Wat je even kwijt wilt #12

Ja hè!

1 like

Lekker snel zijn we ook nu :two_hearts:

7 likes

Waar haal ik betaalbare leuke kerstballen/deco tegenwoordig? Schrik me dood bij de Intratuin

1 like

AH:

Maar als je dit te heftig vindt hebben ze bij de kruidvat ook “gewone” ballen en slingers enzo

2 likes

Vandaag vieren we Sinterklaas bij mijn ouders en mijn Verse Vriend (vandaag is het officieel 3 weken aan) gaat mee.

Ik ga echt bijna dood, zoveel zin heb ik er in!

19 likes

Nou ja zeg, wat een heftige reacties! Fijn dat 1 collega normaal doet, hopelijk trekt de rest gauw bij en heb je nog een leuk afscheid over een paar weken

Ze komt uit zijn stad! En ze denkt dus dat het het neefje is van haar vroegere liefde en nu zijn ze in de family app(internationaal) aan het discussiëren, want iedereen heeft een idee wie het is, haha

Zijn moeder heet in ieder geval Angela, haha (denkt ze)

3 likes

Tip! Voor jezelf of als cadeau: https://nl.readly.com

No spon, maar ik vind het zo leuk. Is een internationale tijdschriftenapp. Vol leuke magazines van BBC goodfood tot Vogue tot Elle, Time, History, National Geographic echt van alles (zowel Nederlands als Engels). Je kan net als Netflix een account delen en kost 9,99, maar ze hebben nu een aanbieding dat je de eerste 3 maanden maar 99 cent betaalt.

Wacht hier al zo lang op. Op die link kan je ook browsen naar magazines volgens mij.

8 likes

Shit goed dat je het zegt, ik moet nog steeds kaartjes kopen! Ga ik zo doen. En superleuk dat je gaat!

1 like

Hahahahaha Omg jongens. Ik had Wordfeud geïnstalleerd omdat ik me verveelde. Random tegenstanders geïnstalleerd en nu gaat 1 me succes wensen. Dus ik zeg “jij ook”. Krijg ik nu “thanks handsome”.

Ik wist niet dat Wordfeud het nieuwe tinder was?!?!

7 likes

Ik reageerde niet en nu krijg ik de vraag of ik aan “paydates” doe?!?! Ehh wat???

Haha jezus zeg, dat gaat wel ver. Mocht je een potje willen doen zonder ongepast commentaar mag je je gebruikersnaam sturen dan voeg ik je toe :wink:

Omg het wordt steeds erger.

Lang getwijfeld hier weer mee te doen na EGF, maar miste de gezelligheid toch wel!
Zo wennen een nieuw forum maar heel grappig dat de ‘bekende namen’ van EGF hier ook gewoon zitten!

18 likes

Ok ik dacht dat mijn dikke pens in bikini en resting bitch face genoeg waren om niet aangesproken te worden door bijv hotelpersoneel: helaas. Leave me aloooooooone

1 like

Heerlijk uitgeslapen, even douchen, klaarmaken en daarna met een vriendin naar de stad, lunchen en shoppen :slight_smile:

7 likes

Ik slaap altijd zo slecht na een nacht wijn. Nu ben ik moe, lichtelijke kater en ik ga zo de stad in om te lunchen met vriendinnen. Hopelijk kiep ik niet om ;p

Ik las dus echt iets anders. :face_with_hand_over_mouth:

Zonnebril? Boek voor je neus? Ogen dicht? Oortjes in? Do not disturb-kaartje om je nek?

5 likes

Ik dacht dat bijna iedereen uit zijn stad wel weet wie het is, maar dat niemand dat bekend maakt.

Ja, ik dacht dus dat hij nog steeds anoniem was, maar dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn :stuck_out_tongue:
Zo bijzonder is het dus ook niet:p

1 like