Yesss superleuk! Een vriendin van mij is volgende week jarig, ik ga deze denk ik voor haar kopen als cadeautje!
Ah shit ik wilde kaartjes bestellen voor Michelle Obama maar na 5 minuten waren al alleen kaartjes van 450 euro beschikbaar
Ik heb secondelijm gekocht en ben nu alles wat (vast en) los zit aan het lijmen. Zit gewoon te zoeken naar dingen die ik kan lijmen.
Chanel Allure Homme Sport
Echt superleuk. Ik ga het zeker kopen!
Mooi afsluiter van 2018!!
Probeer je vingers. Heeft mn zusje ooit gedaan, was reuzeleuk.
Had ik graag willen zien maar ik heb zelf wedstrijd.
Wedstrijd wordt op Ziggo sport uitgezonden, dat is wel fijn.
Ik ben Lego aan het lijmen en had het op IG gezet, maar krijg zooooooveel commentaar haha. Blijkbaar is dat not done ofzo. We praten wel verder als jullie kid de hele dag een vrachtwagen + brandweerwagen uit elkaar haalt, alles op een hoopje gooit en roept āmama, kan jij dit maken?ā.
Ik ben bang dat dit niet het juiste topic is, maarrr: wat is het beste recept voor millionaireās shortbread? Ik kan heel nauwkeurig recepten volgen (daar ben ik chemicus voor), maar ik ben echt nieeet creatief en wil dingen niet moeten aanpassen, haha. @Vaiana, misschien?
Weg ivm herkenbaarheid
Nog nooit gemaakt dus ik kan je helaas niet helpen
Mān zusje doet altijd zo kut tegen me en wordt altijd heel persoonlijk/doet zo gemeen tegen me in discussies. Snap gewoon echt niet waarom ze zoān kutwijf tegen me is soms.
Nu zit ik natuurlijk weer te janken.
God het is nog maar 12u en door verschillende redenen nu al zoān kut dag.
Ik weet niet waar je woont maar ik kan je wel pben waar wij zitten. Als je in een stad woont, loont het vaak om naar een omliggend dorp te gaan.
Ik ga zo kniepertjes ophalen bij mama.
Pbāen mag altijd!
Ah wat tof, gefeliciteerd! Leuk onderwerp! Heb gisteren toevallig voor het eerst zelf wat gemaakt, lip scrub. Was mwa dus misschien koop ik hem binnenkort wel voor wat betere beauty recepten haha
Ik ben deze NU aan het maken en is altijd een succes. Doe wel altijd een beetje zout door de bodem en de karamel.
Kan me niet concentreren op mij werk, denk alleen nog maar aan vunzige dingen. Gelukkig zie ik mijn nieuwe lover morgen.
Oeh welke app?