Wat je even kwijt wilt #12

Oja oeps ik was al aan het zoeken en kon het niet vinden :sweat_smile: maar ik probeer er niet meer op in te gaan. Sorry iedereen ā€˜for the drama’, ik probeer m’n leven te beteren!

3 likes

Wat is er met die Gamma actie en die gigantische doos? Sinds wanneer moet je je schamen om met een kerstboom over straat te gaan? Mis ik iets?

Ik was gister bij mijn moeder en toen ik mijn kat zag schrok ik heel erg want hij zag er heel slecht uit. Heb toen mijn moeder aangedrongen de dierenarts te bellen maar naar mijn mening zei ze helemaal niet goed wat er aan de hand was, en ze kon pas vrijdag een afspraak maken. Gelukkig heeft mijn gedram wel soort van geholpen want ze is uiteindelijk toch vandaag gegaan maar hij blijkt een tumor te hebben en moet ingeslapen worden, ben echt verdrietig… :frown:

1 like

Mijn elektrische kachel is dood aan het gaan en nu zit ik met 13 graden in mijn kamer. Omg laat mijn huisje snel klaar zijn haha. Warmte. :heart: Niet meer doodvriezen in de winter als ik uit de douche kom. :heart:

Aw arm beestje!

Nee een echte elektrische kachel mag niet want vreet teveel stroom, daarom zijn alle cv’s hier ook uit of eraf gesloopt (ik woon gekraakt op dit moment). Ik heb een petroleum kachel, heel modern en veilig ding en zou nog wel een tijdje moeten werken maar hij valt bij steeds lagere temperatuur uit. :tired_face:

Wat een rotnieuws zeg :pensive:
Heel veel sterkte :heart:

Ah wat verschrikkelijk :frowning: Is er wel nog tijd om afscheid te nemen? Veel sterkte

Kutttttt merkte net dat mn portemonnee niet meer in mn tas zat. Weet dat ik hem er gister uit heb gehaald op werk, geen idee of ik hem er weer in heb gedaan. Denk dat ie daar gewoon ligt maar dit maakt me zooo onrustig… Er is niemand meer in het gebouw/ik kan niet terug want heb geen sleutel. Dus moet wachten tot morgenvroeg maar pff.

Voordeel: ik kon geen pizza halen want geen geld, dus zit nu gezond te eten.

1 like

Haha heb net gegeten! Had nog een restje in de koelkast gelukkig.

Maar bleh wil mn portemmonnee terug.

1 like

@Mhysa @SpeedOfSound @fysicus @Kokosnoot bedankt voor jullie reacties!

Hij wordt waarschijnlijk pas woensdag ingeslapen dus ik ga misschien dan wel mee… Had er wel al rekening mee gehouden gister toen ik wegging :frown:

1 like

Wat lief! <3

1 like

@Tapir Sterkte! De kat van mijn ouders is inmiddels al 18, dus telkens als ik daar ben knuffel ik dat beestje extra veel :frown:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van …, geniet van jullie gezinnetje (dit zet ik er vooral in als het de eerste is, en nu dus voor het eerst een gezin gevormd wordt) en heel veel gelijk samen!

dit is mijn bijna standaard stukje

2 likes

Dat had ik dus ook altijd! Maar gister was ik zo moe dat ik gewoon in bed ging liggen en in slaap viel. Gewoon een keer proberen dus!!

Hahahah ja ik zag dit ook. Wat slecht zeg. En daarvoor op Editie NL was iemand die als titel ā€œboevenspotterā€ kreeg. Sjoooongejonge jongens.

1 like

Hoezo is er iets over Aambeien bij Boulevard?
Hoe wordt je aambeien expert? Hoe vind je een aambeien expert? Waarom is de anus een diva?

Je kan me niet met al deze vragen achterlaten peach

10 likes

Pfoe echt een shit dag gehad en de hele dag alleen maar onderweg geweest. Laat thuis en dan weten dat ik ga slapen en dan meteen weer moet werken. Bah. En ik kan niet meer typen want ben helemaal gaar. Maar bijna weekend !!!

1 like

Naja heb het met een half oog gekeken. Maar een of andere vrouw genaamd Adler heeft dus een boek geschreven over allerlei lichamelijke ongemakken van de mens. Dus ook puisten en dergelijke. En ja mensen kregen dan vaak klachten bij de anus. Dus haar expertise gaat zelfs verder dan de anale ongemakken.

1 like

Jaren geleden werd ik altijd misselijk als ik spuug van m’n katten op moest ruimen. Probeerde dan mezelf eerst af te leiden met wat tv en dan langzaam moed verzamelen om het op te ruimen. Zet ik de tv aan, was het de herhaling van dat RTL programma waarin mensen naar de huisarts gaan. Kijk ik echt VOL een stel aambeien in, gaaadver trauma 4 life. Kon het daarna wel een stuk makkelijker opruimen :’)

4 likes