Wat je even kwijt wilt #12

Zo is zo :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Ik heb per ongeluk meerdere afspraken staan voor oud&nieuw dus ik moet sowieso (goed he) mensen afzeggen. Ik zie er een beetje tegenop want dat is niet leuk. Maarja, eigenlijk moet ik schijt hebben en gewoon doen waar ik zin in heb

1 like

Omg halve finale hockey is zo spannend :tired_face:

Wat verschrikkelijk, sterkte! :rose:

Oh wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte❤️

Vreselijk, veel sterkte!

Wat een vreselijk nieuws, ik zal een kaarsje voor jullie branden en hoop dat je snel goed nieuws krijgt!

Heel veel sterkte en ik hoop dat hij het redt :heart:

Sowieso is 24kitchen echt superleuk om te kijken om de soms vreselijke presentatie van gerechten.

3 likes

Heel veel sterkte, wat een nachtmerrie! Ik hoop echt dat het allemaal goed komt.

Ik moet het huishouden doen en school opdrachten afmaken. Wat doe ik? Snacks in de oven en op de bank chillen…

4 likes

Haha, deze post i.c.m. je forumnaam + titel! Maar groot gelijk hoor, lekker chillen! Dan ben je morgen vast weer productiever :slight_smile:

5 likes

Hahaha elke keer weer die naam! Maar inderdaad, rust is ook belangrijk. Vanavond zal ik iets doen!

Ik heb vandaag best veel boodschappen gedaan (ook wat vlees wat nog circa zeven dagen goed is). Ik heb alle tijd om te koken maar heb zoooo’n zin in frietjes. De laatste x is anderhalve week geleden, toen heb ik die tent ontdekt in mijn nieuwe woonplaats en het was super lekker.
Mijn dilemma is: 1) ik heb veel boodschappen en ga waarschijnlijk iets weg moeten gooien 2) ik heb nu alle tijd en andere dagen niet dus dan kan ik beter nu koken … maar ik heb zooooo’n zin in friet

Echt een sick first world problem dit. Helpen jullie kiezen?

• Friet
  • Koken

0 stemmers

Ik wil heel graag een rokje (a lijn?) maar ik vind gewoon nergens iets leuks. Wil er eentje waar je niet meteen alles ziet zodra je iets naar voren leunt, maar ook niet een te lange rok want ik voel me dan zo tuttig. Word echt tijd dat ik een keer wat leuks aanheb in plaats van de eeuwige zwarte broek. Tips iemand?

2 likes

Kan je niet een portie frietjes halen en daarnaast zelf wat groentes maken die je toch al hebt liggen? OF koken, dat bewaren voor een ander moment wanneer je geen tijd hebt en daarna frietjes halen voor vandaag?

4 likes

Shit, het vriest al een tijdje en heb de buiten kraan nog niet afgesloten…

Klanten die met hun ogen rollen als je hun cadeau in pakt. DOE HET DAN ZELF MONSTER IK STA HIER AL 6 DAGEN TE KNUTSELEN.

22 likes

Dit is echt heel slim, ik ga denk ik een maaltijd koken die ik maandag dan kan eten en toch frietjes halen. :nerd_face: Thanks!

2 likes

Ah nee wat heftig! Heel veel sterkte, ik denk aan jullie​:heart::heart:

Echt vreselijk, hoop het beste voor jullie. Echt heel erg :sob: