Wauw de sneeuw!
Ugh, mijn browser bleef hangen. Ik wilde op een topic klikken, maar toen scrollde de pagina ineens toch verder en klikte ik op āalle bladwijzers verwijderenā. En nu zijn ze weg. En ik weet niet meer wat ik opgeslagen had haha.
Ik ben speciaal mijn bed uitgegaan om naar buiten te kijken. En het sneeuwt!
Oke heel zachtjes maar sneeuw is sneeuw. 
(Ps. Ik vind dit alleen leuk omdat ik in principe pas maandagochtend weer de deur uit hoef haha)
Omg dat is echt wel meer dan hier ligt! Hier blijft vooralsnog alleen maar een heeel dun laagje op het gras enzo liggen, nog niet op de weg
Hier verdwijnt het langzaam door de regen, dag sneeuw
.
Weet hier iemand of je een ongeopende fles sterke drank van de Gall en Gall in de AH kan terugbrengen met bon? Staat er niet specifiek op en ik heb nog nooit iets terug gebracht naar een supermarkt. Ik heb een verkeerde fles gekocht en ga dit ook niet zelf opdrinken.
Ik ben alweer helemaal klaar met die kou. Morgen weer de hele dag buiten werken 
Bedoel je terugbrengen naar een Gall winkel die bij een ah zit? Want terugbrengen bij de servicebalie van AH kan niet, terugbrengen in een Gall en Gall winkel wel
Ik vind het stom dat er hier nog geen sneeuw ligt en dat het straks vast gaat sneeuwen als ik slaap en dat is dan een paar uur later vast weer verdwenen.
Kan niet slapen. Druk in mān hoofd
dus net maar eten gemaakt, probeer het zo maar weer
Ik haat sneeuw.
Ik moet zo al een flink stuk door de sneeuw fietsen
rijden ook nog geen bussen om dit tijdstip
Ik heb precies hetzelfdeš
Oooh ik ben zo benieuwd of er sneeuw ligt, maar wil niet uit bed. Hoop dat het allemaal verdwenen is
Toen ik net mijn rijbewijs had (+10 jaar geleden) ben ik ook door een flinke sneeuwstorm gereden. Toen in de slip geraakt maar gelukkig niets geraakt en auto onder controle gekregen. Ik dus trots. Daarna nooit meer gereden in de sneeuw en nu ben ik dus stiekem best wel bangā¦ik heb ook maar een licht blokkendoosje met dunne bandjes als auto. misschien mezelf maar even dwingen te gaan rijden straks.
Ik zou vandaag naar Amsterdam gaan, maar heb nog geen winterbanden onder de auto dus durf niet te rijden 
OV geen optie? 
Ja, dat zou wel kunnen! Ik overleg even met diegene met wie ik ga.
Baal gewoon dat mān vader vorige maand de winterbanden zou doen toen hij thuis was en er āgeen tijdā voor had.
Er ligt amper sneeuw en het meeste smelt al weg. Toen ik vanmorgen buiten was, was het ook nergens echt glad.
Zulke dingen hebben altijd pas prioriteit als het⦠te laat is. En anders inderdaad wat uitstellen zoals @Sax zegt, het smelt snel genoeg!