Hmm misschien puzzelen? sudoku’s, woordzoekers, cryptogrammen oid, dacht niet direct aan legpuzzels, maar dat zou ook kunnen natuurlijk haha. Ik heb altijd zo’n boekje mee op vakantie en dan vind ik dat heel leuk, maar thuis vergeet ik dat eigenlijk weer of dan pak ik eerder een scherm erbij.
Samen spelletjes doen?
Iedereen heeft recht op weekend en dus pyjama dagen, ook al werk je niet
Azijn in de pan toch? En het vuur wat lager als het begint te koken
Onderweg naar De Jeugd van Tegenwoordig, zin innnnn.
Ik heb net mijn hoofd gestoten en nu heb ik een bult op mijn voorhoofd en hoofdpijn.
Wat ga ik nemen
- Chocolade
- Stokbrood met kruidenboter uit de oven
0 stemmers
Van die kinder reepjes haha
Eerst brood en daarna 1 chocolaatje
Ik dacht dat er een restje water in mijn mok zat, dus ik gooide er hete thee bij. Het was dus een restje wijn, kan dit niemand aanraden gadverdamme.
@Lululemon misschien boeken van Joris Luyendijk? Wel informatief, maar niet zo spannend. En heel interessant! (Vind eigenlijk dat dit verplichte lectuur moet worden op scholen haha)
Ah wat jammer! Maar ja, je hebt het weer achter de rug dus dat scheelt haha Ik hoop dat de rest van je weekend wel leuk was/is!
misschien een kruiswoordraadsel- / sudokuboekje?
Me hahaha
ik heb vandaag een midi/maxi jurk met slangenprint gekocht en ik vind het echt spannend om hem morgen te gaan dragen naar werk haha
Ik heb net MCDonalds besteld en kijk naar Beyoncé en Jay-Z op globaal citizen festival.
Chocolade, een stuk pizza of een kaassoufflé
Ja dat doen ze nu in Aalst (BE) met Ubereats. Het eten is er al en de frietjes zijn nog warm.
Dat moment dat ze in België verder zijn dan in je eigen NL stad… Omg!
Geniet ervan!
In Rotterdam bezorgt de mcdonals ook