Hoe chill, vandaag kreeg iedereen al een brief met of je promotie hebt gekregen, salarisverhoging enz. Nu stond er op onze intranet al dat alle startsalarissen met 50 euro omhoog ging, maar ik dacht dat geldt niet voor mij want in mijn contract hadden ze afgesproken dat ik dit jaar geen verhoog kreeg omdat ik mijn salaris omhoog heb onderhandeld. Krijg ik net toch de brief met verhoging!!
Oh verschrikkelijk ik duim heel hard voor jullie! Sterkte
Wat verschrikkelijk. Ik duim dat hij er goed uit komt. Heel veel sterkte!
moet vanavond nog naar een feestje, zo geen zin in
het is koud, ik lig al (nog?) in bed en ik voel me niet heel fijn vandaag en er komt ook eigenlijk bijna niemand die ik ken
Wat vreselijk. Jeetje. Heel veel sterkte.
Zie op rtl boulevard dat het wk darts weer begint, zin in om te kijken!! Vind dat altijd zo leuk, vooral rond oud en nieuw. Lig altijd standaard te laat in bed deze dagen omdat ik altijd denk ahh nog ff deze wedstrijd afkijken
Ik hoop echt zo dat het niet sneeuwt vannacht als ik naar huis fiets.
Och wat verschrikkelijk. Sterkte 
Oh wat vreselijk
veel sterkte! Ik hoop dat alles goedkomt
Hier speciaal voor jullie
Heel veel sterkte! 
Sterkte! 
Godverdomme nu kan ik nooit meer slapen tot ik weet hoe Aart loopt. Maar meeten is leuk! Ik kan alleen dit jaar niet meer. George claimed me heel erg.
Hahaha ik ga echt kapot om deze vergelijking
The sinner is echt een zieke serie. Ga nu s2 kijken. Hopelijk durf ik straks nog te slapen.
Ik zit de finale van Strictly Come Dancing te kijken en nu wil ik ook leren dansen
Ik lig op de bank in mān dekbed gerold en dat is ZO lekker
Alleen heb ik nogal last van een kater en amper geslapen vannacht dus ik moet naar bed maar ik wil niet uit deze burrito komen
Terwijl mān bed 1 meter van mān bank af staat maar meh geen zin, zo lekker lig ik
@Zemraluani @anon39978576 Mag ik mee als jullie elkaar gaan meeten? Jullie reageren altijd zo lief op anderen (ok, soms is het meer tough love) en ik vind jullie beiden kapot grappig!
Haha voel me zo achterlijk.
In mijn lesnotaās stond er steeds bij behandeling dat er hokrust nodig is. Ik dacht de hele tijd⦠Wtf is ho-krust en waarom legt de prof dit niet uit??
Ik begin te googelen en zie allemaal dieren neerliggen en dacht huh??
Toen viel mijn frank dat het dus hok-rust is en niet ho-krust 
Ik zet tlc op, eerste wat ik hoor is āhij heeft op je moeders tandenborstel geplastā. Dit bevestigt echt mijn liefde voor tlc