Wat je even kwijt wilt #12

Ben mijn afbeeldingen aan het opschonen van de laptop. En kom net mijn “afscheidsgedicht” tegen van het egf :joy::joy:

9 likes

Dat was echt een fantastisch gedicht.ik heb de screenshots nog :heart_eyes:

1 like

Is het al vrijdag? :sweat_smile:

Haha. Was ook echt geweldig te maken. Zat als een klein kind achter de laptop.

1 like

Kun je die nog een keer posten? <3

Onze dikke kat had er bal waar de brokjes uit komen als je er een mep tegenaan geeft. Iets meer beweging voor het krijgen va eten.

Ik heb zo’n leuke dag op mijn werk gehad vandaag! Heerste (?) echt een hele fijne sfeer, ik moest een paar keer bijna in mijn broek plassen van het lachen en we sloten af met een biertje (doen we normaal eigenlijk altijd pas op vrijdag)

9 likes

De bitterballen moet je zelf meenemen. Iedereen mag wel 1 oliebol mits je er aan mee hebt betaald.

4 likes

26 likes

Ik ben zooooo toe aan vakantie omg. Ik kraam alleen nog maar wartaal uit. Vandaag zei ik tegen twee meisjes die morgen uit eten gaan: gaan jullie dan elkaar haars krullen? En ik vond het raar dat ze me raar aankeken haha.

5 likes

“Wow wat heb jij vandaag, je bent zo niet gemotiveerd. Waar is de robot die alles doet omdat alles belangrijk is en overal de leiding in neemt”. Ben zo boos hierom. Sorry hoor dat ik voor het eerst dit jaar m’n dag niet heb en gewoon mee doe ipv super enthousiast te zijn. Aan het eind van de streep heb ik in m’n niet gemotiveerde bui alsnog meer gedaan dan de meeste collega’s die dag. Eikels.

2 likes

Ik heb vanmiddag van een buitenlands gezin uit mijn groep brownies gekregen.
Mee naar huis genomen, zodat ik niet hoefde te delen :innocent::smirk:

6 likes

De zilver/blauwe tube handcreme van l’Occitane is echt geweldig.

1 like

Ah wat cool! Welke heb je nu uiteindelijk gekocht? Ben heel benieuwd hoe die zal bevallen :blush:
Heb overigens door jou ook vandaag voor het eerst in drie weken mn tablet erbij gepakt omdat ik er echt zin in had!

1 like

Ben vanmorgen bij de huisarts geweest en hoewel ik het eigenlijk al wel wist en ook echt wel wist dat het niet zo goed met me gaat, doet het toch een beetje pijn nu er zwart op wit staat dat ik een depressie heb. Auw. Het voelt nu heel definitief ofzo en ik weet even niet wat ik moet.

4 likes

Geloof dat ik hartklachten krijg na deze week, jeetje wat een stress.
Kat geopereerd aan een bult in haar nek. Nu maar afwachten of het goed of kwaadaardig is.
Oma morgen geopereerd aan haar hart.
Pff wat trek ik dat toch slecht ziekte van een dier of mens. En dan hebben we het nog niet eens over de aanblik van die wond bij mijn kat brrr

Afgelopen nacht is mijn moeder bij mij blijven slapen omdat ik in paniek was. Vannacht zal ik zelf moeten zien door te komen

1 like

Jaa, Bridget Jones’s Baby op tv!!

4 likes

Waarom heeft plus altijd van die mega sentimentele reclames? Ze willen je gewoon huilend de feestdagen in hebben he

2 likes

Iemand die kan beamen dat deze mok zwart is en niet donkergrijs haha?

Ik vind hem meer donkergrijs lijken eigenlijk

10 likes