Wat je even kwijt wilt #12

HELP IK HEB MIJN TANDEN MET BAKING POWDER GEWASSEN OMDAT DAT BLEKEND ZOU HELPEN MAAR NU ZIT IK AL EEN PAAR UUR MET EEN RAAR GEVOEL AAN M’N tanden echt wtf man help

3 likes

@Candace @Lula @tuula
dank jullie wel!
hulp van familie is echt geen optie aangezien ik in het buitenland woon… normaal gesproken geen probleem maar op zulke momenten wel echt even balen.
ik heb hier gelukkig wel een groot netwerk en veel vrienden en vriendinnen dus qua hulp zit het wel goed! alleen toch jammer dat familie dan zo ver weg zit. vind hulp van familie op zulke momenten toch minder bezwaarlijk op de een of andere manier! weet niet precies haha, gek eigenlijk. wil gewoon niemand tot last zijn. er gaat gelukkig ook een vriendin met me mee!

maar het komt vast allemaal goed :blush:
nogmaals bedankt voor jullie berichtjes!

2 likes

@doei

Heb je ook nog screenshots over het superlijk (“zo een die mooi stijf blijft en waarvan de mond niet open valt” ofzoiets)? Ik las wat over een superlike in het tinder cringetopic en moest er weer aan denken.

Mijn vriend doet aan breien, werkt ook prima.

1 like

Ik ga altijd naast hetzelfde kind zitten in de bus omdat ik weet dat hij er na 2 haltes uit moet en ik daarna nog 50 min 2 stoelen voor me alleen heb.

25 likes

Wat rijden er toch debielen op de weg. Moest net op de snelweg keihard op de rem omdat iemand er zo nodig tussen moest die niet aan het opletten was.
Ik zou graag een dashcam willen om aan te geven dat het dan niet mijn schuld is.

2 likes

Ik ben gaan wonen in een nieuw appartement, maar degene voor mij heeft er fors gerookt. Het appartement is gemeubileerd en m’n huisbaas heeft allllles gewassen en gesopt, maar het blijft er zo intens hard stinken naar rook. Word er gewoon wakker van, voel me ook echt vies.

Heeft iemand een idee hoe ik dit er zo snel mogelijk uitkrijg? Heb al opnieuw behangen. En er ligt een vloerkleed… zou die weggooien helpen?

Heb al gegoogled, maar misschien heeft iemand anders nog een geniale tip.

Nee, de bank is nog van de vorige eigenaar en moet blijven staan. Matras is ook van vorige eigenaar, maar dekmatras is nieuw. Ik ben bang dat ik het hele appartement opnieuw moet witten… voor iets waar ik max een half jaar/jaar woon vind ik dat écht heel kut. Dat de huisbaas dat toe heeft gestaan, gadverdamme wat ranzig.

Overal schoonmaken met Dasty. Dat heeft in mijn appartement ook geholpen.

2 likes

Gewoon dasty over de muren spuiten en afnemen?

O fuck, echt? Dat lucht natuurlijk ook nooit…

Nee, ik wil ‘m niet houden… het is een matras van 120 bij 200… :’) 2 van die lange lummels van 185 en 190 in 1 bed is heel oncomfortabel haha! Misschien marktplaats. Er ligt toch een dekmatras op…

@Juuldie Fijne verjaardag! :balloon:

1 like

Ik ga zo indd eens proberen! Het formaat is zo gek, indd. Zo eens langs kringloop. Is niet ideaal, maar je moet wat.

image

10 likes

Gelukkig heb ik laminaat! Alleen een vloerkleed ligt er, maar die is toch heel lelijk. Wegmieteren denk ik maar… de bank kan niet door het trapgat, ben verdoemd.

Ik vierde gisteren alvast mijn verjaardag en ik heb zulke leuke lieve cadeaus gehad :sob: en nu heb ik van mijn eettafel een cadeautafel gemaakt zodat ik steeds naar mijn cadeaus kan kijken :thumbsup: nee ik ben niet 12

34 likes

Luchtreiniger huren!

1 like

Ik heb deze grap zo vaak gemaakt dat m’n ex er oprecht bijna van moest huilen op gegeven moment.

Te vroeg voor mijn werkmeeting. Maar goed mensen van ver zijn op tijd.
Leuk zo’n groot terrein.

Ik zou best wel eens ziek kunnen worden (ben verkouden en begin me langzaam misselijk te voelen), maar ik heb hier echt geen tijd voor.