Wat je even kwijt wilt #12

Wil ik vanmiddag de deur van mijn auto optrekken, klapte (dacht ik) mijn nagel dubbel.
Is die gewoon halverwege in mijn vel gescheurd.
En ook nog eens tot de helft, gvd wat doet dat zeer. Bloeden als een rund.
Heb mijn nagel maar kort geknipt want eraf halen is echt geen optie.

Ik heb even flink staan vloeken.

De horrorshow

Mijn pony aan het einde van de dag is denk ik wel het grappigste wat ik ooit heb gezien .

1 like

Vandaag kerstfeest vieren met mn beste vriendin.
Ik ‘haat’ kerst, ofja heb vanuit vroeger kersttrauma’s met ruzie thuis.
Maar nu dus voor het eerst met een vriendin. Gourmetten en cadeautjes, ben echt blij met haar :heart:

19 likes

Ha geniet ervan!

@Lentex Wat ontzettend fijn, veel plezier vanavond nog <3

1 like

:pensive::pensive: wat heftig zeg! Hopelijk redt hij het. sterkte iig :kissing_heart:

Hoe chill, vandaag kreeg iedereen al een brief met of je promotie hebt gekregen, salarisverhoging enz. Nu stond er op onze intranet al dat alle startsalarissen met 50 euro omhoog ging, maar ik dacht dat geldt niet voor mij want in mijn contract hadden ze afgesproken dat ik dit jaar geen verhoog kreeg omdat ik mijn salaris omhoog heb onderhandeld. Krijg ik net toch de brief met verhoging!!

14 likes

Oh verschrikkelijk ik duim heel hard voor jullie! Sterkte

Wat verschrikkelijk. Ik duim dat hij er goed uit komt. Heel veel sterkte!

moet vanavond nog naar een feestje, zo geen zin in :tired_face: het is koud, ik lig al (nog?) in bed en ik voel me niet heel fijn vandaag en er komt ook eigenlijk bijna niemand die ik ken

1 like

Wat vreselijk. Jeetje. Heel veel sterkte.

Zie op rtl boulevard dat het wk darts weer begint, zin in om te kijken!! Vind dat altijd zo leuk, vooral rond oud en nieuw. Lig altijd standaard te laat in bed deze dagen omdat ik altijd denk ahh nog ff deze wedstrijd afkijken

6 likes

Ik hoop echt zo dat het niet sneeuwt vannacht als ik naar huis fiets.

Och wat verschrikkelijk. Sterkte :four_leaf_clover:

Oh wat vreselijk :frowning: veel sterkte! Ik hoop dat alles goedkomt

Hier speciaal voor jullie

4 likes

Heel veel sterkte! :hibiscus:

Sterkte! :heart:

Godverdomme nu kan ik nooit meer slapen tot ik weet hoe Aart loopt. Maar meeten is leuk! Ik kan alleen dit jaar niet meer. George claimed me heel erg.

1 like

Hahaha ik ga echt kapot om deze vergelijking

1 like

The sinner is echt een zieke serie. Ga nu s2 kijken. Hopelijk durf ik straks nog te slapen.

4 likes