Wat je even kwijt wilt #12

Ik zocht nog een klein cadeautje voor met kerst voor mijn vriend. En nu weet ik wat ik geven: een Netflix cadeaubon. Daar heb ik zelf ook nog wat aan, haha! :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik weet niet of je iets met kunst/musea hebt maar ik krijg een Museumkaart van m’n ouders, vond ik wel een leuke.

5 likes

Sauna dagje
Dinerbon
Uitwisbaar notitieblok
Iets voor je hobby
Een planner
Goeie fles wijn

1 like

Ik heb vandaag best een productieve studie dag gehad en college in de middag ging ook goed. Nu ben ik aan het twijfelen km deze avond door te studeren of gewoon te relaxen en morgen weer verder studeren.

Ik kwam thuis na een afspraak in het ziekenhuis. Heeft mijn man sushi gemaakt! Zo lekker, helemaal omdat hij de laatste tijd zo weinig thuis is ivm werk. Was dit echt een leuke verrassing! :heart:

24 likes

Iets liefs voor jezelf? :kissing_heart: Iets wat je niet zo snel koopt maar waar je wel van geniet? Tijdschrift, kaars, mooi kledingstuk of schoenen of tas?

1 like

Ik ben online aan het shoppen en alles wat ik aanklik blijkt voor kinderen te zijn :joy:

Lieve @Madrid
Je hoeft niks. Denk aan jezelf :kissing_heart:

1 like

Mijn zusje is zo grappig he, heeft ze een vriendinnetje uitgenodigd. Super erg aan het giebelen, hilarisch.

2 likes

Ik ga morgen sinterkerst vieren met een vriendin, samen eten en cadeautjes en logeren enzo :heart_eyes:
Zin in

4 likes

Volgens mij is in theorie bij een laag inkomen de nieuwe regel goedkoper, maar het is allemaal zo vreselijk ondoorzichtig dat het lastig is om daar goed advies over te geven.

1 like

Je kunt beter wachten tot een half uur voordat ze komen, dan doe je alles in razend tempo ipv vandaag 3 uur er aan besteden

1 like

Wat is voor jullie een must bij het kerstontbijt? Wil lekker uitpakken dus mag luxe zijn.

Ooooo das al schoner dan mijn huis ooit is geweest

2 likes

Chinois. Het is maar goed dat dit er alleen met feestdagen is want anders …

Huh voor hoeveel personen is dit? 12 eierdooiers?!?

Scones
Blueberry pancakes
Gevulde croissants
Vers geperste sinaasappelsap
Quiche

Maar ik hou van uitgebreid ontbijten. :innocent:

2 likes

Geen idee, heb hem zelf nog niet gemaakt. Maar het wordt wel in kleine stukken geserveerd omdat de taart best machtig is

1 like

Oo ja ik zag dit vandaag, nu ik jouw post lees over gevulde croissants:

4 likes