heel erg jezelf voor zijn en niet bang zijn om de eerste stap te maken!

1 like

Nee woon in een appartementencomplex en hun raam kijkt uit op de snelweg haha. Ben momenteel ook veels te chagrijnig. Had me al verheugd op een enorm lange hete douche met mn nieuwe haarproducten en een stuk cheesecake. Maarja.

Ooooke hartaanval momentje, cadeaukaarten voor heel het team op werk besteld en op een pakketpunt laten bezorgen… zo veel spijt nu :tired_face: mijn pakket staat op afgeleverd en ontvangen bij pakketpunt op track&trace, maar daar bij de winkel hebben ze hem niet binnen. Iemand wel eens gehad?
Hopelijk kan iemand mij geruststellen met een verhaal :sweat_smile:

Ik vind hem super leuk! Had hem zelf ook al een keer in mn mandje zitten en je hebt me nu over de streep getrokken om hem ook gewoon te bestellen haha.

Ja! Toen had de bezorger het op een verkeerd pakketpunt afgeleverd, paar straten verderop. Was zo geregeld toen ik PostNL belde!

1 like

Ik ken de uitspraak inderdaad. Maar ik noem gewoon alle kapsels zo die er niet uit zien hahah. Niet tegen klanten trouwens.

1 like

Hahaha nee dat zou ik niet doen, de dag dat mijn kapper tegen mij zegt dat ik melkboerenhondenhaar heb ga ik zelf met een schaar achter haar aan. Ik zal d’r melkboerenhondenhaar geven :angry:

2 likes

Ik heb melkboerenhonden haar. Volgens mijn twee broers dus. Die beide gezegend zijn met mooie bruine krullen.
Je raakt bij mij nu een teer punt! :rofl:

1 like

Hahaha melkboerenhondhaar had ik nog nooit gehoord. Hoe verhoudt zich dat dan tegenover peper en zout haar?

Bedankt jongens dit biedt perspectieven!! Ik ga op onderzoek uit

1 like

Oh jongens ik zeg het fout hahah! Ik weet zeker dat degene die reageerden allemaal geen melkboerenhondenhaar hebben. Met melkboerenhondenhaar (ja ik zie het als één woord) bedoel ik persoonlijk echt een kapsel dat zó vreselijk gekleurd en/of geknipt is en dat je er ook helemaal niks mee kan, dat zelfs geen kortpittige tokkie er dood gevonden mee wil worden.

Ik wist dus trouwens niet dat er een originele betekenis voor was @Frambozentaartje.

2 likes

Volgens mij licht hij om de zoveel tijd op om je eraan te herinneren dat je iets moet drinken! :scream:

Het is niet deze?

Neeee argh ik lees net een mail van een collega dat de bemoeizuchtige buurvrouw van mijn cliënt die morgen op gesprek komt zichzelf heeft uitgenodigd bij het gesprek, ik heb daar echt geen zin in en vind het ook nogal irritant dat ze gewoon aan m’n collega doorgeeft dat zij meekomt i.p.v. even te overleggen of dat gewenst is of niet