Wat je even kwijt wilt #12

Thanks, ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dan zo ongerust is. Hij mag bij een collega blijven slapen gelukkig en komt morgen (hopelijk niet al te laat) naar huis. Fijn dat ik mijn verhaal ff kwijt kon hier :blush: Ik drink mijn wijntje op en ga lekker slapen indd :+1:

4 likes

Ik ben ook opzoek naar zo’n tablet, welke heb je?

Ik was bij het wachten op de nachtbus in gesprek geraakt met een jongen en ik ben zo blij dat hij niet naast me is komen zitten. Best een prima kerel hoor maar in m’n eentje is dit 100x fijner dan zo’n saaie smalltalk 20 minuten lang.

Hahaha klinkt als een BuzzFeed quiz om in slaap te vallen? Nog beetje kunnen slapen? Werk ze vandaag!

1 like

Ik heb iets van 11 uur geslapen. Heerlijk. Hier was ik zo aan toe :heart_eyes:

1 like

Hij was ook niet al te lang geleden nog bij pauw! Denk afgelopen september ofzo. Het ging heel goed met die familie. Van wat ik me herinner was er vooral veel commentaar over dat de kinderen niet naar een normale school gingen. Wel interessant allemaal!

1 like

Ik zag net zo iets aandoenlijks. Een man van 50/60 fietste door m’n straat maar hij zat overduidelijk op de fiets van z’n dochter. Het zadel stond veel te laag, achterop hingen schattige fietstassen en er zaten zelfs lampjes om de spaken heen. Het zag er zo schattig uit.

27 likes

Hahaha herkenbaar

Maar moet zeggen dat ik het wel heel raar vind dat je bericht al vier dagen genegeerd wordt. :unamused:

Is die WhatsApp groep erg belangrijk? Hoe heb jij jezelf mee als jij eruit stapt?

Sorry voor die vragen. Ik vind het altijd zo naar om te lezen als iemand zich zo voelt binnen een vriendengroep / WhatsApp groep. Ik denk dan altijd. Beter kwijt dan rijk. Hoop dat je je toch beter voelt vandaag. :heart:

1 like

Lijkt me echt heftig om zo’n schoonloeder te hebben! Succes vandaag!

1 like

Ik ga dit weekend… plafondbalken verven.
:sob:

Maar oké als dat eindelijk gedaan is kan ik van slaapkamer wisselen en dat is fijn. Maar waarom heeft mijn oude huisgenoot in fucking vredesnaam die balken poepbruin geverfd. NORMAAL DOEN.

9 likes

@Booklover het eerste wat ik dacht was een toverstaf van speciaal hout ofzo. Ben benieuwd wat het is!

Ik ben trouwens Hermelien!

Ik ben echt teleurgesteld.

Ik ben echt gek op speculooskoekjes. Dus ik kocht speculoos voor op de boterham, en ik heb net mijn laatste hap op. Maar het valt dus echt tegen? Die structuur word ik diep ongelukkig van😭 echt een deceptie.

Mijn kat is zich momenteel in allerlei bochten aan t wringen om mijn bord af te kunnen likken dus at least someone here likes it.

Beeldvorming

5 likes

Ik wil wel met jou in een groepsapp. Ik zal braaf reageren haha

7 likes

Ik heb echt veel te veel kleding en schoenen besteld. Waarschijnlijk gaat wel minimaal de helft terug.

Ik zat alleen nog te azen op een bepaald jurkje dat steeds in mijn maat uitverkocht is. Stond die er vanochtend weer in mijn maat op, dus ik denk, naja een kleine bestelling erbij kan nog wel. Wil ik afrekenen, is hij uitverkocht :persevere:

Geen sieraad? Hopelijk heeft hij iets gevonden wat je leuk vindt! Veel plezier met je verjaardag vieren en al je taarten haha

Omg ik zit in de trein en in de stiltecoupe zat een man languit tegenover me, waar ik ongemakkelijk van werd plus dat er mensen aan het praten waren. Nu zit ik in een normale coupe en praten de mensen achter me echt hard en er zet net een stel die allemaal dieren nadeden en het meisje vond het hilarisch.

Ik kan dit niet aan met 5 uur slaap…

O ik haal dat juist niet meer in huis uit zelfbescherming. Ik zou dat het liefst regelrecht uit de pot opeten, zeker die met stukjes erin <3

1 like

Ik ga zo weer trouwjurken passen, 3e winkel, ben benieuwd of ze hier meer mijn smaak jurken hebben.

7 likes

brrrr is zooo koud!! Maar goed dat ik de hele dag ga studeren met mijn pot Fortnum and Masons thee!

1 like