Omg ik ging googelen en schrok me helemaal kapot. Terwijl ik hem misschien een paar keer in GTST heb gezien maar een heel raar idee.
Jeetje zeg, arme Philip!
Ik volg ook een aantal musicalacteurs op insta en hij speelde ook in musicals en als je dat dan ziet met foto’s enzo erbij dan is dat inderdaad heel onwerkelijk. Pff kan zomaar, bij ons allemaal
Mijn ex heeft dat eens gedaan nadat ie rode peper had gesneden. Aan mijn kruis. Niet. Oké. Ik dacht dat ik dood ging.
daarom is ie nu m’n ex
Nee geintje.
Vandaag lekker Sinterklaas vieren met mijn familie. We hebben lootjes getrokken en doen daarna een cadeauspel. Ik ben zo benieuwd wat iedereen ervan heeft gemaakt. Vooral de gedichten altijd leuk.
Was gewoon een stomme ruzie, uiteindelijk in de middag weer goed gemaakt. De kerstboom staat en het hele huis is gedecoreerd!
Aah ik doe een vrijwilligersproject, en heb vanmiddag een activiteit. Heel leuk allemaal, maar ij ben super moe en lig nu heerlijk op de bank en wil niet naar buiten want het regent. Even geen zin om leuk en sociaal te gaan doen. Nja laten we maar gewoon het beste ervan maken.
hopelijk helpt koffie
@ParisDarling ah thanks voor de tips! Heb wel zin om te puzzelen ja… dus ga zo even naar de Action denk ik.
Ik heb een nieuwe stofzuiger en hij zuigt zo lekker hard, weet niet wat me overkomt
En ik heb net voor maar 25 euro online mega veel huishoudartikelen besteld zoals Robijn <3 wasmiddel en wasverzachter, 1000 rollen toiletpapier, WC-reiniger en afwasmiddel, ben helemaal content nu op deze druilerige zondag
Ik lig nog steeds in bed
Ik heb hetzelfde plan, welke snack heb jij? Ik kon de banoffeepie uit de diepvries niet laten liggen
Waar?
Ik heb zin in een date maar ik krijg geen matches meer op tinder en mijn enige leuke match reageert niet meer helaas
Huishoudplein!
Ik ook haha, nouja ik zit inmiddels in bed. Enige vooruitgang.
Ik vind die H&M kerstreclame zo fucking raar
Joepie ik ga zo naar de film met mn huisgenootje.
Omg wat leuk!! Ik ga hetzelfde doen. En pasta met kaas maken
Ik heb zo’n leuk weekend gehad! Sinterklaas gevierd en veel te veel gekregen. Naar de stad geweest met @Alpacamybags, jammer genoeg draaide de DJ geen Nelly.
Ik heb iig genoeg Sinterklaas- en Kerstchocolade voor de komende 3 maanden en dan zo nog even de left overs van gisteren opeten waar zelfs het trappenhuis naar stinkt
Superchill!
Ik moet een sinterklaasgedicht maken en ik vind het echt suf. Ik kan ook helemaal niet zo goed dichten. Iemand nog tips voor handige sites oid?