Knuffel! <3 wat is er aan de hand?
Oeh thanks (was niet voor mij, maar zou ik wel kunnen gebruiken)
@ellegirltalk of douchen/in bad.
Ik heb mijn avatar aangepast en ga mijn forum naam er naar laten veranderen. Vind het spannend haha
@ellegirltalk Lijkt me echt rot om met zulke aanhang te moeten dealen. Wat vindt je vader ervan? Of je zus?
Zou op zo’n moment ook zoiets hebben van laat maar, maar misschien krijg je daar spijt van als het eenmaal kerst is.
WilderMind
Misschien een bundel met korte verhalen? Of wat meer literaire boeken? Of verhalende non-fictie zoals van Joris Luyendijk (wat @Rozevarken al zei) of Jelle Brandt Corstius?
Je kan het ook even in 't Algemene Boekentopic vragen, daar komen vast wel tips uit.
Een collega heeft een burn-out en is dus al een tijd thuis en andere collega’s noemen haar dan een aansteller en “hoe kan zíj nou een burn-out hebben?” hoor ik echt elke dag. Wtf. Kan daar zó boos om worden. Een paar maanden geleden had ik ook zoiets gedacht hoor, maar nu ik het van dichtbij meemaak zie je pas hoeveel onbegrip er voor is.
@ellegirltalk hoop dat dit je niet nog meer gaat irriteren. Maar het is toch best een leuk idee? of gaat het je puur om de manier waarop het gebracht word
Goede naamkeuze
Ik gok dat deze week mijn nagel eraf gaat. Ik vind het een heel naar idee.
Ah pff ik snap je frustratie, vind het sowieso echt dom als alle feestdagen met familie alleen maar om de kleine kinderen moeten draaien, kerst gaat om familie, neem die kinderen en hun moeders mee naar je vader als “thuishonk” en neem desnoods meer speelgoed voor ze mee en zorg dat ze zich gedragen.* Dierentuin kan elke andere dag, kerst met de rest van je famlie niet. En wees niet zo fucking slap dat je het zomaar prima vindt dat iedereen zich maar naar jouw gezin moet voegen. Echt jammer. Ik zou echt denken: nee, wij gaan samen met papa kerst vieren bij papa thuis en als jullie niet willen komen omdat jouw kinderen alleen maar in de dierentuin kerst kunnen overleven dan zoek je het maar uit.
*Ja nou zullen mensen met kinderen misschien gaan steigeren > misschien snap ik het niet, ik heb geen (affiniteit met) kinderen dus ik weet niet hoe het is, en alle kleine kinderen die ik ken worden opgevoed met het idee dat het leuk is om náár familie te gaan.
Pff sorry voor de emotie het maakt blijkbaar veel los
Maar @ellegirltalk om even wat constructiever te proberen te zijn: wat gebeurt er als je op een totaal onschuldige manier op zo’n mededeling/uitnodiging antwoordt met je zus samen: “Oja was wel leuk geweest voor een andere keer, maar met Kerst zijn we natuurlijk al bij papa. Hopen jullie ook daar te zien! Ciao”? En dan niet loslaten van het plan dat jullie er natuurlijk allang op hadden gerekend om natuuuurlijk met je vader thuis te zijn want wat anders?
Nou sorry voor het overmatige reageren maar wilde nog even zeggen dat ik hier bijna van moet huilen zo sneu Arme vader, vind het ook best wel lullig om je vader in een positie te brengen waarin hij denkt
ik had het liefste gewild dat iedereen samen naar mij kwam maar ik wil ook niet lastig zijn
nouuuuuu echt
Ah Hoe deden jullie het voorgaande jaren? Of is het huis van iemand anders van jullie beter geschikt? Pff ik hoop dat jullie eruit komen, vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lullig van ze ja. Echt heel lullig.
Ik luister mn eurovision afspeellijst en nu heb ik zooo veel zin in het songfestival
Ik vroeg het me ook af! Ik ging van de week ff een kijkje nemen en het is daar zó stil.
Vraag me af of dat oorspronkelijke clubje van het begin er wel nog zit.
ik moet morgen geopereerd worden, en ik ben dus echt bang. heb deze operatie al eerder gehad dus weet wat me te wachten staat dus ergens maakt me dat misschien juist nog wel banger? en ik ben bang voor de dagen erna want pijn en ongemak, en familie die ver weg woont en dus niet kan helpen en ik woon op de 3e verdieping zonder lift etc. dus morgenochtend boodschappen doen en inslaan voor de komende dagen… zó geen zin in allemaal, komt allemaal slecht uit. is uiteindelijk voor een goed doel natuurlijk maar ben nu gewoon bang
Jaaa ik heb er ook weer vet veel zin in!
Whahah ik ben benieuwd of ik dezelfde vent heb geholpen van de week. Hij kwam de stoep niet op dus ik stapte mijn fiets af om hem te helpen. (Dacht ook echt nog waar ben ik aan begonnen want het was echt een dikke meneer en ik ben zelf niet zo groot). Daarna riep hij dus luid uit ‘Ik kan je wel zoenen!!’. Ik was blij dat hij in een stoel zat en ik weg kon fietsen zonder die zoen
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen om je beter te doen voelen omdat je natuurlijk heel goed weet wat je te wachten staat. Woont je familie echt te ver om langs te komen? Ik hoop in ieder geval dat het mee gaat vallen! Succes en sterkte morgen!