Wat je even kwijt wilt #12

Omdat het ook fucking spannend is!!!

Succes!! Hoop dat het allemaal lukt:)

1 like

Invite the committee to review/discuss/debate my plans of exchange views regarding my plans.

Exchange thoughts is geen gebruikelijke uitdrukking in het Engels, maar een vertaling van gedachten uitwisselen.

Ik moest vandaag werken met een collega die er niet vaak is en ik heb gewoon een paar keer de slappe lach gehad, was echt zo gezellig. En de tijd gaat echt 100x sneller met leuke collega’s!

@monkeyslut awh wat rot :frowning: zo’n naar gevoel is dat. Inmiddels al wat gehoord? Ik hoop voor je dat het allemaal positief uitpakt!

2 likes

Ik vier sinterklaas met mijn vriendinnen met lootjes. Nu heb ik voor mijn lootje een puzzel gemaakt met raadseltjes over dingen die wij samen hebben gedaan en dan komt er uit waar ze het cadeau kan vinden. Ik hoop dat ze het leuk vind

7 likes

Dit klinkt mega leuk, vindt ze vast!

1 like

Oh dit lijkt me zo moeilijk. Ik denk dat je het beste niet te direct kan zijn.

Een tijd geleden ontmoette ik een date van een vriendin op een festival en ik vond dat meisje ook niks. Ze kwam heel onvriendelijk over. Nu heeft ze een vriendin en ben heel benieuwd, maar denk wel dat dit een leuke meid zal zijn

1 like

Wachten in een ziekenhuis wachtkamer…

Weet iemand hoe het met @Madrid is? Ik maak me wel een beetje zorgen eigenlijk…
@ladygodiva Jij hebt buiten het forum ook contact met haar toch, is ze ok?

3 likes

:sparkling_heart::four_leaf_clover::four_leaf_clover:

1 like

Eerst zat Marbella hier toch ook? Dacht er nog wel te gaan zien hier.

Moest net aan je denken! :four_leaf_clover:

1 like

Huh er zitten allemaal fruitvliegjes in de kamer van de wc (die echt maar 1 x 1 is). Bizar!? Ik zie ook niet van waar ze komen

Tijdens lesgeven vandaag liep ik door het voetbalveld heen en kreeg ik keihard die voetbal tegen m’n reet aan. Leerlingen lachen natuurlijk. Degene die schoot krijgt onvoldoende :smirk: -het was gelukkig niet expres-

6 likes

Ik volg nu een cursus voor mijn werk waarvoor ik een portfolio moet schrijven en word helemaal blij van het feit dat ik nu een document van opmaak kan voorzien, ben nu al 10 minuten bezig met het uitzoeken van een lettertype en voel me echt een sukkel.
Waarschijnlijk vind ik dit tegen de deadline aan helemaal niet meer leuk, dus ik geniet er nog even extra van

1 like

Nooo ik krijg net per post een Tony Chocolonely reep van mijn werk en ik kreeg een witte chocoladeletter net bij de AH gratis. Super lief en lekker uiteraard. Zaterdag ga ik een dikke vette cheesecake maken die ik sowieso wil eten. Pffff ik kan wel blijven sporten

6 likes

Wat lief van je werk en de AH! Je hoeft ze niet in een keer op te eten toch. Moeilijk, I know, maar van af en toe een stukje chocolade tussendoor wordt je echt niet dik :slight_smile: Wat ik ook wel eens doe is het op tafel leggen als er vrienden zijn, dan neem ik zelf een (paar) klein(e) stukje(s) en eten zij de rest. Dan kom ik ook neit in de verleiding om het in z’n geheel op te schranzen haha!

2 likes

Ja pfff. Het is gelukt! Nu is het nog even de vraag of het goed is maar het is even uit mijn handen.

Nu kan ik niet meer nadenken joh.

2 likes

Blijkbaar moet ik @Evi-lena op negeer zetten dus dan doe ik dat maar ipv dat iedereen boos wordt, want idd het ligt aan mij dat ik getriggerd word. Daar heeft de rest vd wereld niet zoveel mee te maken. Excuus.

1 like

Ja ik vind dit flauw

1 like

Ahh, zielig…