Wat je even kwijt wilt #12

weet niet hoe oud die was maar zolang hij niet jonger is dan 19 mag je 'm naar mij doorsturen mvg

Je krijgt een recept voor de apotheek. Als ze m hebben krijg je hem meteen en als je op de eerste dag dat je ongesteld bent begint ben je direct veilig.

1 like

Het tekort zou nu verleden tijd moeten zijn.

1 like

Ja die wilde ik leasen maar vind leasen toch niet echt een fantastische keuze nu voor mezelf omdat ik graag van baan wil wisselen en de meeste lease contracten 36 maanden zijn.

:frowning: wel nog steeds droomauto

1 like

Apotheek zei tegen mij deze week dat ze weer hebben!

1 like

En @Krabsalade

Doe net alsof ik dit niet gelezen heb hoor

1 like

Ah dankjewel @anon18202522 @Banananana @Kruiswoordpuzzel!

Vroeger begreep ik dat ook echt niet, maar nu ik best intensief werk heb ben ik in de avonden gewoon ā€œopā€ en heb ik geen zin in sociaal contact. Meestal krijg ik in de middag dan een berichtje en dan denk ik ā€œo ik reageer straks welā€, maar doordat ik met veel dingen tegelijk bezig ben ontgaat het mij gewoon!

1 like

Knuffel!

1 like

Hahahahahahahah ik lig echt dubbel

1 like

Hoe oud wordt ze? Je klinkt als een hele lieve zus.

1 like

Hoe doe je sostrene grene uitspreken, ik durf het nooit omdat ik bang ben dat ik het helemaal verkeerd doe, dus noem ik het gewoon de flying tiger

22 likes

Iemand die vroeger een heel belangrijk deel uit mijn leven uitmaakte, noemde ik altijd bij haar koosnaam omdat ik als klein meisje haar naam niet uitspreken. Zij is net bevallen van een dochter, en haar tweede naam is dus mijn koosnaam die ik haar altijd gaf! Ik heb echt gehuild net!

42 likes

Wtf ik had een doos met een vuilniszak (met troep erin) voor mijn deur staan en nu staat alleen de doos er nog.

2 likes

Ik probeer me maar vast te houden aan de eerste gedachte… Ik woon hier net haha.

Is gewoon niet uit te spreken

2 likes

Volgens mij is de ā€˜meerwaarde’ dat je ook reacties kunt lezen en plaatsen (en dat je het archief kunt doorzoeken, dacht ik).

2 likes

Denk iets richting ā€˜sustrehne gre ne’

3 likes

Zo zeg ik het wel ja

1 like

Heel graag! Liefst in brownie vorm

1 like