Wat je even kwijt wilt #12

:heart_eyes:

1 like

Ik voel me lekkerrrrrrrr.

6 likes

Mijn joggingbroek heeft geen zakken, fucking irritant

Ik heb zulke rare verwarrende dagen achter de rug met positieve en negatieve dingen. Ik voel me een beetje alsof ik er niet ben.
Ik zat zwaar in de stress omdat ik dacht het niet goed te doen op mijn werk en tekortschoot ik van alles maar vandaag hoorde ik dat het juist het tegenovergestelde was en dat ik juist bergen werk verzet en dat mijn manager voor een loonsverhoging vecht :eek: Ik moet dus niet zo voor anderen denken en zo gestresst rondlopen daardoor. Daarnaast veel gedoe over een visumaanvraag die er nu eindelijk ligt. En daarnaast mijn tante die de zelfmoordpoging had gedaan en het waarschijnlijk niet haalt hoor ik net.
Wat een week, blij dat het weekend is :sweat_smile:

2 likes

Ik quote mezelf even maar dat tape is echt een grote mislukking. Hoe doen vrouwen dit???

Ik vond het ook al heldhaftig toen ik je post las. Is toch onmogelijk om met tape een goede decolleté te maken? Klinkt in ieder geval als onmogelijk

1 like

Haha ja, maar op pinterest leek iedereen het aardig onder de knie te hebben dus ik dacht dat het wel zou lukken. Heb wat tips opgevolgd maar lukte me echt niet. Ben geen Kim K geworden helaas haha

1 like

Ik kijk de meest voorspelbare romantische kerstfilm zonder een verhaal maar stiekem vind ik het wel leuk.

Jeetje wat een rollercoaster qua emoties moet dat zijn geweest! Wel fijn dat je harde werk (letterlijk) beloond wordt! Veel sterkte met de situatie van je tante :kissing_heart:

1 like

Welke kijk je?

Rtl 8
The Christmas Cottage

2 likes

Rollercoaster is het goede woord ja! Dank je wel :blush:

Weet je wat fijn is. Je kussen tegen de verwarming aan leggen en dan net is ie warm en dan kun je erop in bed gaan liggen.

:heart_eyes:

10 likes

Dank je wel :blush:

We zijn idd veel te kritisch op onszelf, ik had gehoopt dat dat met de jaren beter wordt maar vooralsnog niet echt :sweat_smile:

Oké ik kijk dus nagenoeg nooit de voice of Holland maar blijkbaar vertellen ze daar altijd een klein stukje over zichzelf. Nu is er een meisje van 25 met een maagverkleining. Jeetje wat jong voor zo’n ingreep.

1 like

Ja bizar he, ik had een collega die kreeg een maagverkleining en die was volgens mij net 20 ofzo :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Jaaaa heerlijk. Ik had het zo koud he :sweat_smile:

@doei :heart: hoop dat je je snel weer beter voelt

2 likes

Wow wat jong inderdaad. Een collega uit mijn team had van de week een afspraak bij een kliniek om zich te laten informeren over liposuctie. Ze is 23 dus ik zat ook even zo :scream:

1 like

Wat leuk! Wat Dotie zegt ik sla hem ook op

1 like

Ja echt he. Ik vind trouwens ook dat er deze aflevering echt weinig mensen auditie doen die goed kunnen zingen. Misschien lijkt het maar zo hoor, maar heb nog niemand gehoord die mega goed kon zingen

1 like