Wat je even kwijt wilt #12

Ik parkeer op ongeveer 10 min lopen van mijn werk, maar ik vind het elke morgen weer zo’n enorme opgave om uit te stappen en te gaan lopen. Vertrek thuis 10 min eerder zodat ik op de parkeerplaats nog even kan blijven zitten en moed kan verzamelen.

4 likes

Wij gaan ook uit eten haha, lekker standaard, wel leuk!

Gefeliciteerd :tada:. Ga je nog wat leuks doen vandaag?

1 like

Gefeliciteerd!

Ja, ik vergeet soms te lezen maar ben altijd heel blij dat ik een abo hebt. De commentsectie is vaak heel erg fijn met nuttige comments en perspectieven ipv je gemiddelde nujij schreeuwsessies

Ok, ik zit nu in de UB. Maar ben nu al 2x van plek veranderd en nog niet tevreden met mijn plek waar ik nu zit…….

Ik ben al 3 weken aan het hoesten, echt zo’n irritante kriebelhoest. En ik word er echt helemaal GEK van

@Indolence @Yucca Die heb ik ook voor mijn vriend gekocht (Paco Rabanne). Heel lekker luchtje!

2 likes

Ok, ik heb nu een chille plek gevonden, maar heb ik een yoghurt gekocht en ze hebben hier geen lepeltjes…….

Omg ga gewoon eens wat doen? Hiervoor zit je toch niet in de ub?

1 like

edit - even weg ivm herkenbaarheid

@Flamoes Ik las in een ander topic dat jij aangaf deze vragen te kunnen beantwoorden. Als je toevallig zin hebt :hugs:

uhhh want jij hebt hier last van?

10 likes

Heeft iemand toevallig tips voor een lekkere/speciale rum oid? Wil een kerstpakket maken voor iemand die oa veel van rum houdt

Gefeliciteerd!

1 like

Dit misschien? http://spek.amsterdam/webshop/snippers/

1 like

Ik haat het ov en haar prijzen elke dag meer.

Je kunt hier het beste over praten met een notaris. Ik zou sowieso voor een notaris gaan waar je een vrijblijvend gesprek (zonder kosten) hebt en ik zou er op letten dat in de prijs alles zit. Soms lijkt een notaris goedkoop maar rekenen ze bijvoorbeeld geld voor iedere vraag die je per telefoon of e-mail stelt.
Je kunt zeker iets opnemen waardoor je nu al alles regelt voor eventuele kinderen.

Zelf zou ik testamenten en een samenlevingscontract verkiezen boven trouwen op een gp omdat je bij trouwen en gp ook te maken hebt met een aantal regels waar je niets aan kunt veranderen. (Hier zal de notaris je ook van alles over kunnen uitleggen maar als je meer wil weten let me know.)
Het een is echter niet beter dan het ander. Het is gewoon wat jullie voorkeur heeft.

In theorie is de ene notaris niet beter of slechter dan de ander. Je zult niet ‘een slecht’ testament of samenlevingscontract krijgen. Er zit echter wel verschil in hoeveel tijd een notaris aan je besteed, of het eerste gesprek zonder kosten is, of ze extra rekenen als je belt en of ze met je meedenken waardoor je bijv. meer fiscaal voordeel met je testament kunt behalen.

Een gp aangaan kan bijna kosteloos maar ik zou altijd een vrijblijvend gesprek met de notaris aanraden zodat ‘je weet waarvoor je tekent’ (beperkte gemeenschap van goederen bijv.)

*het lijkt een beetje ‘wij van wc eend adviseren wc eend’ maar een notaris heeft een zorgplicht waardoor hij je niet zomaar dingen aan mag smeren die je niet nodig hebt.

1 like

Volgens mij bedoelt ze het sarcastisch

Blue de Chanel :heart_eyes:

Diesel Only The Brave