Mag je niet zelf met een onderzoeksvraag/voorstel komen? Dat is bij ons meer gebruikelijk eigenlijk.
probeer deze⦠enige die iets uithaalde bij mij. niet fijn om te doen hielp wel.
Zou ik heel graag willen luisteren! Hoe heet jouw boek als ik vragen mag? Ben benieuwd!
De witte kamer! Geen idee wanneer hij online komt hoor. Waarschijnlijk ga ik zelf aan het eind van het jaar al inspreken, maar wanneer de stemacteur er tijd voor heeft weet ik dan weer niet.
Ik zeg net tegen een collega dat iets heel veel extra werk oplevert en nu vraagt hij āhoeveel werk danā?
Ik ben hier veel te recalcitrant voor en hoef ook helemaal geen verantwoording naar hem af te leggen. Ik heb echt zin om te reageren āzoals ik al zei HEEL VEEL EXTRA WERKā. Verwacht hij dat ik mān uren voor hem ga bijhouden ofzo, hou eens op.
Dank je wel! Ik sla de naam op en dan zie ik hem wel verschijnen!
Ik zit echt niet goed in mijn vel vandaag. Helaas heb ik er de laatste weken weer meer last van; en de laatste dagen dus best erg. En het liefst wil ik het vermijden door tv te kijken of kerstcadeautjes te kopen, maar uiteindelijk ga ik me daar natuurlijk niet beter door voelen.
Wattt dat klinkt echt veel te veel als onnodig zeg.
In mijn geval is het iets dat een bureau voor ons zou gaan doen, maar tijdens mijn vakantie is blijkbaar een contract ondertekend waar dat ene dingetje niet in is meegenomen. Of ik het dan niet kan doen. Ehhh nee. Kan ik net zo goed aan hem vragen.
De helft van de afdeling hier is ziek. Maar er lopen er nog een paar rond die zich ook niet goed voelen. Gaat lekker hier -___-.
Op maandag 24 dec zit ik hier maar met 3 man van de 25. Ik wil wat lekkere hapjes maken. Wat zou handig zijn?
ik word altijd heel zenuwachtig als ik in de auto zit en zie dat er een ambulance met zwaailichten en sirenes aankomt, ik ben altijd bang dat ik per ongeluk de weg totaal blokkeer of in paniek een rare manoeuvre maak.
nu ben ik op het youtube account van de ambulance (ambuchannel) terecht gekomen en ik vind het zulke fijne filmpjes, de bestuurder legt goed uit hoe en waarom ze zo handelen en ze geven ook verschillende tips (bv richting aangeven zodat de ambulance weet dat jij ze hebt gezien). dus wie nog meer een beetje bang is voor de ambulance: dit is echt aanrader, de filmpjes hebben me echt gerustgesteld!
Ik heb zometeen een kerstborrel op mijn nieuwe werk maar ik ben zo moe van de afgelopen dagen alle nieuwe indrukken op werk, s avonds al ruim een week elke avond op pad en nu net volle bak ongesteld geworden inclusief hoofdpijn.
Dit nummer is een van de zeldzame dingen waar ik nog echt de slappe lach van kan krijgen
Ik word soms zo moe van mezelf. Ik wil Ć”lles. Ik wil belezen zijn, met een gigantische bibliotheek en kennis over literatuur. Ik wil alles weten van cultuur, ik wil musea bezoeken en tentoonstellingen en voorstellingen. Ik wil 30 talen spreken. Ik wil citytrips maken, rondreizen, maar ik wil ook avontuur. Ik wil alle duikbrevetten, ik wil gevaarlijke sporten doen, ik wil bergen beklimmen en langeafstandswandelingen doen. Ik wil een wetenschapper zijn en alles weten over geschiedenis en wereldpolitiek. Ik wil een luxueus dakappartement in een stad, maar ik wil ook als een hippie in mān auto rondtrekken. Ik wil een carriere-vrouw zijn, maar ook iemand die zich afzet tegen de huidige maatschappij. En ik kan gewoon niet alles tegelijk.
Morgen ben ik roostervrij en ga ik helemaal niks doen en in bed liggen
Uiteindelijk heb ik voor het simpeler zwarte jurkje gekozen. Op de verjaardag waar ik gisteravond was vonden ze de cocktailjurk ook te heftig en degene die het kerstdiner organiseert stelde voor om die jurk dan aan te doen, dus dat ga ik doen. De jurk had op zich gekund hier want mensen hebben echt mega uitgepakt qua outfit vandaag
Sinds wanneer bezorgd bol met DHL? Ik had gisteren een bestelling geplaatst van twee artikelen, nu wordt er een met postnl bezorgd en de andere met dhl.
Waarom?
Nouja, het rare is dat bol gewoon zelf de verkoper is. Dus geen andere verkopende partij. Normaal gesproken wordt het dan gewoon via postnl bezorgd. Of bedoel jij iets anders?
Ik heb zoān last van mn rug ineens?
En het voelt alsof het vrijdag is maar moet morgen gewoon nog werken.
Oh kennen jullie de app omapost? Daarmee kan je heel makkelijk een kaartje sturen naar je opa/oma maar ook een opa/oma adopteren en een kaart sturen. <3 Zit er aan te denken om dat te doen, lijkt me leuk! iemand ervaring?
Leuk!!! Ik wil het ook echt gaan doen maar zit nog een beetje te denken over wat ik ga schrijven. Ben benieuwd wat jij gaat sturen