Wat je even kwijt wilt #12

En ik heb in paniek uitgelogd dus de pret is voorbij maar bedankt voor alle suggesties, ik heb ook nog een lijst gevonden die ‘geile glijers’ heet met een foto van hem z’n scharrel bah

29 likes

Ik ga denk ik een awesome weekend tegemoet :sunglasses:

4 likes

Beetje!

1 like

Ik was laatst bij de dierenarts met de kat en ze zat allemaal complimenten te geven dat hij zo mooi is (dus ik dacht yes I know, ga door ga door) en toen kwam er een collega van haar binnen en die zei “oh wat een grappig katje! Heeft echt een ander koppie als normaal” dus ik zeg HOEZO?! “Ja z’n oogjes staan ver uit elkaar, echt een grappig gezicht”

Ik dacht echt hallo wat zeg jij nou over mijn kind, hou je mond ja met je graftakken kop.
image

44 likes

Een paar? Oempa loempa’s zouden jaloers zijn man.

3 likes

Zonde, je had zoveel moois aan die geile glijers-playlist kunnen toevoegen!

12 likes

Ja en ook gereageerd en we praten nu over koetjes en kalfjes, maar voel me meteen alsof ik m’n vriend bedrieg dus kap het snel weer af.

Ik ben gisteren naar The Grinch geweest en hij was zo leuk en dit was mijn favo

11 likes

Ik was als kind een keer op visite bij kennissen van m’n ouders, die ik zelf verder niet goed kende. De vrouw liet een schaal soesjes rondgaan, en daarna werd die schaal op tafel gezet. Ik pakte op een gegeven moment nog een soesje, en toen kreeg ik van die vrouw op m’n kop dat ieder er drie mocht en dat ze zo de schaal wel weer rond zou laten gaan en dat ik niet zomaar mocht pakken.

Ik kan hier nu later nog verbaasd om zijn.

17 likes

En van de beveiligers op m’n werk flirt echt heel erg met me. Vanavond vroeg hij m’n nummer. Niet gegeven, daar ben ik veel te cool voor. Maar ik denk dat ook meteen: ja straks gebeurt er iets en dan is het forever awkward op werk… dus hij wacht nog maar even.

2 likes

Eindelijk weer een nacht soort van doorgeslapen! Alsnog vroeg wakker maar hopelijk blijft het zo

Ik zit op het vliegveld. Over 9 uur lekker zwartblakeren een week (is slecht, ik weet en ik smeer me heus wel in)

7 likes

Klinkt heeeerlijk, goede reis en veel plezier!

1 like

Ja ik werk in een crematorium, ben geen uitvaartverzorger maar wel weet hoe alles in zijn werk gaat. Wal wil je weten?

Haha nee!! Ben gewoon gek op appels en heb een zak gekocht

@Dazed is het gelukt met je haar?

O en ik ben een boek aan het corrigeren waar een vliegend tapijt in voorkomt dat @Kamerbreed heet. ^^ Nu moet ik steeds aan jou denken.

2 likes

In januari ga ik een nieuw contract tekenen. Een contract voor onbepaalde tijd. Nu werk ik 2 jaar voor deze organisatie. Dit is eigenlijk mijn eerste ‘grote’ mensen baan. Maar nu moet/kan ik gaan onderhandelen om loonsverhoging. Maar ik vind dat best wel spannend want nog nooit gedaan haha. Hoe begin je daarover? En wat ik dan ‘normaal’ om te vragen 1 of 2 treden hoger? Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? In een pb mag ook!

Ik moet er nog mee verder vandaag! Had gisteravond niet genoeg tijd om alles te doen, dus ben nu nog mintgroen :sweat_smile:

1 like

Ik ga vandaag studeren en de kerstboom opzetten!

7 likes

Sorry dit is misschien nogal zwartgallig maar ik moest grinniken om deze twee posts onder elkaar :rofl:

22 likes