Wat je even kwijt wilt #12

gister kreeg ik te horen dat ik meer op mijn vaste baan kan werken, savonds kreeg ik een mail dat ik niet ben gekozen voor een stage in het buitenland (waarbij ik dan die baan had moeten opzeggen). Ik weet niet zeker of ik in meant to be dingen geloof, maar ik dacht stiekem wel een klein beetje: dit had zou moeten zijn

7 likes

Ah ik hoop het niet. Ik denk niet dat hij mij stalkte haha.

Dat kan toch ook. Niet iedereen ligt dagen op de bank na een break-up.
Het is jouw gevoel en jouw keuze. :kissing_closed_eyes:

Gefeliciteerd met je zusje!

1 like

Vandaag hebben we kerstuitje op werk en ik hoorde al van meerdere dat je dan wel netjes gekleed mag gaan. Doordat ik vanochtend een half uur aan mijn haar besteedde, had ik kleding stress en nu draag ik een net glitterjurkje zonder mouwen. Daarnaast stuurdr 1 collega gisteren iets door over foute kersttruien naar alleen mij en een andete collega, maar niet perse om echt te doen. Nu heb ik dus wel een foute kersttrui mee, maar ik weet niet of ik dat aan durf te doen. Daarnaast heb ik dus geen jasje mee en daar voel ik me ook al super ongemakkelijk bij :tired_face: hoe moet ik zelfverzekerd over komen alsof mijn kledingkeuze niet raar is :sweat_smile:?

1 like

Ik ga vanmiddag naar de breiclub van het buurthuis/leger des heils centrum in mijn wijk! Heb er helemaal zin in, lijkt me zo gezellig met al die vrouwtjes.

6 likes

Wat zijn jullie favoriete mannenparfums? Ik zoek nog een kerstcadeau voor mijn vriend
Hoeft niet iets heel bijzonder kruidigs of geks te zijn, maar wel eentje die lekker lang blijft hangen (eau de parfum bij voorkeur). Prijs maakt niet uit

I feel you.

Wij ook uitje vanavond. Dus ook haar staan wassen, drogen en fohnen.
En staan twijfelen bij de kledingkast.
Nu kom ik ook nog iets te laat.

Je glitterjurk staat vast goed! :blush:
En anders doe je gedurende de dag je trui erover heen en voor het uitje gedeelte de trui weer uit?

The One van D&G
Terre d’ Hermès van Hermès

Ja, dat is ook mijn planning! En gewoon zelfverzekerd proberen over te komen! We gaan ook nog eens naar een erg goed restaurant, dus dan kan mouwloos vast wel!

Succes! Je ziet er vast mooi uit! Wat gaan jullie doen?

1 like

Ik hoor mensen hun auto’s krabben terwijl ik warm in bed lig,voelt zo rustgevend altijd dat geluid. Echt chill

15 likes

Valentino Homme

Ik heb voor het eerst in mijn werkende leven een contract van minder dan 40 uur want 40 uur bestaat niet op mijn werk. Nu lig ik dus op mijn verplichte roostervrije dag na een suuuuper leuke kerstborrel in bed te genieten van het feit dat ik niks hoef vandaag. Wat een uitvinding.

Morgen maar weer stressen over een driedubbeldate die ik heb toegezegd met 2 VRIENDINNEN van mijn date :worried:

14 likes

Ik parkeer op ongeveer 10 min lopen van mijn werk, maar ik vind het elke morgen weer zo’n enorme opgave om uit te stappen en te gaan lopen. Vertrek thuis 10 min eerder zodat ik op de parkeerplaats nog even kan blijven zitten en moed kan verzamelen.

4 likes

Wij gaan ook uit eten haha, lekker standaard, wel leuk!

Gefeliciteerd :tada:. Ga je nog wat leuks doen vandaag?

1 like

Gefeliciteerd!

Ja, ik vergeet soms te lezen maar ben altijd heel blij dat ik een abo hebt. De commentsectie is vaak heel erg fijn met nuttige comments en perspectieven ipv je gemiddelde nujij schreeuwsessies

Ok, ik zit nu in de UB. Maar ben nu al 2x van plek veranderd en nog niet tevreden met mijn plek waar ik nu zit…….

Ik ben al 3 weken aan het hoesten, echt zo’n irritante kriebelhoest. En ik word er echt helemaal GEK van