Staan deze lampjes zo leuk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar doet dat geen pijn met eraf halen?
Dan kan ik het batterijdoosje niet mooi wegstoppen haha.
Jawel een beetje wel. 2 opties. Heel dronken worden en het eraf trekken vannacht of onder de douche losweken en dan eraf halen.
Mijn moeder heeft borstkanker gehad. Bij de operatie is haar tepel eraf gehaald omdat daar kankercellen zaten. Ze heeft nu een getatoeëerde tepel op die borst
Lol zag die hartjes niet! Zo vooruitstrevend was mijn moeder niet helaas
WEEKEND, morgen denk even naar de IKEA aka hell op aarde op zaterdag
ik ben flink aangeschoten na 2 wijntjes en heb een intens dramatische brief naar mijn ex getypt maar die ga ik niet sturen want het is 100% woordenkots heb nu al zin om dit morgen terug te lezen
Ik ben Harry. De omschrijving past totaal niet bij mij (en dat hoort natuurlijk wel zo te zijn bij dit soort quizjes) maar Harry is cool so I’ll deal with it.
Ja heel apart opzich wel grappig als je dan voor het eerst je bh uitdoet bij een man
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Ik heb al een aantal dagen jeuk tussen mijn tenen. Zo naar.
Pfff ik heb al een tijdje geen dagdiensten gehad en morgen is het weer zover. Normaal kan ik altijd wel redelijk op tijd slapen, maar ik lig nu al uren wakker en de wekker gaat over vijf uur
Gelukkig ben ik er nu achter dat ik Albus Dumbledore ben, helpen die fenikstranen eigenlijk ook tegen wallen?
Er is een oudere man op werk en ik krijg zooo geen hoogte van hem. Ik heb de hele tijd het idee dat hij met me flirt en ik doe daarin leuk mee en net vroeg hij of we samen naar het station konden reizen. En het is vooral de manier waarop hij vragen steld en antwoord, maar volgens mij is hij gewoon zo, want hij vertelde over zijn kerverse vriendin. Er is een raar soort spanninh en ik vraag me af of hij dat met andere ook heeft.
En een oud stel luisterde naar ons gesprek en toen moest ze lachen, dus ik keek naar haar en toen schrok ze en zei ze snel sorry, haha super schattig, want het is natuurlijk leuk om andere af te luisteren
En verder was het uitje echt LEUK en het klikte ook echt goed met een aantal meiden van collega’s en er kwam zelf een partner naar me toe omdat ze nu naast mij wilde zitten. En in de eindejaars speech zei de baas dat ik het erg goed deed
Oh en er is een nieuwe jongen en qua uiterlijk is hij wel leuk, maar ik heb niet met hem gepraat en dat was een gemiste kans want ik zie er normaal nooit zo goed uit als nu hahaha
Ik heb echt een ziekelijke vreetkick.
Sorry voor de dubbelpost, maar ik zit me hier gewoon een beetje zorgen te maken om mijn vriend, die eigenlijk nooit in 7 sloten tegelijk loopt, maar nu al ruim een uur niet reageert op appjes en belletjes (heb m nog maar 2 keer gebeld want ik snap dat een uur niet heel lang is). Hij is op een uur treinen verderop bij een kerstdiner van z’n werk, en had me vanmiddag gezegd dat hij even zou appen als hij in de trein terug zat. Heb de reisplanner al gecheckt en er is op dit late uur niet echt meer een fatsoenlijke terugreis mogelijkheid, behalve met een ns bus die volgens de planner al vertrokken zou moeten zijn, of een trein om kwart over 4 's nachts die er 3 uur over doet (dus 3 keer zo lang als normaal en dus om 7:15 morgenochtend aankomt). Word hier een beetje gestresst van, of vinden jullie dat ik me onterecht zorgen maak?
Weet niet of het terecht is, maar zou zelf ook helemaal gek worden! Meestal is er bij mijn vriend ook een logische verklaring voor het niet reageren in zulke situaties dus hoop nu ook!
Nou ineens belde hij, schijnbaar is het normaal gesproken geen probleem om rond dit tijdstip die treinreis te maken (wat hij eigenlijk nooit doet dus geen idee hoe hij daarbij komt) maar hij zag nu inderdaad ook dat er geen reismogelijkheden zijn. Hij gaat nu proberen om bij een vriend te slapen, maar ik hoorde al meteen aan zijn stem dat hij genoeg gedronken heeft, wat ook wel logisch is met een kerstdiner, maar vet irritant wel als ik me zorgen maak en hij met zo’n bezopen flierefluiter stem praat. Hij is terecht iig en heb m op het hart gedrukt dat hij me op de hoogte moet houden. Ik heb ook al 2 glazen wijn gedronken hier thuis dus mag niet meer rijden om hem op te halen (en zou dat ook niet goed kunnen voel ik al meteen aan mezelf). Lekker dit
@Matilda lief van je, thanks. Gelukkig weet ik dus inmiddels hoe en wat. Hopelijk kan hij bij iemand slapen en anders weet ik het ook even niet
Ooooo fijn dat er niks ergs is en dat je nu weet waar ie is, maar jammer dat je nu al best hebt zitten stressen hierom. Ben zelf ook altijd wel over-protective en kan mezelf echt zitten opvreten en mijn vriend denkt dan weer niet genoeg na over dingen. Hopelijk kan ie ergens slapen en anders wordt het een barre nacht en tocht terug (karma? Hahaha) kan jij in ieder geval lekker slapen!