Sowieso zijn alle geribbelde chips beter dan nonribbel
Er stond een vet lange rij voor de kassa bij de bioscoop dus nu hebben we chips, kaas, gevulde pepertjes en olijven gehaald en ik drink wijn en nu kijken we thuis film. Mega chill.
Jongens de stad is leeg. 3 volle tassen.
Wie wil een shoplog??
Ja!! Ik!!
Jaaaa
Hahaha oké. Hij komt eraan. In het andere topic!
Ben alleen zoooo dom. Heb een lippenstift gekocht. Kei mooie kleur. Kom ik thuis, zie ik dat ik die gewoon al heb
Geef m wel cadeau aan een vriendin hahah
Dit weekend in Den Helder bij Robuust en Dat Gino geweest. Ik voelde me onderdeel van het forum
Gourmetten met de schoonfam, praise the lord.
Je smaak is iig consistent
Ik eet voor het eerst âde vergeten groentesoepâ en het is echt heerlijk!
Ik haat sinterklaas. En sinterklaas gedichten.
Waarom ik het toch elk jaar vier? Voor de choco kruidnoten <3
Je hoeft het toch niet te vieren voor de chocoladekruidnoten? Ik koop ze ook gewoon en vier geen Sinterklaas dit jaar.
Ik mag ze van mezelf alleen op de avond dat we sinterklaas vieren. Anders eet ik ze vanaf augustus elke dag.
Albelli!
Doe ik zelf altijd
Mijn Spotify doet heel vaak stom, alsof er geen verbinding is, en nu kan ik ALLEEN MAAR naar Spanish Sahara van Foals luisteren omdat dat het enige nummer is dat ik blijkbaar (per ongeluk) ooit heb gedownload.
Waar ga je nou weer naartoe
Ik woon sinds deze week alleen en voel me echt even een goede huisvrouw. Vandaag gepoetst, gestofzuigd, gekookt, alles afgewassen en de prullenbakzakken allemaal vervangen. En nog een hele avond voor me .
Herkenbaar, dat geeft enorme genoegdoening!
Daar is het weekend voor.
Ik zit nu nog in pyjama. Ga zo douchen en trek weer een schone pyjama aan, haha. Pyjamadag all the way.