Ik word zo verdrietig van dat gefocus op het uiterlijk. Ik weet dat ik te zwaar ben en overgewicht heb en mensen kunnen het niet laten hen ermee te moeien. Ik werk in een residentie voor oudere mensen en 1 vrouw (die ook nogal vergeetachtig is) kan het niet laten te benadrukken dat ik te zwaar ben en moet afvallen voordat ik een vriend kan vinden. Doet zoveel pijn en haar erop aanspreken zal niet helpen.
Toen ik wat was afgevallen, moest iedereen ook benadrukken hoe goed ik eruit zie en vragen hoeveel kg ik kwijt was.
Ik ben nu weer aangekomen en ik.voel me echt niks waard en super lelijk. En dan kan je nog zeggen dat mijn zelfliefde niet goed zit maar het helpt echt niet als iedereen constant die druk op uiterlijk bij mij legt.
Ik ben 24/7 bezig met hoe dik ik eruit zie en struggle dagelijks met eten en ik zie ook in de spiegel hoe ik eruit zie.
Het helpt echt niet als mensen daar dan ook constant commentaar op hebben. Vooral oudere mensen hebben precies geen sociale rem meer en kan ik dus niet vragen of ze geen commentaar willen geven want ze voelen dat gewoon meestal niet aan.
Ik voel me echt zo kut momenteel omdat die ene vrouw me weer te zwaar heeft genoemd. Ik haat dat eeuwige gevecht met gewicht en eten.