Wat je even kwijt wilt #12

Idem als @Eddie. Ik heb alles gehouden en ondertussen een aantal dingen weggedaan die ik sowieso ook zou weggedaan hebben als het niet van hem kwam.

1 like

De trein naar de luchthaven viert vandaag z’n 15e verjaardag. En daarom heb ik al schuimwijn gekregen en snoepjes. En daarnet riep de conducteur echt een superschattige “woehoe” in zijn mededeling doorheen de trein. Maakt mijn dag goed, haha.

14 likes

Heb inmiddels een kaartje gekocht, nogmaals bedankt! Nu bezig met hints die hij moet combineren om er achter te komen wat het is :grin:

1 like

Ik vind het best wel gezellig dat mijn kat nu af en toe op mijn bureau ligt maar ik vraag me af of ik dit wel moet toelaten haha.

1 like

Ik heb ze heel dramatisch in een envelop met zijn naam erop gestopt en die ligt ergens te verstoffen in een diep donker laatje. Ooit op een dag gooi ik die in z’n brievenbus :sweat_smile:

Dior Homme

Awh beterschap! Wel goed dat je af hebt gezegd, dan gaat het hopelijk morgen weer beter.
Ja haha wijn helpt meestal wel op de avond zelf inderdaad, maar ik ben benieuwd of ik morgen dan blij ben met de beslissing :’) Achjaa, ik voel me inmiddels wel wat beter gelukkig.

1 like

Ugh, mijn dure gezichtscrĂšme is in beslag genomen door de douane. 18ml te veel. Ik begrijp dat ze strikt moeten zijn, maar ik vind het stiekem echt zo belachelijk. Die crĂšme is best wel duur en voorgeschreven door de dermatoloog en dan kieperen ze het zo de vuilbak in alsof ik staatsvijand nummer 1 ben. Ik reis wel vaker en het is nog nooit een probleem geweest.

Ik las even: Wat moet ik me voorstellen bij een frituur/snackbar? Haha m’n ogen sperden wijd open en m’n kaak viel op de grond :open_mouth: GELUKKIG las ik dat verkeerd haha.

2 likes

Ik denk dat een mexicano of een zigeunerstick pikant is, maar dat bestel ik nooit, dus geen idee of het ĂŒberhaupt lekker is :P.

1 like

nee, voel me psychisch niet goed. ik heb echt even last van een winterdip, zo stom. ik heb net gesport dus dat kan ik weer afvinken :slight_smile:

ah dat is misschien nog wel vervelender dan écht ziek zijn, je zit er dan telkens tegen aan te hikken en je voelt je slecht maar niet slecht genoeg om niks te doen. nouja gewoon lekker wijn drinken vanavond en dan zie je morgen wel weer hoe je je voelt toch?

Ja, maar dacht dan je aan mijn tips niks zou hebben dus achterwege gelaten haha. Een goulashkroket, maar niet echt pikant en volgens mij geen standaard in Belgie. En hier hebben ze in een specifieke friettent een hele lekkere pikante snack, maar is volgens mij door hen zelfgemaakt en bedacht en hier dus zelfs geen landelijk ding, laat staan in Belgie ws haha. En ik ben de naam ook kwijt :stuck_out_tongue: Was een soort sitostick met pikanter vlees + meer crisp.

Misschien dat ze wel pikante bamischijven hebben bij jullie? Ben niet echt op de hoogte van jullie friettent-snacks haha.

Edit: Oh en zoals @hinkje zegt zijn een mexicano en zigeunerstick “pikant” ja, maar ik dacht als tips ook alleen aan snacks die ik zelf lekker vind haha, anders vind ik het alsnog geen goede tip :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Saté met veel kruiden, frikandel, stoofvleessaus, chicken fingers, vuurvreter is wel pikant maar heb ik nog nooit gegeten

heb er meteen ook zin in nu

1 like

Nee maar ook geen snackbar waar ik woon :stuck_out_tongue_closed_eyes: Friettent it is haha. Maar dat klinkt als een heel goed plan eigenlijk, dat je laat vragen naar willekeurige pikante dingen! Dan zit er vast wat tussen dat smaakt!

1 like

Dit vond ik ook inderdaad! Voegde ook weinig toe, als het iets minder in beeld was geweest was het punt vaak ook over gekomen vond ik. Heb me heel de serie bont en blauw geërgerd, maar wilde toch weten wat er zou gebeuren telkens.

Misschien iets van een leuk spelletje dat jullie samen kunnen doen?

Weggedaan, maar dat komt omdat ik het lelijk vond haha.

Oh dat is ook leuk ja! Heb inmiddels een concertkaartje maar z’n verjaardag komt er ook aan dus ga hem onthouden. Thanks!

1 like

Mijn broer vraagt een PlayStation spel?

Ik heb het bewaard want het is oa een hele mooie Josh armband die ik van hem zelf mocht uitzoeken maar ik heb hem nooit meer gedragen. Misschien ga ik hem wel even opzoeken