Dankjewel allemaal! Leuk dat jullie zo enthousiast zijn!
Ik vind Mary Berry goed.
Ah naar joh! Ik hoop dat er wel nog wat interessants bij komt!
Ja gewoon doorzetten inderdaad, het ging me eigenlijk best makkelijk af ook al vond ik het onderwerp heel saai.
Lieve @Madrid, je bent geen!!! aansteller!!! Het is niet jouw schuld dat je je vandaag zo voelt en het kan iedereen eens overkomen. Ik vind het knap dat je ervan bewust bent en ervoor uitkomt, en dapper dat je het wilt proberen en een oplossing zoekt. Ik kan je geen concrete tips maar ik hoop je wel een beetje het gevoel te kunnen geven dat wat je ook uiteindelijk doet het hoe dan ook oké is.
Misschien helpt het om even rustig een kopje thee maken en een serie opzetten om te kijken of je je daarna prettiger voelt om naar je ouders te gaan? Je moet jezelf echt geen druk op leggen want je bent echt geen aansteller. Het is juist al super knap dat je vanmorgen wel naar buiten bent geweest voor het pakketje. Rustig aan!
Als je zondag kunt gaan, het zeker voor dan inplannen. Misschien voel je je over een uurtje wel beter en kun je alsnog gaan, maar anders hoef je je er echt niet slecht of schuldig over te voelen. En je tekentablet uitproberen zoals @HvO zegt klinkt ook zeker als een goede bezigheid voor vandaag!
ik voel me echt verschrikkelijk vandaag en ik ga proberen om thuis te sporten en ik hoop dat ik me daarna beter voel, want ik heb vanavond afgesproken met vriendinnen en daar moet ik ook nog heen treinen bleh
zou het allerliefst in bed liggen en er de hele week niet meer uitkomen
Wat stom, ben je ziek? Of voel je je psychisch niet goed? Sterkte iig, misschien knap je op van het sporten!
Ik ben ook al ziekig (hoofdpijn, keelpijn), maar het is nog niet zo erg dat ik écht ziek ben. Alleen heb ik vanavond een feestje waar ik super veel zin in heb dus ik wil niet ziek worden, ik wil gewoon wijn drinken vanavond
Ik ontving een mailtje met als onderwerp âHalloâ.
Er is nu overal zoveel chocola in de winkels dat ik niet meer weet wat ik zal halen voor vanavond bij de thee als beloning voor mezelf voor deze week
Wat doen jullie met kettinkjes/sieraden die je ooit kreeg van een - inmiddels - ex? Met of zonder naam etc. Weggooien? Bewaren? Naar de juwelier brengen?
Spice Bomb van Victor en Rolf of een aantal van de lâHomme lijn van YSL (intense en la nuit uit mn hoofd)
Ik heb laatst alles weggegooid. Kwam laatst nog oorbellen tegen die ik had gekregen van een ex, zat ergens helemaal achterin een lade gepropt. Toen heb ik ze gewoon hop zonder pardon de prullenbak ingesmeten.
Maar het is inmiddels 6 jaar geleden dat het uit ging mijn laatste ex en ik ben al 5 jaar samen met mijn verloofde dus misschien dat het mij daarom niet zoveel boeit.
Ik heb alles verkocht via marktplaats
Domme vraag waarschijnlijk maar weet iemand of je met een vrij smalle krultang ook grovere krullen kan maken op een manier? Is daar niet een handig trucje voor? Ik heb geen tijd meer om een andere krultang te kopen vandaag en wil graag mooie krullen/slag maken vanavond.
Hoe dikker de plukken hoe grover de krul is. Dus gewoon goed dikke plukken pakken. Anders even op YouTube zoeken voor tips.
Pfff ik wil graag nog een extra kerstcadeautje voor mân vriend kopen maar ik weet Ă©cht niet wat. Ik heb al een fotoboek wat hij graag wil, en zat te denken aan een plaat maar alles wat ik kan bedenken heeft hij al aan zân ouders gevraagd en ik wil juist iets geven waar hij zelf nog niet aan gedacht had. Sokken krijg hij altijd al van familie en is hij ook wel een beetje klaar mee, speciaalbiertjes drinkt hij liever buiten de deur, lezen heeft hij momenteel heel weinig tijd voor, hij heeft net nieuwe truien gekocht, film heeft hij nog genoeg op voorraad, hij is niet van de prulletjes⊠ik weet het gewoon echt niet?
Concertkaartje?
Oh dat is wel een goeie ja! Weet eigenlijk niet waarom ik daar nog niet aan gedacht had dankjewel!