Wat je even kwijt wilt #12

Ik vind warme kussens ook 3x niks haha, ben ook om de haverklap aan het draaien om weer zo’n koel mogelijk kussen te hebben :stuck_out_tongue:

2 likes

Ughhh ik had van de week n berichtje gepost dat ik ontslag had genomen bij mijn huidige baan en volgende week ergens anders kon starten. Vandaag mn laatste werkdag gehad en werd ik door mijn nieuwe werkgever gebeld: “We kunnen het financieel niet aan dus we kunnen je niet in dienst nemen.” WTF?! Eerst laat hij me ontslag nemen bij mn baan voor hem, en dan laat hij het 1 werkdag van te voren afweten?! Ik ben zo kwaad… Veel rondgebeld om te vragen of dat zo wel mag maar hij heeft niks gedaan wat niet mag… Ik zit nu dus zonder werk😤

Je had nog geen contract getekend maar wel je oude baan al opgezegd?

1 like

Nou ja wat lullig zeg!

1 like

In de zomer wordt en blijft mijn slaapkamer een sauna en dan doe ik altijd van die zachte icepacks onder m’n kussen! Heerlijk!! (En anders ook gewoon vooral niet te doen dan haha)

1 like

@anon18202522 @Vloeistof
Ja een erg lang verhaal maar vanuit het U.wv en mijn nieuwe werkgever was het noodzakelijk om eerst op te zeggen en daarna, 3 dagen later, contract te tekenen. Ik ben dus gewoon ontzettend genaaid door die werkgever.
Dat ga ik dus nooit meer doen zo.

Jemig wat kut zeg! Wat een naaistreek van die werkgever. Dat ze dat ff eerder bedenken ofzo.
<3

1 like

Op de campus zit een nieuwe Italiaan en ze hebben zulke lekkere pizzabroodjes. Elke keer als ik een lange schooldag heb ga ik daar wat halen #treatyoself

Ik had net mijn dagelijks douche overpeinzing en via dino’s kwam ik op bitcoin en toen vroeg ik me opeens heel dringend af: hoe zou het gaan met die dude die zijn hele bezit had verkocht voor bitcoin omdat hij daar blind op vertrouwde en die toen met zijn twee kinderen en vrouw in een caravan ging wonen ofzo in de hoop rijk te worden? Die is toen best veel in het nieuws geweest. En ik dacht: kom ik natuurlijk nooit achter want 1. Ik weet niet meer hoe die heet al had ie een opvallende naam (dacht ik, ook niet zeker) en 2. Kranten rapporteren natuurlijk alleen de mensen die door hun gok wel ineens superrijk zijn.

Dus ik zat me al al helemaal te ergeren aan die bias die ervoor zorgt dat mensen alleen maar krijgen te horen ‘je moet risico’s nemen om succesvol te worden’ en mensen stimuleert om erg riskante (of gewoon domme) keuzes te maken en hoe stom dat is en dat elke voetballer zegt ‘ja, als je echt wilt kom je er wel’ terwijl achter elke topvoetballer ook zo 10 jongetjes zitten die net zo graag wilden en die het niet is gelukt omdat geluk (en uitzonderlijk talent) nou eenmaal wel echt een cruciale rol speelt. Daar zat ik me dus volledig druk over te maken en echt on fire in mijn hoofd.

En toen googlede ik: ‘hoe gaat het met die dude die zijn hele bezit verkocht voor bitcoin’ om mijn eigen punt te onderbouwen en de 1e hit is gewoon een artikel over hoe het gaat met de dude die ik bedoelde en dat ie toch positief blijft. Voor de geïnteresseerden: https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/3840136/man-die-al-zijn-bezit-bitcoin-stak-blijft-optimistisch-na-koersval

En nu ben ik soort van geïrriteerd omdat ik dacht een goed punt te hebben wat ik nu zelf een beetje onderuit heb gehaald. Maar goed, weet nu wel hoe het met hem gaat.

11 likes

Had net het kerstfeestje van werk en vond het een tamme party. Had meer verwacht. Zit nu lekker aangeschoten in de trein mn chocolade kadootje op te eten. Hou van dit soort onvolwassen momenten.

9 likes

Anne & Max is een ontbijt/ lunch cafe. Lijkt me niet dat zij een taart bakken coor 6 personen haha.

Ik ga morgen mega vroeg weg dus ik twijfel of ik mijn haar nu al ga wassen of morgen vroeg. Voordeel zou zijn morgen tijd besparen. Het nadeel is dat ik lekker vlogs aan het kijken in bed en moet opstaan + met semi nat haar slapen.

• Nu wassen
  • Lekker in bed blijven liggen en morgen nog eerder opstaan

0 stemmers

Ik ben Voldemort :frowning_face:

De vragen zijn wel raar. Maar ik ben 2 gluhwein verder dus alle remmen zijn los.

8 likes

Gadverdamme ben zo moe maar mijn vriend heeft het bed gewassen…maar niet gedroogd. Zit nu pas in de droger en gaat weer lekker lang duren. Ik wil gewoon slapen.

How ging het?

mijn schoonvader is dus heel racistisch en de discussies tussen ons worden steeds heftiger. Nu was hij gister bij ons en zei dat hij het ook nu expres doet om mij uit te dagen. Nu vertelde mijn vriend dus net dat zijn moeder had geappt, of hij nog even aan mij door wil geven dat mijn schoonvader ondanks zijn opmerkingen ‘het hart wel echt op de goede plek heeft zitten’. Uhm how about no.

Ik ben Dobby haha

1 like

Ik ben Dumbledore, hoe cute

2 likes

Ducktape, tapijttape of andere heavy duty dingen van de gamma

Ja zo herkenbaar, voel me echt ellendig terwijl ik weet dat t niet t einde van de wereld is. Gelukkig heb ik een goeie jobcoach die me goed helpt. Ik ben net door vriendinnen opgehaald om de stad in te gaan, hoop dat ik mn gedachten ff op 0 kan zetten.

1 like