Wat je even kwijt wilt #12

Ik zit de finale van Strictly Come Dancing te kijken en nu wil ik ook leren dansen

Ik lig op de bank in m’n dekbed gerold en dat is ZO lekker
Alleen heb ik nogal last van een kater en amper geslapen vannacht dus ik moet naar bed maar ik wil niet uit deze burrito komen
Terwijl m’n bed 1 meter van m’n bank af staat maar meh geen zin, zo lekker lig ik

3 likes

@Zemraluani @anon39978576 Mag ik mee als jullie elkaar gaan meeten? Jullie reageren altijd zo lief op anderen (ok, soms is het meer tough love) en ik vind jullie beiden kapot grappig!

3 likes

Haha voel me zo achterlijk.
In mijn lesnota’s stond er steeds bij behandeling dat er hokrust nodig is. Ik dacht de hele tijd… Wtf is ho-krust en waarom legt de prof dit niet uit??
Ik begin te googelen en zie allemaal dieren neerliggen en dacht huh??
Toen viel mijn frank dat het dus hok-rust is en niet ho-krust :thumbsup:

16 likes

Ik zet tlc op, eerste wat ik hoor is ā€œhij heeft op je moeders tandenborstel geplastā€. Dit bevestigt echt mijn liefde voor tlc :heart:

5 likes

Is er voetbal vanavond? Er zitten kerels te brullen hier in de buurt…

Ik verlang zo naar mijn bed, nog een uurtje en dan lig ik erin.

1 like

Ik ben te moe om een film te kijken, heb ik gezegd tegen mn moeder en ben halverwege naar boven vertrokken om te forummen :see_no_evil:

2 likes

Mijn sociale voorraad in mijn hoofd (daar is vast een betere term voor) is helemaal op. Ik wil morgen eigenlijk gewoon met rust worden gelaten

2 likes

Ik moet de hond nog uitlaten maar het is zo koud en het waait zoooo hardā˜¹ļø

Ik heb in de middag geslapen en nu ben ik niet moe genoeg om te slapen :sweat_smile:

1 like

Alleen als jij dan zo loopt als Pino.

Je keek terug naar fotos van 2019. Hoe willen wij meeten als jij in een ander jaar leeft

5 likes

Ben net terug van het kijken naar een voetbalwedstrijd, ben gewoon bijna bevroren.
Man wat was het koud, haha (wat had ik anders verwacht?)
Gelukkig wel gewonnen! :smile:

Het sneeuwt :snowman_with_snow:

2 likes

Jaaaa hier ook! Ziet ee zo leuk uit :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Als morgenvroeg alles maar weg is ben ik helemaal blij hahah

1 like

nou dan is het dus precies in balans :stuck_out_tongue:

Maar jammer van het eenzame deel :frowning:

Ik kwam hier eigenlijk om te klagen dat ik nog niet thuis ben en zooooooo nodig moet plassen au

Maar wil tegen @Broodrooster zeggen shiiiit wat verschrikkelijk :frowning: heel veel sterkte en duim met al m’n duimen en fingers crossed dat het goed afloopt wat een nachtmerrie :frowning: :frowning: :frowning:

2 likes

Het sneeeeuwt

1 like

Ja echt te bizar, zelfs voor een kerstfilm hahaha

1 like

Ik moest net door de sneeuw/ijzelstorm naar huis rijden, blijft toch zenuwslopend. Blij dat de auto en ik ongedeerd thuis zijn gekomen.

5 likes