Wat je even kwijt wilt #12

Aaarg 2 van die mutsen met een vaag plat accent over dat ze doppio zon stomme naam vinden. Betekend gewoon dubbele espresso mokkel. En daarna gelooft de ene niet dat ze søstrene grene niet uitspreekt als sostreene greeeeene… het is een scandinavische winkel meid HOU AP.

4 likes

De site van het asiel (sowieso van de dierenbescherming) doet het niet en ik wil zo graag katjes kijken. :frowning:

Shit ik stalkte iemand op Instagram en nu vraagt hij of jij mij mag volgen. Hoe weer diegene dat ik hem stalkte? Ik heb niet op zijn stories geklikt ooit…

Haha misschien stalkte hij jou ook al wel? Kan dat niet gewoon?
Of misschien ben je verschenen als voorgesteld om te volgen, maar ik weet niet of dat net zo als facebook werkt bij instagram. Ik hoop het niet…

1 like

Ik vind het altijd zo stom als mijn trainer het over mijn rode hoofd heeft tijdens trainen. “Nou, Toubab is al rood dus het zal wel zwaar zijn!” Ik word gewoon snel rood maar dat betekent niet dat ik het niet vol kan houden ja!! :triumph: :triumph:

Je mag me altijd pb-en!

image
Ja hoor! Deze.

3 likes

Rode ui is zoveel lekkerder dan gele/witte ui grt

12 likes

Ik zit in de trein en er zit iemand achter mee al de fucking hele rit rare geluiden te maken (soort halve hoest, halve kuch, halve stuk geluiden) en ik word hier echt WOEST van. Het is dat er verder ook geen plek is om te verzitten en dat het met mn muziek op wat minder is, maar ik word hier zo agressief van.

1 like

Zijn mini coopers (bj rond 2000) zuinig qua gasolina?

Wil eigenlijk al heel lang een neuspiercing laten zetten maar weet dat een aantal mensen in m’n omgeving er flínk op tegen zijn. En ben bang dat het me niet staat.

Hoop dat ik een impulsieve bui in de kerstvakantie krijg.

1 like

Gewoon doen als je het graag wil! Jouw neus en niet die van mensen uit je omgeving. En al vinden ze het minder mooi, ze gaan echt niet minder van je houden vanwege een stukje ijzer in je neus, toch? En het leuke aan piercings is dat de gaatjes gewoon weer dichtgroeien als je het toch niks vindt :grin:

1 like

Ja haha denk ook niet dat ze me anders gaan benaderen. Maar even uitzoeken aan welke kant ik 'm precies wil :sweat_smile:

1 like

Volgens mij zijn mini’s uberhaupt niet heel zuunig qua verbruik (als ik collega’s moet geloven die ze reden/rijden) en dat waren nieuwere.

3 likes

Heee je zou voor een 500 gaan toch?

Meteen ook al? Of moet je eerst een piercing die ook aan de buitenkant zichtbaar is? #noob

Zou het gewoon doen hoor! Jammer voor de mensen die er op tegen zijn maar het is jouw lichaam en jij mag er mee doen wat je wil! Als je er al heel lang over denkt zou ik het al helemaal doen, als je het lelijk vindt kan je ‘m er altijd nog uithalen

Edit: je kan trouwens met een oorringetje kijken hoe het staat (als je een ringetje wil iig)

1 like

Ja vind het mezelf wel goed staan dus dat is zeker geen deel van 't probleem :sunglasses:

1 like

Morgen vroeg naar de uni gaan en studeren en daarna door naar college van 3 tot 5 of uitslapen, beetje thuis studeren en alleen naar college van 3 tot 5.

Is morgen wel de laatste les voor het examen. Maar ik zit dan wel alleen in de ub.

• Vroeg naar uni en studeren tot 3 daarna door naar college
  • Alleen naar college gaan om 3
  • Thuis studeren en dan door naar college

0 stemmers

Ik wil weer aan de pil, ik ga een afspraak maken bij de huisarts. Maar krijg ik de pil dan gewoon mee of moet je dan even wachten of moet ik sowieso wachten vanwege het tekort?