Wat je even kwijt wilt #12

Vind het er op de foto zwart uit zien

1 like

Ik ben zo intens labiel als ik ongesteld ben. Moest gewoon janken omdat ik Beau van Erven Dorens zag en ik ‘m zo vriendelijk vind.

5 likes

@dazed @chili WAT IS HET NOUUUU. :joy:

3 likes

Donkergrijs!
Edit: denk ik hoor, heb de mok niet in t echt gezien haha

2 likes

Ah lieve Bertie! Een hele dikke knuffel en heel veel liefs :kissing_heart:

1 like

Ik zie nu een reclame van kpn over online gamevrienden die elkaar niet in t echt kennen alleen online en ik moet weer janken. Lijkt ook wel wat op onze FF community.

12 likes

Sterkte @Lidcactus :heart:

Omg! Een collega appt me net.
“Zoiezo”

O.M.G.

11 likes

Bak een space cake en doe alsof het een normale cake is

15 likes

Ik moet zo cadeaus inpakken. Welk inpakpapier zal ik gebruiken?

• Rood
  • Bruin
  • Beide

0 stemmers

Ik heb die (en werk er) en het is donkergrijs

1 like

Shitshitshittttt jammer hahaha. Ik wil hem perse in het zwart grrrrrrr.

1 like

Ik zou haar gewoon antwoorden dat het je spijt, maar dat je er morgen weer voor haar bent, omdat je echt even tijd voor jezelf nodig hebt, en vervolgens je telefoon de rest van de avond op niet storen zetten.

6 likes

Dit inderdaad! Ook aan jezelf blijven denken!

2 likes

SHOW ME. ik wou heel happy BANG GANG typen… maar is een beetje vreemd hahaba

7 likes

Mijn zusje is morgen jarig en ze heeft vanddag zelf al taart gekocht. Omg waar blijft de tijd dat ze nog klein wad.

En ik heb een tas vol cadeautjes. Hoop dat ze het leuk vindt :grin:

20 likes

Oooh ik ben dom, ik zou vandaag mij pakketje ophalen bij het ophaalpunt. Gewoon vergeten. Ik vergeet zo veel he :sweat:

Ik denk dat het mijn secret santa pakketje is. Morgen echt aan denken, nen zo benieuwd :sunglasses::heart_eyes:

2 likes

Hahahaha dat lijkt me zo leuk om te doen:joy:

Taart

Edit: zelfde dag als mijn zusje :sweat_smile::joy:

1 like

Vriendin stuurde gisteren iets naar onze groepsapp. Heb er niet op gereageerd want het was niet zo boeiend (en we reageren wel vaker niet op elkaar).
Krijg ik vanochtend ineens ‘leef je nog’? Dus ik antwoord daar redelijk neutraal op. Stuurt ze daarna ‘gaat het wel goed?’. Zo vervelend. Daar ook weer op geantwoord en vervolgens krijg ik geen reactie meer.
Prima als je je echt afvraagt hoe het met me gaat maar dit voelde meer als een ‘waarom reageerde je niet op mijn app?’ :tired_face: