Wat je even kwijt wilt #12

Ik vind koffie altijd zo’n raar woord eigenlijk :stuck_out_tongue: vooral als je het vaak achter elkaar zegt. Koffie, koffie, koffie, koffie, koffie, koffie, koffie

4 likes

Het heeft hier gevroren en alles buiten ziet er zo mooi uit. En nu ga ik wandelen <3

4 likes

Precies! Prosecco is vaak zo zurig en lijkt helemaal niet op champagne. Goede prosecco is vast lekker, maar die vind je hier nauwelijks.

Maar @BiloxiParish jij komt toch ook vaak in Duitsland? Je kunt ook een fles sekt kopen. Daar heb ik ook wel eens een champagnepudding mee gemaakt. Ging prima.

2 likes

Ik was vannacht wakker en in een
vlaag van verstandsverbijstering heb ik gereageerd op de volgende Facebookpost:

"Ik daag je uit om dit raadsel te beantwoorden. Pm me je antwoord.

Ik heb gefaald. Zoals beloofd, plaats ik deze foto van mezelf gekozen door naam

Jij bent aan de beurt.
Lees het raadsel. Is je antwoord onjuist, dan kies ik een foto uit die je samen met dit raadsel op je tijdlijn moet plaatsen.

Als je correct antwoordt, schrijf ik je naam in de reacties (met een trofee-emoji)

Raadsel:

Het is 7:00 uur ’ s ochtends. Je slaapt en er is een plotselinge klop op de deur. Achter de deur zijn je ouders die komen ontbijten. In uw koelkast zijn brood, melk, sap, en een pot jam.

Om te antwoorden wat ga je eerst openen?

Antwoord via pm alleen. Antwoorden in het gedeelte commentaar zullen worden verwijderd. - dank je.

Veel succes!"

Nu ben ik het gewoon niet eens met het antwoord dat mijn Facebook vriend geeft via pm😂

Ik dacht dus, oh ik stuur een bericht, want ik weet het antwoord, namelijk:

Samenvatting

Je ogen

Krijg ik als reactie:

Samenvatting

Helaas… De zoveelste die erin stinkt… Het moet zijn Messenger :joy:
Dat open je het eerst om mij dat te vertellen. Dat had ik dus ook. Maar goed nu aan jou de opdracht om het zelfde te doen. Met je eerste profielfoto van FB

Dus ik dacht… huh… dit klopt niet. Dus ik stuur terug:

Samenvatting

Huh da’s leuk bedacht, maar voordat ik Messenger kan openen moet ik toch ook m’n ogen open doen :joy:

Reactie:

Samenvatting

Ja maar die had je al open of loop je met je ogen dicht naar de deur? … i know tis vreselijk flauw , vreselijk

Ik:

Samenvatting

Ja echt :joy: ben t er nog steeds niet mee eens, want er staat : je slaapt. Dus alsnog moet je als allereerst je ogen open doen haha

Reactie: ja ja ik weet het, heb t ook niet zelf verzonnen.

Ik weiger om die post over te nemen want het antwoord klopt gewoon niet. Dus omdat 1 iemand dit antwoord bedenkt, moet iedereen het maar klakkeloos overnemen? Het zit me diep.

11 likes

Ja klopt. Ben van de week nog geweest maar totaal vergeten om naar sekt te kijken 🤦🏼 heb wel andere drank gehaald maar dat dus niet haha. Maar dan haal ik hier wel een fles cava. Thanks voor de tip in ieder geval!

1 like

Weer z’n last van mijn buik/maag. Ik moest echt wat eten, maar dan wordt het erger. Morgen maar echt langs de dokter :frowning:

Oh, dat zou mij oolk enorm storen! :triumph:

1 like

Bij mij ook. Als ik iemand hoor snurken word ik echt gek. Ga er dan ook (onbewust) nog meer op letten en dan wordt het nog erger haha. Als ik nog moet slapen en iemand snurkt naast me dan wil ik diegene ook echt uit bed trappen. Ga dan ook echt neus dicht knijpen bij diegene of duwen. Ergste is nog dat ik een keer iemand wakker rammelde omdat ie echt heeeel hard snurkte en toen zei ie “ja ik weet het”. Draaide zich om en snurkte nog harder door :weary:

1 like

Ik ben echt smoor verliefd op mn melk opschuimer.

8 likes

Storytel gaat een audioboekversie van mijn debuut produceren en ik mag zelf een deel inspreken, zo cool. :heart:

62 likes

Bah wat naar, beterschap! En iets voedzaams drinken (zoals een smoothie), werkt dat beter of rustiger voor je maag?

1 like

Hahahah perfecte reactie

3 likes

Blijft onrustig. Vanmorgen een halve appel en 2 Maiswafels rustig gegeten, maar pijn wordt dan alsnog heftiger. Heel vervelend want ‘durf’ niets meer te eten, smoothie is misschien wel een goede. Heb ik elk geval voor morgen een afspraak staan bij de huisarts.

Ik heb nu ook deze, voelt als iets minder moeite dan zo’n filterapparaat, maar is nog steeds meer moeite ran een senseo vrees ik :tongue:

2 likes

Bah! Had echt zo’n nare ervaring in een winkel net. Ik wilde mijn bestelling ophalen, want ik had een mailtje ontvangen dat hij binnen was. Werd ik door iemand geholpen die hem niet kon vinden en tegen me zei dat hij er nog niet was. Pas toen ik aangaf dat het mailtje dat ik liet zien het ophaalbewijs was ging ze de manager erbij halen. Die had mijn pakketje zo gevonden en hij gaf ook aan die medewerker aan dat ik die mail niet kon krijgen zonder dat het pakketje in de winkel gescand was.
Voelde me echt als een dom kind behandeld.

haha. ook jouw muzieksmaak stelt mij voor verrassingen.

1 like

Ik vind het stom dat ik nog geen gordijnen kan ophangen in mijn computerkamertje… Dit is juist de enige kamer nog waar mijn pa een beetje moet zagen dus dat is niet handig. :pensive:

Oh en hoe meer ik goed in mijn huis kijk hoe meer dingen ik zie die eigenlijk nog wel moeten gebeuren (een keer). Ik snap ineens wel waarom het een tijdje duurt voor een huis echt af is.

1 like

Ik vind het zo vies als iemand mijn telefoon heeft geleend om te bellen. Als ik die dan terug krijg zit er altijd vies plakkerig oorzweet aan van ongewassen oorschelpen. IEUW!

7 likes

Heel laat maar gefeliciteerd!!!

1 like