volgens mij als suust-erne grène, althans zo zeggen de deense vrienden van m’n ouders het haha
Ik ken een meisje en zij heeft een beste vriendin. Ze werken ook samen in een of andere salon. En nu zag ik dat die vriendin opeens met haar vriend gaat?? dus ik dacht ohnee drama posts gaan komen. Maar ze zijn gewoon nog vriendinnen??? Echt hoe werkt dit
Leasen
Ik zeg sostrènne grènne
Ik sta gewoon te shaken. Even een spoiler, haal het straks weg.
-weg ivm herkenbaarheid-
wel bellen en aangeven dat je bang bent, dan blijven ze als het goed is de hele nacht in de buurt! succes!
@Eddie Je kunt alle reacties lezen inderdaad, die meestal ook echt de moeite waard zijn. En je kunt alle artikelen lezen, ipv het bij elkaar te zoeken via twitterlinkjes (want er is idd geen betaalmuur).
Werd helemaal blij dat ze hun doel van 2,5 miljoen hebben gehaald! Zo mooi als een idee een concrete werkelijkheid wordt, vond het echt inspirerend om te zien de afgelopen maand. Van een goede start naar wat langzame weken waarin je je afvraagt of het gaat lukken en ten slotte toch gelukt. Mooie dingen.
Ik zeg gewoon “die ene winkel met die fluitmuziek waar ik helemaal gallisch van word”
Wij noemen het altijd “die winkel van die Deense zusters”. "We gaan even naar de “Deense Zusters” omdat we het niet kunnen uitspreken.
Søstrene Grene is een Deense winkelketen die in 1973 werd opgericht in Aarhus, Denemarken, door Inger Grene en Knud Cresten Vaupell Olsen. “De Zusters Grene” is de Nederlandse vertaling van “Søstrene Grene”. “Grene” is de familienaam van de oprichters.
@unglaublich @Nidorina bedankt! Het is gelukkig opgehouden, maar ik ga inderdaad meteen bellen de volgende keer!
Als ik ooit een interieur- en hebbedingenwinkel open noem ik het gewoon De Dode Cavia / The Dead guinea pig. Fuck vliegen veel ste slech voor het milieu
Hahaha ik hou er zo van dat je zo geintresseerd bent, maar het niet zelf opzoekt. Zo ben ik ook echt.
Edit: https://indebuurt.nl/breda/winkelen/zodat-je-het-weet-zo-spreek-je-sostrene-grene-uit~11020/
Alsjeblieft haha!
14
Ah lief
Fiat 500 was ook lang mijn utopie maar jezus christus dat is echt een plastic pongel hoor. Rijdt niet fijn en ziet er leuk uit maar stelt qua kwaliteit in interieur geen fluit voor!!!
Dan kun je voor 200 pm echt veel chillere en ook leuke autootjes leasen als je dat ooit wilt
Gvd dit is een nacht van draaien en keren in m’n bed. Ik wil gewoon slapen!!
Gister anderhalf uur te vroeg wakker. Nu al sinds kwart voor vier wakker. Lichaam what’s wrong with you.
Ik weet anders niet of me dat ooit gaat lukken
@Kamerbreed Heftig! Je hoeft gelukkig aan niemand te verantwoorden hoe je je eronder voelt, hoor. En mocht je je wel verdrietiger gaan voelen, is dat ook niet erg
DWat een leuke leeftijd nog! Schelen jullie veel jaar?