Ik heb muggenbulten op m’n voet, hoe dan?!
Ben ik trouwens de enige nerd hier die meegedaan heeft met het groot dictee?
Ik heb muggenbulten op m’n voet, hoe dan?!
Ben ik trouwens de enige nerd hier die meegedaan heeft met het groot dictee?
Ja, dat heb ik ook. Ik vind het ook altijd raar als mensen zeggen : ik hou van lekker eten!
Alsof er ook mensen genieten van vies eten, wat dat dan ook moge zijn.
ja ik! wat voor kleuren gellak heb je en van welk merk?
Ik hou echt van slechte kerstfilms en kijk ook zo ongeveer alles wat daarvan op netflix staat, maar the christmas wedding planner is denk ik wel echt BY FAR de meest verschrikkelijke die ik ooit gezien heb
“Vroeger” (vorig jaar nog) kreeg je rond deze tijd altijd een pakketje van NS in de brievenbus met gratis meereiskaartjes, kortingsbonnen en upgrade naar 1e klas enzo. En nu moet je ineens 7.95 voor dat meereiskaartje betalen? Huh
Zijn ze aan 't besparen bij NS ofzo 
Mijn driedubbeldate van vanmiddag gaat door. Ik had gehoopt dat het niet door zou gaan maar ik ga dus met mijn date en 2 vriendinnen van hem met hun date / vriend naar een café straks om 1500 uur. Ik sterf duizend doden. Kleding-/haar-/nagelcrisis tot de max
Hoezo nu 7.95? Nog nooit hoeven betalen voor een treinpakker
mijn VErWARMING IS KAPOT
Ok zou zeggen doen! Zou het daarvoor niet laten gaan, of ben je bang iets beter tegen te komen in de loop van het jaar?
Weet niet hoe het in Nederland gaat, maar wij kochten een huis in juni en na alle administratieve rompslomp en opzegtermijn van de huurder kunnen we erin in maart… het kan vast sneller, maar het kan dus ook makkelijk bijna een jaar duren.
Raad eens wie er met haar sokken in de kots van haar kat is gaan staan en het nietsvermoedend door het hele huis heeft verspreid
♀
Ik ga stokbrood met aioli eten yum echt zin in
Een mannelijke klant dacht net even een opmerking te maken dat zijn vrouw achter het fornuis stond, ‘zoals dat hoort’. Nou we doken er met 5 vrouwen meteen boven op
. (Niet letterlijk dus he). Denk niet dat hij nog ooit zo’n opmerking maakt.
Heb je Can’t fight christmas al gezien? Die is pas slecht!!!
Volgens mij niet haha, kijken of die erger is
Ahh ja goede <3
Mij lievelings is trouwens The spirit of Christmas <3
tip tip tip tip tip
Hoi, als je nog nieuwe kleren nodig hebt en je vindt bestseller leuk, ga naar de stad! Ik heb net bij Vila & Vero Moda een mantel, trui, truitje, rokje en sweaterdress gekocht voor in totaal honderd euro. Waarde = 250 euro. Echt dikke sale en ze hadden hier echt nog allemaal vet leuke dingen? Ik vind vooral Object leuk van die merken daar.
Blijkbaar bij al die winkels dezelfde (stapel)korting
Ik heb @Prikkelbaar gezien!! She is cute! Ik wou dat George niet zoveel mensen had uitgenodigd dan had ik meer tijd.
Ik kijk nu naar 24 kitchen en ze zijn me toch een lelijke taart aan het maken 
Hebben we deze versie van ‘sowieso’ al? Dames, maak kennis met de eigenaresse van de kapsalon waar ik werk:
Je hebt ontslag genomen?