Wat je even kwijt wilt #12

Ook nog even hier: Is er iemand die het FEBO heup/snacktasje voor een leuk prijsje verkoopt?

De laatste tijd droom ik serieus iedere dag en het zijn zulke onzin dromen :joy::joy::joy:

Zijn er ook echt mensen die die dingen kopen? Waarom zou je met een snackbar logo rondlopen? Een magere ook nog eens, FEBO staat toch niet bekend om kwaliteit?
Dit vroeg ik mij af toen ik die reclame zag en nu blijkt dat ook echt mensen het aanschaffen :p:p , ben verbaasd.

Heb een grote foute party, haha!

3 likes

Hahah ok! Zou iedereen het kopen voor een foute party haha. Wil wel een echte fan spreken :’)

Ik zag ze serieus op festivals.

Helemaal mee eens! Zag van de week ook deze voorbij komen op twitter, vond ik een geweldig statement (al gaat dat blad er natuurlijk niets van leren :roll_eyes:)

23 likes

Als een kerstfilm niet heel cheesy en slecht is, dan is het geen goede kerstfilm.

8 likes

Neeeee de moeder van mn huisgenoot is er. Ga weg vrouw.

3 likes

Trots op je!

1 like

Mijn IKEA boom staat ook alweer te shinen. Heerlijk dat ik nooit na hoef te denken waar je zo’n ding haalt. Gewoon weer een tripje naar de Ikea. Vriend ook weer blij dat hij dan hotdogs kan eten.

4 likes

@ellegirltalk

Mijn beste vriend heeft dat febo tasje en hij rockt m echt.

1 like

@VeresPalne Was het nog leuk geweest gisteren?

Iehhh mijn handen voelen zo vettig en plakkerig omdat ik net tijgerbalsem moest smeren. Ik heb een nagelborsteltje gebruikt maar mijn vingers gloeien nu van dag spul. Krijg ook allemaal waarschuwingen van mijn vriend dat ik nu vooral niet in mijn ogen mag zitten, haha

Doe voor 10 euro!

4 likes

Ik ga zo naar yoga maar geeeeen idee wat ik de rest vd dag ga doen? Heb echt nergens zin in, maar weet dat ik me ga vervelen als ik niks ga doen… bleh.

En niet aan jouw of zijn kruis!! :fire::hot_face:

Zo ik dacht ik ga lekker vroeg opstaan vandaag… ook dat was weer een illusie, maar het is zondag, dan mag dat. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik dacht dat ik me beter zou voelen door hiernaar te kijken, maar mijn huis is er op dit moment erger aan toe dan 80% van de huizen op die tumblr :anguished:

1 like
9 likes