Ik heb iig treurig futloos, volume loos haar. Het past in een kinder elastiekje!
Ik heb al 100 jaar een BOB omdat het dan nog wat lijkt.
Echt melkboerenhondenhaar dus.
Omg wat een hip ding.
Zo irritant… Ik heb mijn koelkast binnen maar de deur sluit niet zoals het zou moeten. Hij gaat wel dicht maar niet zo soepel als zou moeten. Vet kut want nu komen ze 1 deze dagen een nieuwe brengen, mag deze wel gebruiken gelukkig tot die tijd.
Ik vind het trouwens wel chill hoor dat ik een nieuwe krijg maar vind gewoon stom dat ik niet gewoon meteen een goeie koelkast heb.
weg ivm herkenbaarheid
Nee, sorry, ik woon in Italië dus ik vrees dat niemnd er iets aan heeft, haha! Maar mocht dit wel het geval zijn: huismerk Coop vloeibaar wasmiddel voor bonte was, echt suuuperfijn en ruikt heel lekker! Ik heb twee favo wasverzachters: Felce Azzurra Classico, heerlijk fris en schoon, en huismerk Coop Magnolia, warmer en zoeter (lijkt een beetje op de roze wasverzachter van Robijntje, maar minder snoepachtig zoet en juist wat zachter!). Voor 60° wasjes en wit gebruik ik overigens poederwasmiddel van Lidl, niet zo spannend maar wel de beste!!! Hahaha.
Ik vrees van niet, Coop staat gewoon voor cooperatief (althans bij ons!), dus ik denk dat het beide gewoon nationale ketens zijn. Heb wel even een foto gemaakt van de verpakkingen, wie weet.
(Lidl wasmiddel staat er niet bij, omdat die poeder is en in een grote verpakking zit, dus die bewaar ik niet in de badkamer. Is gewoon de beste uit de consumentenbondtests, Formil Active ofzo! Die gebruik ik overigens alleen voor ondergoed en handdoeken, en met Felce Azzurra voor wit en beddengoed, zoete geuren wasverzachter passen er minder goed bij omdat hij zelf erg fris ruikt, vind ik!)
Ok te veel meningen over wasmiddel, maar goed.
P.S. Zal ik solliciteren als gastblogger bij 2wmn???
felce azzurra mn lievelings die kocht ik vroeger altijd op vakantie in Italië haha
Jaaa zo lekker hè? Moest nadat ik de wasverzachter ervan ontdekte wel van mezelf kiezen of ik douchegel/handzeep OF wasverzachter ervan wilde want echt ALLES in ons huis rook ernaar, haha. Maar het ruikt voor mij echt naar schoon, fris en welkomend ofzo haha en ik ken niemand die er niet van houdt (zelfs mijn vriend die echt alles te zoet, te fris of te zwaar vindt).
haha ja snap ik! een beetje te veel wordt het dan. ik heb nu deze douchegel trouwens, die vind ik ook echt zo lekker die koop ik altijd in van die grote flessen zodat ik er het hele jaar mee kan doen hahaha
Heerlijk al 2 uur voor de wekker wakker geworden. En dadelijk lekker werken
Als je het voor de bubbels doet zou ik eerder cava nemen dan prosecco. Cava is in principe gewoon Champagne uit een andere regio. Prosecco slaat veel sneller plat, dus als het om de bubbels gaat… Sowieso cava > prosecco.
Ik heb ook issues in de trein. Iedereen praat zo luid en zit zo breed. Maar dat ligt aan mij, i know. Bijna mag ik er uit
Ah zo irritant. Van het weekend lag er een man in de sauna te snurken. Die kwam binnen, ging liggen en na een minuut begon het feest. Ga toch weg joh
Op de fiets stoepen of op de stoep fietsen?
Ik drink nog steeds vertrouwd Senseo omg mag haha. Maar het smaakt echt niet meer. Dusss ik wil een ander koffiezetapparaat. Maar wie wat hoe? Het moet me ook geen 100de euro’s gaan kosten, dus iemand tips?
Ik blijf filterkoffie het lekkerst vinden, ik heb gewoon een apparaat van Philips! Was denk ik 50/60 euro?
Ja die heb ik ook nog ergens in de kast, maar ik ben de enige koffiedrinker in huis.
Een nespresso of dolce gusto aparaat vind ik ook altijd lekker! Weet alleen niet wat die tegenwoordig kosten. Wij hebben een dolce gusto voor de snelle koffie en gewoon filterkoffie voor als er meer mensen zijn of we meer tijd hebben.
Is dat erg? Ik ben ook alleen.
Ja het is meer dat ik lui ben . Wil gewoon het Senseo concept. Knopje duwen en koffie klaar haha