Oh super! Ik ga het dan vanmiddag gewoon proberen. Dank je wel!
Dan kunnen wij elkaar de hand geven🤢
Ik hou echt zo van sneeuw 
Je kan zonder winterbanden ook prima rijden want er ligt niet zoveel. En op wegen waar veel wordt gereden is er gestrooid.
Ik had dat dus ook! Maar dat jaar viel er lekker veel sneeuw. Het bleef ook liggen en vroor aan, dus extra “gevaarlijk”. Ik vergeet nooit meer dat mijn instructeur op mijn leskaart (die had je vroeger
) schreef “prima rit in de sneeuw”. En als ik nu door de sneeuw moet, dan denk ik aan die woorden en weet ik dat ik het kan.
Thanks iedereen, was twee zit erin en nu ga ik de keuken aanpakken👌🏻
Je kunt insta niet openen zonder het weerbericht 10x te zien. Het heeft gesneeuwd 
Wow wat afschuwelijk…heel veel sterkte.
ik moet altijd zo lachen om sneeuw in nederland. ik woon in een land waar er 5 maanden per jaar sneeuw ligt en niemand doet er hier moeilijk over en dan drie vlokjes in NL en er wordt al zowat een crisis situatie uitgeroepen
als je gewoon rustig rijdt en zachtjes remt kan er eigenlijk niks gebeuren
Ja, in dat aparte Gall en Gall gedeelte! Maar dat kan dus wel? Ik ga het sowieso proberen, denk ik 
Iemand een idee voor een film die ik morgen kan afspelen tijdens de lessen? Doelgroep: jongens en meisjes van 16/17 jaar. Ik heb 1 uur dus liefst eentje van Netflix die ze thuis af kunnen kijken.
Mag kerstig zijn, hoeft niet.
Ik heb echt geeeen idee.
Mijn vriend heeft weer migraine, helaas altijd als we iets leuks gaan doen wat al heel lang op de planning staat.
De oudere generaties smart watches van Fossil zijn best goed en een stuk goedkoper (rond de 150 euro).
Ik ben zo boos
Ik ben in behandeling geweest bij een ggz instelling bij mij in de buurt. Daar werken dan uiteraard ook 1 a 2 mensen die ik ken van vroeger.
Gisteravond was mijn moeder op een feestje en werd ze aangesproken door de moeder van een van die mensen die in die ggz instelling werkte dat haar dochter mij een paar keer had gezien daar maar niet wist of ik bezoeker of patiënt was??
Dit kun je toch niet maken? Mijn ouders zijn van alles op de hoogte maar toch. Ga dadelijk een lekkere boze mail sturen
Ik kom pas uit bed als die pleuris sneeuw weg is.
Tuurlijk kan dat! Heb je de bon nog of heb je gepind? (Zodat je kan laten zien dat je t daar hebt gekocht). Dan heb je sowieso 14 dagen bedenktijd. Als de fles ongeopend is kan je het dan dus nog ruilen 
Overgebleven pannenkoeken van gisteren nu als ontbijt 
HUH. Dit meen je niet?! Heel goed dat je een mail gaat sturen of wellicht een klacht gaat indienen want echt bizar.
Misschien een mooie portemonnee? Daar was mijn vriend twee jaar terug erg blij mee!
En logisch dat je boos bent, echt een flinke klacht indienen hoor. Hoe halen ze het in hun hoofd.